TTT 112 omdat niemand durft haha

ja lekker alles schoon, en boenwas dat is het toppunt…maar wel altijd zoveel werk.

zou toch even als ik jou was Roanna gaan klagen bij je manager…het is veel te koud om in een blouse met korte mouwen te lopen.

@Viva: De manager weet ervan, maar kan helaas ook niets voor ons doen, zegt hij. Maargoed, ze zijn er nog niet klaar mee hoor. En dikke trui aandoen is ook geen optie, want het mag er niet onderuit steken. Ik had eerder ook nog weleens een witte trui onder die blouse aan, maar mag ook NIET.

Ik hoor het nog wel wat ervan komt. :wink:

@Roanna: Eigenlijk is het te gek voor woorden dat je alleen maar een bloesje aanmoet. Verkouden dat komt er nou van
@Viva: Alles weer fris en fruitig, ik vind het ook een p*kkeklus alles in de boenwas zetten. Doe het ook maar sporadisch

@Roanna: Die manager heeft zeker een overhemd met colbert aan?

Toos het is ook niet mijn hobby hoor maar het knapt er altijd wl heel erg van op.
Roanna deed er toch echt wat onder commentaar nou jammer dan… gewoon zeggen ik heb het ijskoud dan zorgen jullie maar voor wat warmers

Ja, hij wel en ook de leidingevende ( is een zij) onder hem. :mad:

Even een vraag… wat zetten jullie zoal in de boenwas dan? Ik doe dat eigenlijk nooit, maar weet het nog wel van mijn eigen moeder, die meubels in de was zette. En dan die geur… ik vond het altijd heerlijk ruiken.

Ik zet mn kasten in de boenwas, ik heb geloogd grenen, dus wil je het mooi houden dan moet het af te toe
@Trl: C. eerste prik, vond het ook altijd zo zielig. Hopen maar dat hij er niet ziek van wordt

Zou zeggen dat ze ook maar eens een dag zonder jasje moeten lopen, weten ze hoe lekker het is.

ik mijn kasten en tafels

zo meiden ik ga achter de pannen…wan dat moet ook nog gebeuren…

Oke… weer wat geleerd. Heb blank eiken kast en grenen eettafel, grenen dressoir en grenen salontafel, ( niet geloogd) maar ik weet eigenlijk niet eens of het daar ook voor geld. Heb weleens was gekregen( nouja, moeten kopen) voor de eettafel,omdat die zo plakte van z’n eigen, maar verder eigenlijk niet.

Zo, wij intussen al gegeten en getruust. :nod: :dope:

@Roanna: Nog iets van je schoonzus gehoord?

@Viva
TE vroeg wakker op je vrije dag. Die ingebouwde wekker moest je eigenlijk ook uit kunnen zetten he. Huisje weer aan de kant en de meubels in de was. Is een heel werk altijd maar je hebt daarna wel eer van je werk als alles mooi blinkt.

@TRL
Heb in principe tickets maar ze zijn nog aan het speuren of het goedkoper kan. De datum kan daarom nog veranderen dus moet nog ff wachten met het lijstje.

@Toos
Nog geen verandering, ben benieuwd naar de uitslagen van de onderzoeken.

@Roanna
Benauwd vandaag omdat er even geen internet was. Moet zomers achter de kassa en mag het vest niet aan. Daarom nu weer snipverkouden. Schandalig met deze temperaturen.

@Beps
Heeft gehakt ingeslagen en flink wat ballen zitten draaien vandaag.

@MK
Geen gunstige werkplek meer op kantoor. Balen dat ze zo op je scherm kunnen kijken.

@TRL
C een prik gehad vandaag. Gelukkig schijnt hij er weinig last van te hebben. Het manneke schommelt lekker voor de tv.
Ook V gesproken, fijn dat je normaal met hem hebt kunnen praten.

@Raak
Praat me niet van Tik Tak, ik wordt er nog simpel van als ik er aan denk. Wat heb ik dat deuntje vaak gehoord. Net zoals de teletubbies … oh oh. Maar soms moet je wat om ze stil te houden he.

De meesten achter de pannen nu denk ik en ik ga ook aan de kip tandoori. Over 45 minuten moet ik bij mijn tante zijn. Krijg mijn verwenbeurt vanavond … heb er zin in.

@Toos: R, was tussen de middag nog wel even bij hun geweest, maar mijn schoonzus was erg stil, zei hij. Had niet kunnen slapen en was zelf nog in een soort van roes. Ze zal ongetwijfeld kontakt met de dame opnemen, haar kennende, maar denk dat ze ook zelf eerst ff moet bekomen. Hun eigen auto hebben ze vandaag weer terug, ( nieuwe ruit erin) maar behoorlijk beschadigd bij de bumper en kentekenplaat door de fiets. Kan je nagaan hoe hard het geweest moet zijn.

Ik was ook best wel nieuwgierig erna, maarja durf haar ook niet te vragen om nu kontakt te zoeken. Ze heeft het er heel moeilijk mee, volgens R.

@Marion: Nog goedkoper? Tja… waarom ook niet he? :unibrow: Jij straks lekker een grote beurt. Geniet ervan. :wink:

@Roanna
Geloof dat ik iets gemist heb! Wat is er met je schoonzus gebeurd, heeft ze een ongeluk gehad?

@Marion: Ach ja, je kunt ook niet altijd alles bijhouden hier he!!! :slywink: Maar heb even een kopie gemaakt, van wat ik hier gister neer had gezet, mede ook omdat ik tot nu toe niet meer weet dan dat.

Kopie van gister!

Nou, kokkie is net weer thuis. Mijn schoonzus heeft een mevrouw aangereden op de fiets. Ze had haar niet gezien zei ze en doordat ze plots remde, knalde die dame tegen haar voorruit aan, die nu aan diggelen is. Politie en ambulance erbij, omdat de dame hevig bloedde aan het hoofd. Is nu naar het ziekenhuis.

Kokkie zwager en schoonzus dus net naar huis gebracht. Schoonzus is helemaal ontdaan. Komt nog bij, dat ze ook oogproblemen heeft (oei, oei) en had ook de autopapieren niet bij zich. Moest snel even wat eten naar een tante in de stad hier brengen. Hun auto opgehaald door Carr gl**. Nouja, ook weer afwachten dus.

Viva,V is getest toen hij het leger in ging en eruit kwam,ik denk als hij wel drager was geweest dit ook wel had gezegd,of niks had laten horen.Was erg verbaasd dat hij zo snel reageerde.

Roanna,jullie moeten zeker eerst ziek worden,voordat jullie dikkere kleding krijgen.

Marion,toch nog ff wachten of het goedkoper kan,niet te lang he anders zijn ze misschien weg.

C is nu 58 cm en weegt 5350 gram,vorige maand was dat nog 4210 en was hij 53cm