@Beps: Dan moet je er wel zo op tijd in, want dat is wel heeeeel vroeg.
Oh ja, heb in de vooravond even zitten googlen op Google Maps. Mijn vriendin (oude buren) wonen in die streek ( Victoria) in Australie, waar nu die branden zijn, maar gelukkig op de map te zien, bij hen niet.
@Roanna: Gelukkig, ik lees net op het hondeforum dat er een fokster is die niet alleen haar huis en al haar spullen maar ook AL haar honden kwijt is…pfffff arme mensen…
Proficiat met alweer een nieuw deeltje, en heb helaas het oude niet meer bijgelezen. Was echt teveel !!
Wel gezien dat half WW in ADR zit ? En dan nog zowat in diezelfde periode ? Zal wel volgeboekt zijn dan !
Jac : wens je het beste hoor meid !
toos : hoop dat bij jullie ook alles op zijn pootjes terechtkomt.
En voor de rest : sorry, maar (nog bijna niks bijgelezen).
Ik nog niet terug aan het werk. Deze avond terug naar arts geweest, bloed geprikt, morgen afspraak voor foto van de longen, astmapuffertje gekregen en de dringende raad direct te stoppen met roken.
De knie wil ook niet mee, terug kraakbeenprik in april en de spierscheur in mijn dij dus ook nog niet helemaal genezen. Volgende week (nog maar eens) een echo !! Dit was dus een serieus egootjes, sorry daarvoor hoor !
Iedereen die een ruggesteuntje nodig heeft (en wat ik niet gelezen heb), bij deze krijgen jullie er eentje van mij ! :kus:
@Beps: Och jee, dat is ook erg dan. Heb net even wat gezien op het nieuws en ook dat is verschrikkelijk. Wat denk je ook van al die dieren in die bossen die niet weg hebben kunnen komen. Kijk, voor mensen is het al heel erg, maar vind dit ook heel zielig.
@Kaylo: Niks geen ego hoor. Je kunt het nu eenmaal niet alles bij houden wat hier gezegd wordt, als je zelf niet goed in orde bent. Als er een dus vakantie nodig heeft… ben jij het dus wel. Enneh… miss wel heel verstandig om het roken maar eens te laten. :idea: Weet hoe moeilijk dat is, maar zeker beter voor je benauwdheid. Zo te lezen, ben je er nog wel een poosje zoet mee. Nou, beterschap weer. :dag:
Hoop echt dat jullie me “gezond en wel” kunnen zien in ADR hoor !:o Maar dat zal wel, dat hotel doet wonderen met een mens (vakantie ook trouwens !!).:vak02:
Kom nog even aanwaaien. Hier stortregent het ook, bah. @Kaylo: Het zit je ook niet mee he. Nog steeds niet alles okay. Beterschap met alles @Beps: Morgen er weer vroeg tegenaan. Zal aan je denken hoor, als ik me nog een keer omdraai. Slaap lekker @Marion:Nog steeds niet geboekt? @Roanna::dag: