TTT 112 omdat niemand durft haha

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion**
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Even een snel goedemorgen, naar kantoor he, ik ben er straks weer.

goedemorgen vanuit een koud westen.

Ik al weer wakker veel te vroeg he als je vrij bent, nou ja niets aan te doen.
Gisteravond naar een verjaardag geweest, wat een bud weer zeg, ik zag geen hand voor ogen.
Lekker bezig geweest hier gisteren, en vriendjes toegevoegd.
Roanna dat was schrikken zeg van je schoonzus hopelijk heeft niemand iets ernstigs opgelopen, maar de bibbers zitten wel in je benen bij zoiets.
Toos, je schoonmoeder toch iets beter, maar de vooruitzichten zijn niet echt goed volgens mij.
Marion naar kantoor, dus ook al vroeg hier.
Beps naar een stil scherm zitten staren op de vroege ochtend…

Marion,nog gelukt met de tickets?

Goeiemorgen,
Hier schijnt de :zon:, maar het is behoorlijk koud. Niet veel nieuws te melden. Hub is gisteravond nog naar het zh geweest, ze leek wat minder. Vanmorgen gebeld, ze krijgt nu pijnstillers, was onrustig en vandaag geen voor, maar ook geen achteruitgang.

Goedemorgen all. :dag:

Hier lag het internet er een poosje uit. Weet ook niet hoe dan kan, want heb dat eigenlijk nooit. Maargoed, heb alles uitgezet en de modem ff gereset, ondertussen ff want anders gedaan, de boel weer aangezet en… voila… alles werkt weer. Pffff… krijg je het wel benauwd van. :biggrin:

@Toos: Niet veel nieuws dus nog. Dit is zo te lezen, echt een kwestie van afwachten he.
Hier ook de zon maar zo te zien, wel bere koud. Brrrr…

En dan mogen we op het werk die zelfgekochte vestjes niet meer aan, dus zitten daar ook te vernikkelen van de kou. :mad:

@TRL: Hoest nu bij jou? Alles een beetje rustig?

@Toos: Ik zat al een beetje te wachten op ā€˜nieuws’ maar ik weet niet of dit goed of slecht is… Want geen vooruitgang is hoe dan ook achteruitgang tenslotte… Tot nu ā€˜zagen’ ze in het ZH toch nog steeds ā€˜iets’ tenslotte…

Ikke net naar de C1**0 geweest, rundergehakt in de aanbieding…2 euro kilo…
Max 3 kilo per klant…nou dan ga ik 2 keer naar binnen… net 1,5 kilo in soepballetjes zitten draaien om te drogen voor de hond :retard: je meot er wat voor over hebben pfff

Wij ook weer thuis,pfff moesten wel een half uur wachten,C heeft zich goed gedragen,wel gehuild,maar ook snel weer stil.Volgende maand de volgende…

Roanna,dat is balen dat jullie je eigen vestjes niet meer aanmogen,krijgen jullie nu wel een alternatief?

@Roanna: Vragen om vestjes dan!!! Want te koud mag niet mogen van de arbeidswet!!!

@TRL: Mooi dat het toch meeviel. Nu afwachten of hij niet vanmiddag als nog gaat janken extra…

@trl
Ik vraag bij het cb altijd een afspraak vroeg in de ochtend, ik heb er zo’n hekel aan als ik moet wachten… en het loopt daar altijd uit.

@roanna
Geen vestjes meer, lekker dan!?!?!
Is het niet erg dat jullie het koud hebben.

@toos
Geen verbetering geen verslechtering, ik hoop dat jullie iets wijzer worden van het gesprek.

@beps
Hoe gaat het met je teen?

Beps : wow dat is goedkoop, weet jij voorlopig wat je eet:unibrow:
Roanna : hoe is het met je schoonzus en de fietser, al nieuws
Viva : beetje balen he, ben je vrij en dan nog vroeg wakker
Toos : hubs groetjes en knuf terug he, sterkte voor de hele familie
MK : zat je ff lekker alleen?:wink:
Trl : gelukkig meegevallen voor C, kunnen vanaaf weleens huilerig worden
Marion : even in vogelvlucht langsgeweest
Linda : nog steeds heeeeel druk en bijna geen tijd voor ons:p

@MK: Teentje gaat goed. Geen pijn, kan alleen nog niet echt een schoen aan helaas…
@Raak: Ach de vriezer is geduldig… EN Aiji eet het ook he, wij hebben een vers vlees etende hond(met alles wat ze verder nodig heeft!) Dus als het droog experiment met gehakt werkt, dan heb ik weer een soort koekje voor haar…(geen granen of meelproducten voor haar…)

@raak
We zitten met 9 man/vrouw in 1 ruimte, maar daar zit ik nog wel goed.
Alleen vanuit de gang hebben ze wel vol zicht op mijn scherm.
En als het nog donker is, kunnen ze vanaf de parkeerplaats ook mijn scherm zien.

