Kaylo : zit jou ook allemaal niet mee he, sterkte meisje
Beps : gewerkt en druk geweest, nu ff nix en zo weer terug
Marion : suc6 op het reisburo
Trl. : aan het dubben,oppasmoeder en hulpje voor mams, druk hoor
Viva : op kantoor ook onverklaarbaar druk
Roanna : sommige mensen letten ook echt niet op hoor,die boeken maar wat
Cyn : vandaag zeikklanten gehad
MK : geen goed plekje meer op kantoor, iedereen kan meespieken:so:
nog proficiat met Hubs
Toos : jij weer sterkte he meis, even volhouden die onzekerheid tot donderdag
@Toos: Je ‘tracteert’ maar voor die tijd HAHAHAHA ik weet niet wie er dan loopt, maar ik wil dan 5 DRANKJES hahahaha(moet er niet aan denken)
5 drankjes tegelijk? Als het cola light is geeft het niet. Heb zomaar een idee dat dat nou niet de bedoeling is. Zou zeggen, we gaan naar de starlightbar, krijg je echte cocktails. We dragen je niet weg hoor,en als je lastig wordt gooien we je in de pool
@Raak::dag:. Denk dat het gesprek van donderdag iets wordt van hoe verder, wat zijn de verwachtingen, maar niet dat we moeten besluiten om te stoppen. Maar dat kan zo omslaan.
Ik ga maar eens boodschappen doen. Het is hier takkenweer, stortregen en storm. Tot laterssss:dag:
Haha dat lukt je dan al na 2 ik ben niet gewent aan alcohol(drink weinig tot nooit…maar als ik begin haha) :vak02:
Meiden vandaag komt mn vriendinnetje weer even thuis pfff ik heb haar gemist!!!
Niet dat ik haar nog spreek denk ik…ze komt laat in de avond en ikke moet werken, maar ben wel een soort van happy daarom zeg maar…
Toos : hier sneeuw en wind en regen,alles tegelijk, gatver.Nee denk ook niet dat je dat direct moet beslissen maar wel meer duidelijkheid misschien over hoe te handelen mocht er iets voordoen
Beps : mocht je dr toch spreken, doe maar de groetjes he
en als we toch al de verjaarsborrels aan het bestellen zijn : doe mij maar Mojito’s Toos:lol:
nou over 15 weken ga ik lekker weg…ergens heen waar ik nog nooit ben geweest.
het is hier 2 graden…en sneeuwt, regent en stormt…gadverdegadver…
Mk voor de verandering weer verkouden…
ikke zou eerst vrij zijn voor de rest van de week, nu moet ik vrijdagochtend toch werken…grrrrrr…tja het is voor het goede doel moet ik maar denken, collega zijn moeder is ook niet goed, en die kan vrijdag bij de carioloog en de neuroloog terrecht…dus moet ik werken…morgen vrij, en donderdag weer terug voor controle van mijn wenkbrauwen, tussendoor mijn boel doel, boodschappen halen en naar paps, dus weer druk genoeg zou ik zo zeggen.
Mojito??? geen idee wat het is, nou doe mij dan maar iets met cocos…maar geen malibu dat vind ik om te griezelen.
JAAA die ken ik wel, en JAMMIE… is met rum en ijs en munt en limoen ohhhhh
Hey ladies…
psssst ik ga over 6 weken lekker al… En over 17.5 week ![]()
@Cyn: :finger:
Zo ik heb wel wat problemen met mn handen vandaag geloof ik :lol:
Nou, ik ga ook weg, maar weet alleen niet precies over hoeveel weken. :vak02:Oh Beps, als jullie nog 17 weken moeten, dan wij nog 18 weken. Maak je over drank halen geen zorgen, doe ik allemaal voor jullie. Ja, ja. :nod:
Kom ik net thuis van het werk, houd mijn naaste buuf mij aan om mij even te vertellen dat de buuf verderop (naast haar) afgelopen weekend een zelfmoordpoging heeft gedaan thuis. Of ik dat al wist? Nou, nee dus. Ze ligt nu het ziekenhuis, kinderen hier en daar opgevangen en de man bij zijn moeder. Pfff… word je ook al niet vrolijk van. Het was altijd al wel een probleem gezin, maar dit!!! Heftig hoor!!! Ze wil zich ook niet laten behandelen en wil zo snel mogelijk weer naar huis.
Maargoed… thats life zeggen ze he!!!
@Roanna: Maar wat voor leven vraag je je af… Pffff welkom thuis zou je bijna zeggen pffff
Roanna: je weet weet wel dat wij nu zwart op wit hebben dat jij de drank haalt he ![]()
Ja we gaan feesten daar!!! :biggrin: hahahahaha
@Cynthia: Print het uit. :unibrow: Ik doe dat gewoon voor jullie allemaal!!! Blijf ik een beetje in beweging.
@Beps: Yeh… wat voor leven. Maargoed!!!
Roanna: :biggrin: i was just kidding
Zie jou al lopen de hele dag… haha… Nee dat is niet aardig!!!
@Cynthia: Oh, no problem hoor. :unibrow:
Hebben ze wel een beetje lekkere cocktails??? ![]()