@Marion: Vind het helemaal niet erg, om het hier nog een keer neer te zetten hoor. Precies, ze kan er natuurlijk ook niets aan doen. Als ik wat meer weet, laat ik het wel weer weten hier!
Jij lekker een beurt gehad vanavond? Schoonheidsbeurt bedoel ik he!!! :biggrin: Heerlijk he? Moet ik eerdaags ook maar weer eens gaan doen bij mijn kapster.
@Bloem: Zo snel alweer aan het werk? Oh… sunde he!! Had ik toch wel gelijk dat je druk was met je foto’s en dergelijke. Maak dat inderdaad eerst maar af. Nou, werkse morgen dan weer. :disgust:
@Viva: Spelletje aan het doen? Heb ik helemaal geen geduld voor, maar schijnt wel leuk, maar ook verslavend te zijn he? :biggrin:
@Raak: Toch nog even tijd gevonden om ff hier te komen. Ik heb je wijntje daar neergezet hoor. :biggrin: Ik heb 'm al op.
@Toos: Ja, wij gaan dit jaar weer op vakantie. Weet alleen niet hoe dat heet daar, maar wel naar het buitenland. :vak01:
@Beps: Oh, dan zat jij dus op het werk, maar lekker naar huis zo. Kan het ook allemaal niet meer bij houden.
Oh men, men, men, ik zit de hele avond al te niezen hier. Is maargoed dat het niet door het scherm dringt, anders infecteer ik jullie nog. Bah, bah.
@Beps: Weltrusten hoor. Ga er maar lekker op tijd in, des te uitgeruster ben je straks in de vakantie, want dan kan je het niet maken om er zo vroeg in te gaan hoor! :biggrin: Truste meid en tot morgen weer! :dag:
@Toos: Oh, dan had ik het toch goed. Pepernoten dus!! :slywink:
Toos : smaakt het zoete wijntje?, de (peper)nootjes wel hoor
Roanna : ga ons een beetje allemaal aan zitten steken, ben jij nou helemaal…, maarre je wijntje is op en smaakte jammie
ik ga nu maar naar boven want morgen om 06.00 uur is het weer opstaan geblazen
Welterusten all, slaap lekker en tot morgen
Ik ga ook mn mandje opzoeken. Heb vannacht niet zo goed geslapen, had een aanvaring met een muur en is nu een flinke blauwe plek. Lag dus niet zo lekker. Zou zeggen welterusten en tot morgen
@Roanna; Beterschap met je verkoudheid @Raak: hoop dat je een beetje je bed uit kan komen @Marion: Succes met de tickets @Bloem: Succes met de foto’s en werk ze morgen weer. Zie je :wub: misschien weer, kun je er weer met frisse moed tegenaan. Geen pudding benen krijgen he