helllooo
ik ben ook goed en wel weer thuis
verhalen komen later wel
hier de
foto’s (niet van het schaatsen)
oslo
roadtrip
stockholm
helllooo
ik ben ook goed en wel weer thuis
verhalen komen later wel
hier de
foto’s (niet van het schaatsen)
oslo
roadtrip
stockholm
Bloem: :dag: welkom thuis!
Zo ik ben weer weg!!! :dag:
Morgen ben ik vrij… dus ga shoppppppppppen!!! :biggrin: even een nieuwe fiets scoren denk ik ![]()
Bloem,welkom thuis…Gave foto’s hoor.
Cyn,veel plezier morgen en wat voor fiets wordt het??
BLOEMMIEEEE!!!
Welkom thuis lieverd… Thuis ga ik je foto’s kijken!!!
Hier druk!!!
Goedeavond all.
@Bloem: Welkom thuis weer. Ik heb ook je foto’s even bekeken en moet zeggen… heel mooi weer.
Heb je ook nog een bietje van het schaatsen genoten? Dat zal wel he?
Verder weer lekker rustig hier he? Iedereen weer wat anders aan het doen? :idea: :paranoid:
@Roanna:Ben er wel hoor. Dat is ook wat met je schoonzus, dat zal misschien nog wel een staartje krijgen. Nog wat gehoord hoe het met die mevrouw is die ze van de sokken heeft gereden, hoop maar dat het niet ernstig is
@Bloem: Welkom thuis weer. Mooie foto’s hoor
@Toos: Nee, verder heb ik er nog niets over gehoord. Ze zou wel vanavond nog naar het ziekenhuis bellen, om te vragen hoe en wat en dan eventueel morgen even een bezoek brengen, of in ieder geval van de week. Maar ze is zelf ook behoorlijk van de kaart hoor, want ja, zoiets doe je natuurlijk ook niet expres, maar het zal denk ik ook, zeker nog wel een staartje krijgen.
ja het schaatsen was ook gaaf!!
alleen het verblijf in noorwegen was wat minder, geen oog dicht gedaan, me constant zitten irriteren en door de hevige sneeuwval op zaterdagavond gewoon 2,5 uur gedaan over een ritje van 80 km. Gosh wat was dat eng zeg, ik kwam helemaal verkrampt en vol doodsangst de auto uit.
Sweden was echt veeeel leuker en gezellig, maar het schaatsen was toch wel mega mega mega! Hebben jullie me nog op tv gezien? we waren veeeeel in beeld ![]()
Nee dat doe je zeker niet express, vervelend ook voor haar
@Bloemmie: Tot mn schande…geen schaatsen gezien. Ik was zo moe, nachtdiensten… en in de samenvattingen niets mee gekregen…
Maar heb je tour-foto’s gezien: MEGA!!! Wat mooi!!!
@Bloem: Heb helemaal niks van het schaatsen meegekregen. Zweden spreek mij ook meer aan. En uren doen over een relatief klein stukje, ken het,smalle tweebaanswegen, veel bochten en sneeuw
@Bloem: Jee, dat is minder dan van die autorit. Zou wat voor mij geweest zijn. :eek: Nou, eg ook nie.
Heb wel wat van het schaatsen gezien, maar juist als je er op zit te letten of je een bekende ziet, zie ik dus niemand, dan al die onbekenden.
@Toos: Ja zeker ook hoor. Maargoed, morgen weet ik denk ik al wel wat meer.
@Raak: Ik heb je nog even toegevoegd bij mijn vriendenlijst hier hoor. Je was nog helemaal geen vrien(din) van mij en dat kan toch niet he!!! ![]()
Roanna : ohhhhhh dat kan echt niet he:lol:
Zoooooo, me happy, 2 vriendinnen erbij :kus:
@Raak: ;):biggrin::biggrin:
Ik ben thuis en ga naar bed. Ben zo moe na het werken van 11 uur met een gebroken dienst(vanmorgen van 6-11 en nu van 16.15-22 uur!)
Tot morgen!
Toos : sorry hoor, maar in het begin keek ik nog weleens naar me profiel,
nu eigenlijk te weinig:smile:
Beps : welterusten, je hebt het verdiend hoor