TTT 112 omdat niemand durft haha

Normaal 21 dgn van te voren… maar goed ik hoop zo dat het doorgaat… want het is zo een gave reis die ze gaan doen!!!

Toos : :kus:

Zeg Beps, het stinkt hier, Zou je niet eens gaan douchen:lol:?

TRL: uiterlijk 3 weken voor vertrek :frowning:
Beps: ik hoop het ook!! Heb vanmorgen mijn mams overgehaald om op een olifant te gaan rijden… (heeft hoogtevrees… maar heb gezegd dat ze dat niet vaak kan doen) :smiley:

Cyn : is wel wat laat om nog iets anders te plannen he? blijft spannend, zal voor je duimen hoor:p

Raak: ja inderdaad… maar goed we gaan hoe dan ook naar Thailand hoor… Dan gewoon 5 dagen Bangkok en daarna 2 weekjes strand met div. excursies ofzo… Gaan doen we :wink:

Ben al lang klaar :teeth: :unibrow:

Ohhhh IKKE WIL MEEEEEE

oke dokter heeft gebeld. opnieuw bloedprikken en dan opnieuw mijn leverfunctie. Vorige keer met bloedprikken waren mijn leverfuncties iets verhoogd. nu kijken of ze weer verhoogd zijn zo ja dan op naar het ziekenhuis. Zo niet dan heeft alles zijn tijd nodig.

Groet

Toos…pffff weet niet of je nu moet juichen of niet voor je schoonmoeder…neurologische schade is altijd maar afwachten, maar ze zal in ieder geval nooit meer voor zichzelf kunnen zorgen denk ik, als ze hiervan nog opknapt.

Cynnie pfff ongeduldig zou ik er van worden…

Hier nog steeds mega druk…blehhhh en iedereen wil het gisteren terug hebben…ik zit alleen mijn collega zijn moeder vannacht uit bed gevallen, zichzelf totaal bevuild en kon niet meer lopen…die zit nu te wachten tot de huisarts komt, en de alarmering wordt morgen aangesloten dus zit ik morgen ook nog alleen.

@Viva: We juichen ook niet, zijn ook niet blij. We zijn nog steeds reeel, het kan alle kanten op. Het geeft alleen een gevoel van onmacht. Hoop dat je inmiddels wel aan je koffietax van vandaag zit. Succes met de drukte

bakkie nummer 4 staat net voor mijn neus…

en het werk stroomt aan alle kanten binnen, ongelofelijk…maar ja nog een uurtje en dan morgen nog de hele dag…en dan weekend…jawel…ipv 2 en halve dag, deze week 2 lange dagen, dit in verband met vergadering nummer tig morgen middag…normaal werk ik tot 2 uur nu tot 5 en dan krijg ik dus een uurtje kado…en mag ik woensdag thuis blijven.

Fijne avond en tot morgen!!! :dag:

Een meeting in de planning … gezellig!!!

@Jac
Nog steeds niet opgeknapt. Maar hopen dat de dokter er nu eens meer werk van maakt.

@Toos
Het gesprek uitgesteld tot de uitslagen binnen zijn. Geen achteruitgang maar wel neurologische schade. Dat is geen goed bericht, vooral niet omdat ze geen reactie geeft. Maar het blijft afwachten he.

@Cyn
Nog in spanning, de reis is nog niet definitief. En … heeft mams zin in het ritje op de olifant?

@Viva
Druk op het werk en dan zit je daar in je uppie. Maar je hebt maar 2 handjes he, en die van jou wapperen al zo hard!!

Ikke ben er ook weer even.
Maar er is niet veel gebeurt zie ik

was er ook weer, heb gegeten, maar idd niet veel gebeurd. Kom strakkies nog wel ff op de koffie

Goedenavond.

Ben ik ook weer even. Niet veel gebeurd hier. :lol:

Zal ik dan maar even koffie gaan zetten? :dag:

Nee, het is knap stil hier vandaag, allemaal druk of half in de winterslaap?

@Marion: Ik had nu wel ergens gelezen dat Filiz over 2 daagjes terug gaat. Kunnen we in ieder geval nog even zwaaien.

@Toos: Heb je korte verslag weer even gelezen, maar zo te zien nog steeds weinig veranderingen, dan alleen… weer afwachten. Meid toch!

@Beps: Ben het ff weer kwijt, maar jij vrij of toch vanaaf nog werken?

@Raak: Leuk dat je er weer zo’n bietje de hele dag was.

@Viva: Erg druk op het werk, maar met wel weer koffie.:thumbsup:

Verder weet ik het ff nie meer. :drugged:

@Roanna: IKKE IS LEKKER VRIJ!!!

Oh meiden te erg: Ik heb helemaal niets gedaan(ja schapjes) en lekker 2-3 uur GESLAPEN(ohhhh) zaligggg
Maar morgen…morgen zit ik om 5.50 op mn werk tot over 11 uur pffff