Beps : nou dat is dan weer prima geregeld he!hoorde ook net de reklame op de radio
MK : wow dat is veel bekijks dan op jouw scherm en dan vallen die oranje
zijkanten idd wel erg op he:smile:

Mk,dat heb ik nu voor maart ook gedaan,dan mogen we om kwart over 9 al,en krijgt C de volgende inenting.
Raak,het huilen valt nog mee,dus hoop niet dat hij het vanavond krijgt,slapen heeft hij nog niet echt gedaan,hele korte slaapjes,misschien na de fles van 3 uur…Heb hem nu ff in de schommelstoel gezet voor de tv,owww erg he…
Beps,gehakt ingekocht hahahaha en 3 kilo per klant dus een keer extra na binnen gegaan.

Vroeg of C ook de hepatitus B vaccinatie krijgt,maar dat is alleen als ik of zijn vader drager is,van zijn vader wist ik het niet,dus een smsje gestuurd,en meneer liet zomaar zijn telefoon over gaan en heb ik hem terug gebeld.Stond ik wel van te kijken zeg,hij is ook geen drager dus C hoeft geen extra vaccinatie…hebben nog wel een tijdje gekletst…

Moet alleen GGD nog bellen of C inenting moet hebben voor de vakantie…

Trl : zit C nu lekker tik tak te kijken? geen engelse programma’s he want ik denk dat ie nog wat moeite heeft met de ondertiteling :biggrin:
Jullie alletwee gelukkig geen drager van hepatitus B en zowaar meteen een antwoord.Hoop dat het gesprek normaal verlopen is en jou niet overstuur gemaakt heeft want jij verdient beter en dat weet je he:kus:

Raak,nee was geen tiktak,maar wat anders geen idee,zit er nog niet zo in he hahaha,maar toen er een andere serie begon vond het hij maar niks en begon te huilen.Hij heeft het in ieder geval al weer langer volgehouden in de schommelstoel,in het begin was hij het na 5 minuten al zat.
Gesprek is redelijk normaal verlopen,heb hem verder niks over ons verteld en hij heeft er ook niet nagevraagd dat is wel hard,maar ja is niet anders,was al blij dat hij reactie gaf,want is toch belangrijk om dat te weten.

Zo ik ben de hele dag op meeleesstand geweest hoor heb alles meegekregen…

C. een grote jongen geweest bij de prik, en daarna tv gekeken…ja tiktak dat was er vroeger voor mijn kinderen geweldig vonden ze dat…hier heb je zelfs babytv de hele dag door kippetjes en eendjes en verschillende kleuren met zo’n zacht meedeun liedje…super slaapverwekkend voor kleintjes.
Beps aan het ballen draaien geweest.
Raak ook af en toe langs
Roanna mag geen vest meer aan…brrrr koud, nou dan maar een trui eronder lekker boeiend.
Tlr met V. gebeld gelukkig geen drager volgens eigen zeggen, maar ik zou C toch laten testen (weet trouwens niet of dat kan) en hem anders toch laten inenten voor hepatitisch…je weet maar nooit en wat V. zegt ik zou hem echt niet meer op zijn woord geloven, wel fijn dat hij normaal deed.
Ik hier de hele dag aan de sop geweest, ben net aangekleed en gedouched…blehhhh…maar moest even gebeuren, dus nu alles weer in de boenwas, de was weg en de slaapkamers, badkamer en bedden schoon…

Middaaaaaggg!!! :dag:

@TRL: Zo, dit heb je weer gehad. Nu maar hopen dat hij er verder ook geen last van heeft. Hij kan wat warmpjes en jengelig worden ( hoeft niet) maar dan weet je waar het van komt.

@Raak: Hi, hi, tik, tak… dat was toch altijd op de Belgische zender rond deze tijd toen? Stond hier ook altijd op, als we weleens op de toen kleine kleinzoons pasten.

@Beps: Dus het is nu iedere dag gehaktdag. Gelijk heb je hoor, dat is toch geen geld en een gehaktballetje, gaat er altijd wel in. Zelfs bij de hondjes!!!:slywink: Ik heb net die grootverpakking kipfilet bij Appie gekocht. Was ook in de aanbieding.

Stonden al die blagen weer bij de uitgang te schreeuwen om die voetbalplaatjes. Dat meisje achter de servisdesk zei al… wordt er gek van. Zal blij zijn als het over is. Nou, kan me voorstellen hoor en dat duurt al even zo he. Ik heb ze ook gekregen, maar geef ze mooi aan mijn collega voor zijn zoontje.

@MK: Je bent dus dagelijks in beeld zeg maar? :lol: Nee, dan is het niet zo leuk meer.

Tja en over die vestjes… d’r loopt zo’n dame van Ach**die denkt dat ze alles is en door haar mag het niet meer. Als we het koud hebben, moeten we maar op kantoor klagen wordt er gezegd. We mogen alleen dat aan, wat je als pakket laatst gekregen hebt en daar zit dus geen vestje of blous met lange mouwen bij. Nee, lekkere zomerse cremekleurige blousjes. :mad: Een van de meiden had dus die vestjes in bijpassende kleur gekocht voor ons in de aanbieding bij Mis *tam, zodat we allemaal in hetzelfde liepen, maar mag dus NIET.

En nu…? Nu ben ik echt waar, heel verkouden. De tranen lopen af en toe over mijn wangen en mijn neus loopt lekker. Zit ik daar steeds met zo’n vod achter de kassa. Nou, lekker gezicht hoor!!!

@Viva: Mmmmmm… ik ruik hier de was. :unibrow: Wat ruikt alles dan weer heerlijk fris he?