TTT 112 omdat niemand durft haha

@Beps: Ga nu eens naar bed. D’r is met die wind en dit weer, toch nergens “markt”. :wink: :crybaby:

@Roanna::dag::dag:

@Toos
Heb vanmorgen een reisbureau uit Nijmegen gebeld, moesten goedkope tickets hebben. Daar gaan we morgen even kijken.

@Marion: Hoe kan het dan dat ze daar goedkoop zijn? Wanneer ga je trouwens?

@Toos
Weet het niet. Een turkse man hier uit de stad vertelde het mij. Hij boekt daar ook altijd. Ben benieuwd of het iets scheelt maar kijken kan nooit kwaad he.
We gaan dan eind april/begin mei.

@Marion: Kan zeker geen kwaad om daar te kijken, wie weet klopt het wel en kunnen jullie voor een goeie prijs weg. Zou mooi zijn he

Ik dacht precies hetzelfde Marion. Kijken kan geen kwaad.

Jammer is wel, dat je bij de meeste Meivakantietoeslag moet betalen. Maarja, wie nie waagt, wie nie wint. Vragen kan nooit kwaad!

Kaylo,het houdt ook niet op bij jouw he,sterkte met alles.

Marion,hoop dat dat reisbureau een leuk prijsje voor jullie hebben.

Beps,weltrusten.

Ik ook nog steeds aan het puzzelen,wil aan de ene kant wel boeken,maar aan de andere kant boek ik nooit zo vroeg…

Nou, ik hoop dat iedereen nog een leuk reisje voor een leuk prijsje vind.

Ik ga nog ff de administatie doen ( rekeningen betalen dus :thumbsdown: ). Ik neem vast afscheid en zeg alvast weltrusten en tot morgen weer en Toos… hou je haaks weer he. :kus:

Ik ga ook naar mn mandje, heb het een beetje gehad voor vandaag. Slaap lekker en tot morgen maar weer

Goedemorgen zonder zorgen!!!

Ikke op het werk, te erg vroeg…maar ik zit er ‘met bells on!!’
Meld me wel weer…

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion**
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Goede morgen … ik ben ook weer van de partij.

Vanmorgen 2 oppaskids de oudste is ziek dus kan niet naar school…Vanmiddag met me mams naar het ziekenhuis,ze moet foto’s laten maken van heup en rug,ha denk aan atrose.

beps,alweer aan het werk.

Marion,succes vandaag met boeken,hoop dat ze een leuk prijsje voor jullie hebben.

Toos,beetje kunnen slapen vannacht?

Mk,ook al ff niet gezien,alles goed?

Fijne dag allemaal

@TRL
We gaan het zien straks en anders is er nog geen man overboord. Nog genoeg mogelijkheiden bij de zonexpres.
Jij ook druk vandaag, eerst oppassen en dan naar het ziekenhuis. Het lijkt wel of alle moeders aan het sukkelen zijn. Mijn moeder heeft al sinds eind vorig jaar last van haar nek en armen. De ene kant was het een nekhernia met een slijmbeursontsteking, en aan de andere arm scheurde er op oudejaarsdag zomaar een pees toen ze de autodeur open maakte. Dat bleek van de prednison te komen. Heeft ze veel moeten gebruiken voor haar astma. Begin maart moet ze nu weer naar de neuroloog, gaan ze kijken of ze wat aan de hernia gaan doen.

Goedemorgen meiden…

Beps aan het werk
Marion naar Nijmegen voor tickets
Roanna gisteren rekeningen betaald
Kaylo nog steeds niet beter knuffel meis, en je kunt snel reageren op een bericht, als je in het bericht waarop je wil reageren rechts op het envelopje klikt.
Tlr nog in twee strijd, wel of niet boeken, en dan ook nog 2 kids om op te passen en dan ook nog naar het ziekenhuis met mams…toe maar het kan niet op
Cyn nog niet gespot
Toos hoop op betere berichten voor je schoonmoeder wat dat dan ook mag inhouden.
Ik weer aan het werk, en mega druk wederom ik heb geen idee waar al het werk vandaan komt.
Ga dus op meeleesstand…werkse meiden…en voor degene die vrij zijn vermaak je.

:dag:

Pfff ik wordt soms zooooo moe van mensen… :frowning: Allemaal gezeik :wink:

Touroperator zegt alleen maar over Thailand dat er iets meer dan de helft geboekt heeft… grrrr ik wil aantallen!!! :finger:

Nu weer aan het werk… heb even niet bijgelezen… dus ga dat ff doen!!

:dag: :kus:

:dag:Ook goedemorgen.

Kom me ook even melden.

@Marion: Succes… en och mocht het niet lukken…de Veluwe is ook mooi hoor. Nee hoor meid… natuurlijk gaat het lukken, hoe dan ook. :dag:

@TRL: Inderdaad zeg, je hebt het er maar weer druk mee. Jij ook succes dan vandaag. :kus:

@Viva: Weer druk, terwijl het werk vanzelf op je af komt. Niet weet waar vandaan? Nou, dat is knap. Jij ook succes weer vandaag dan, als je maar af en toe ff hier blijft meebeppen. :lol:

@Cynthia: Begint de dag al weer goed!! #$%$@## Chaggie dus!!! Niet doen, veranderd toch niks aan de zaak. :kus: :mad:

Ik heb net even die reportage zitten kijken hier op dat subtopic over aanbiedingen van ALL.INCL, naar Turkiije. Word je ook niet vroliijk van. Een van die reizen was € 1200 voor 2 pers. en dat moest een koopje zijn. Nou, dat hebben wij nog eens niet betaald en waar wij heen gaan is echt…5 * :lol:

Goh, hier op de radio is net dat liedje Viva Espanja op.

Dames, ik ga ff douchen. Laters :dag:

@Beps: Op het werk dus… werkse nog even. Als ik het goed onthouden heb… tot 11 uur. :dag: :dag: