Ligt eraan wie er schud, maar over het algemeen wel hoor. Tenminste ik vond ze heerlijk. ![]()
Mooi, mooi, mooier, heel mooi
Mjammie!!!
Hihi, ik denk toch dat ik aan het eind van de vakantie meer aan alcohol gewend ben :lol:
Zo ziet het er zo ongeveer uit. :biggrin: :biggrin:
Ik had er hele rode wangen van!!! :unibrow:
JAMMIE!!! :biggrin:
Ben weer naar mn werk :dag:
werkse!!! :dag:
@Beps:Werkse ze weer even. :dag:
Mk,nog gefeliciteerd met je hubsā¦Andere plek op het werk,nu meekijkersā¦
Viva,hier regen,sneeuw en veel wind brrrrrrrrrrr,niks aan.
Beps,blij dat vriendinnetje weer thuis komt.
Roanna,zijn geen fijne berichten,komt dichtbij als het je buurvrouw betreft.
Zo hoor net op het journaal dat er scholen en kinderopvangcentra in Weesp bedreigd zijn,moeten deuren op slot houden,is toch ook niet normaal.
TRL: ja ze hebben een brief gekregen dat er op die scholen hetzelfde gaat gebeuren als in Belgieā¦
:finger: idioot die zoiets stuurt!
En weer te werk ![]()
Nou, het gaat hier ook weer lekker. Mijn zwager hier uit de straat belt net op, of mijn kokkie even mee kan, want zijn vrouw (kokkieās zusje) heeft een ongeluk gehad hier ergens in de stad en of hij hem even erheen wil brengen.
Hopenlijk valt het mee. :hihi:
Roanna,hoop ook voor jullie dat het meevalt.
@Roanna: Hopen maar dat het meevalt
@Trl: Hoe gaat het met C en jou?
Toos,met C gaat het goed ,met mij wel redelijk,gaat nog geen dag voorbij dat ik niet aan zijn vader denkā¦
Morgen krijgt C zijn eerste inenting,ben benieuwd hoe hij hierop reageert.
@Trl: Zal toch moeten slijten, dat kost tijd. Spannend morgen C zn eerste inenting
Roanna: jeetje wat een nieuws allemaal!!! :kus: hoop dat het meevalt!
TRL: spannend Cās eerste enting!! :kus: en je gedachten slijten vanzelf!
Toos: :dag:
Nou, kokkie is net weer thuis. Mijn schoonzus heeft een mevrouw aangereden op de fiets. Ze had haar niet gezien zei ze en doordat ze plots remde, knalde die dame tegen haar voorruit aan, die nu aan diggelen is. Politie en ambulance erbij, omdat de dame hevig bloedde aan het hoofd. Is nu naar het ziekenhuis.
Kokkie zwager en schoonzus dus net naar huis gebracht. Schoonzus is helemaal ontdaan. Komt nog bij, dat ze ook oogproblemen heeft (oei, oei) en had ook de autopapieren niet bij zich. Moest snel even wat eten naar een tante in de stad hier brengen. Hun auto opgehaald door Carr gl**. Nouja, ook weer afwachten dus.
TRL: Zeker spannend zoān eerste prikje. Zielig vond ik altijd, maarja⦠het moet he!!!