@TRL: Nou, hij doet het goed zo te zien hoor!
Houden zo!!!
Zo hier ook de rust kan ik ook ff bijlezen…
Wat een rust hier vanavond
Ja he!!! :lol: En we zijn nog eens niet op vakantie :biggrin:.
Ik ben er wel maar ook weer niet haha
@Roanna: Nou vertel eens wat leuks. Ik heb eigenlijk weinig te melden. De meiden zijn nu naar oma, hub is vanmiddag geweest en hij wordt er niet vrolijk van. Weinig veranderingen, ze wilden haar losleggen van de beademing vandaag, maar lukte niet. Zullen morgen wel meer horen
Toos: Ja, het wordt een spannende dag voor jullie morgen he? Ik hoop toch zo dat dit niet al te lang voor jullie en natuurlijk voor het menske zelf, gaat duren.
Tja, vertel eens wat leuks. Hmmm… zit te denken, maar weet even niets. Je weet toch al wel dat kokkie en ik op vakantie gaan he? :vak02:
Trouwens dat van mijn schoonzus stond ook hier in de krant. Ik heb verder er nog niets over vernomen en in de krant stond dus ook, dat die 50 jarige dame opgenomen was in het ZH.
@Beps: Je bent er wel, maar ook weer niet? Ra, ra. Hint? :unibrow:
Oh, Raak komt ook nog even op de koffie. ![]()
@ MK & Linda: :dag:
En ik zie Bloem ook al een hele tijd hier, maar die zal het wel druk hebben met de foto’s op de site zetten. :dag:
Nouja… zit ik hier even een beetje Remi te wezen. :crybaby: Nou, dan ga ik mijn eigen ff een lekker wijntje indoen en ondertussen ff naar de bank.
Latersssssss ![]()
ik ben er wel en ben er niet hoor…pokke voetbal op tv blehhh…en zit mahjong te spelen…o wat is dat verslavend…
toos, vreselijk toch aan de beademing en dan er niet afkunnen…pfff succes morgen hoor.
ja ik ben er hoor, beetje meelezen enzo, maar heb nie zoveel te vertellen
ben eventjes vandaag 4000 foto’s aan het uitzoeken, sorteren, selecteren, bewerken en uploaden enzo… dus, beetje druk… wil zo naar bed, dus race tegen de klok
morgen weer werken…
@Roanna: Gohhh ga je op vakantie, wat leuk. Wanneer ga je?
@Viva: Zit aan de telefoon en te mahjongen, gaat alleen niet samen
Bloemmie: Neem je tijd…eerst je foto’s!!!
Roanna: Ja druk druk…maar ikke ga bijna naar huis!
Roanna :ben er idd ook moest nog alles ff lezen, was een beetje druk vandaag
maar ik drink wel een wijntje mee hoor, gezelli:p
Bloem : 4.000 nou dat wordt geen vroegertje voor jou dan he,suc6
Toos : afkoppelen niet gelukt, uitslagen morgen afwachten, nu zin in een gezellig babbeltje
Viva : hele huis spic en span en nu mahong aan het spelen
Marion : wordt op dit moment lekker verwend
Beps : is er wel/niet
Trl : dat wordt dan al een heel mannetje hoor
@Roanna
Stom, heb het bericht helemaal niet gezien. Wat erg voor je schoonzus, wat zal ze zich schuldig voelen. Maar zoiets doe je niet expres.
@TRL
Nee hoor, ze hebben wel een vlucht vast staan voor ons met TA. Ik had een andere medewerkster aan de telefoon vanmiddag en die vertelde dat TA een van de duurdere maatschappijnen is. Ze dacht dat het goedkoper moest kunnen en daarom wilde ze graag nog verder kijken. Dus ik laat haar maar even puzzelen toch?
Dat manneke is goed gegroeid in een maand zeg!!!
@Toos
Spannende dag morgen. Maar hopen dat ze niet al te veel neurologische schade op heeft gelopen.
@Bloem
Ook weer thuis van de vakantie! Gaat veel te vlug voorbij he. Heb in ieder geval mooie foto’s van je gezien.
@Viva&Beps
Doen verstoppertje. Je ziet ze wel … je ziet ze niet.
@Raak
Gaat gezellig mee aan de wijn.
mahjongen en een hubs die tegen je aan zit te kletsen werkt ook niet Toos…dus ben alweer af…
Viva : drink je toch lekker iets met ons mee
Marian : en lekker relaxed?val jij ook altijd in slaap?
@Viva: Op welke site speel je mahjong?
@Raak:Aan de wijn, geen mojito?
@Marion: Weer als nieuw
Toos : nee vandaag niet, drink een wijntje met Roanna mee, jij ook een?