TTT 112 omdat niemand durft haha

@Raak: Me happy to now. :thumbsup:

@Beps: Weltrusten hoor. Als je een keer tijd hebt wel, even mijn mailtje lezen. Is zo mooi.

@Beps: Slaap lekker
@Raak: Kijk eigenlijk ook niet naar mn profiel, kwam door roanna hoor dat we vrienden zijn

@Toos: Ja weet je Toos? Dat komt ook, omdat ik vaak wel even kijk wie er zijn en dan staat er bij de meeste vrienden van me een + achter de naam en bij Raak nog steeds niet, dus dacht daar zal ik even verandering in brengen. :zon: Zodoende dus. Weer een vriendin erbij. Leuk hoor! :wink: :zon02:

Toos : geef nix toch, nou vriendjes gemaakt
Roanna : ah, zo weet jij dat steeds, wie er online is

Het is trouwens niet alleen kommer en kwel hier. Dochter die aan dr knie was geopereerd, is een paar weken geleden voor een second opinion naar belgie gegaan. Ze had extreem op de operatie gereageert, die arts heeft toen een injectie in haar knie gezet, iets anders dan wat ze hier gebruiken. Van de week heeft ze na 5 maanden strompelen,haar krukken aan de kant gezet en loopt ze weer normaal. Ben blij, eindelijk goed nieuws

Heb ik al gelezen EN doorgestuurd: PRACHTIG!!! Had het ook ff nodig vanavond haha!!!:wink:

Oke Beps. Ben blij dat het je toch even goed heeft gedaan. :kus:

@Toos: Is dat even goed nieuws ook zeg. :thumbsup: Zo zie je maar, de aanhouder wint en wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Ik ben echt blij dat ze niet bij die kluns in rotjeknor is gebleven. Ze was in eerste instantie zo boos op die belg, had het gevoel dat ze voor jan doedel daarheen was gegaan. In twee weken tijd loopt ze gewoon, zelfs de fysio was verbaasd dat het zo goed gaat. En W. moest nog een mondeling examen doen afgelopen vrijdag en heeft het op dr sloffen gehaald

@Roanna: Ik snap trouwens niks van die +jes, wat houdt dat in dan?

Toos : gelukkig dat is idd goed nieuws zeg
Dames ik ga P&W boven kijken
Tot morgen all :dag:

@Toos: Nou, toch ook nog wat positiefs te melden. Ook heerlijk hoor. Doet een mens toch ook goed he?

Maargoed meiden en heer, ik ga naar boven. Jullie weten al wel wat doen he? Juist!!! :unibrow:

+++++Weltrusten all en tot morgen weer, vrienden en vriendinnen.++++++

:dag::kus:

@Raak: Slaap lekker voor straks, doe hub de groeten, hij weet wel van die zu*pschuit van de vakantiebeurs, ohh en vergeet het uitknopje niet. Heeft Roanna ook last van

Weet ik eigenlijk ook niet meer. Was ooit wel een keer uitgelegd, maar weet het al niet meer. :drugged: In ieder geval zijn het wel je vrienden die je hebt toegevoegd, of in mijn geval uitgenodigd zijn geweest om vrienden hier te zijn. Staan nu allemaal bij je/me profiel. :idea:

@Raak: Ha, ha, ik dus ook . :dag:

Ik ga ook zo naar mn mandje, heb het echt gehad voor vandaag. Slaap lekker, moet Raak en Roanna de groetjes doen van hub en vergeet het schuifje niet

Oh, wat lief van je hubs Toos. Doe hem de groetjes terug en geef 'm even een dikke knuf van mij. :kus:

Nee, doe het aan/uit knopje wel uit en vergeet jij dan je schuifje niet op OFF te zetten? :lol:

He bah, het gaat weer winter worden in het weekend. Word er depri van. :smirk:

:dag:

Anders ik wel, ben dat slechte weer behoorlijk zat

Ik ook hoor. Was het al maar begin Juni. :zon02:

By the way… op die foto daarboven is echt niet dat familiadinges in Barcelona. Wat het wel is, weet ik ook niet, maar dat niet. Die heb ik toevallig een paar maal zelf mogen zien, maar ziet er heel anders uit.

Oh, nou moet ik gaan hoor. :wink: :unibrow:

Nou echt richting mandje, weet maar nooit wat de dag van morgen brengt. Dusss slaap lekker en tot morgen maar weer

@toos:slaap lekker en sterkte met alles!

Zooo het is koud en donker, veels te vroeg, hubs naar t werk en ikke de muts zit weer voor het vierkante scherm te kijken of er iemand is die me wakker houd(Niet dus…)

@Toos: +jes achter de namen zijn mensen die jij aan je vrienden lijst hebt toegevoegd…

Dus… ik meld me weer…