TTT 112 omdat niemand durft haha

Goedemorgen Dames,
Bloemmie : jij bent gisteren echt goed bezig geweest
Beps : werkse weer vandaag, moet iemand de economie draaiend houden he:p
Trl : vandaag een beetje beter gevoel? Ik moet echt ook de hele tijd denken hoe het met Toos en de hele familie gaat
Viva : ja leuke he die oude foto’s, ben al zolang grijs dat ik was vergeten hoe zwart ik was, niet echt Hollands he.Zie wel veel van de kids hierin terug

Zo ikke is weer een beetje geinstaleerd…
Nu even aan t werk!

:dag: ik weer vrij… Muziekjes downloaden voor mijn mp3… Moet wat te doen hebben hé die 11 uur in het vliegtuig :wink:

Kom me ook even melden. Goedemorgen all. :dag:

Ik denk dat we dat allemaal wel hebben, dat Toos en de familie in onze gedachten zijn. Hopenlijk horen we snel wat.

Even wat anders, ik had net een nieuwsbrief van Bux en die hadden me toch een superaanbieding. 16 daagse rondreis naar Thailand voor maar € 899 incl. heel veel. Heb de route/progamma even bekeken en dat ziet er best mooi uit. Maarja, maar 2 vertrekdata’s en dan kan ik net niet. :smirk:

@Bloem: Goed van je zeg. Is het wat overzichtelijker allemaal. :dag:

@Raak:Natuurlijk zie je er dan wat van je eigen kinderen in, maar eerlijk gezegt niet van die ik op de beurs heb gezien. Heeft echt meer weg van je man. Vind ik dan he!!!

@Beps: Al op het werk. Hopenlijk krijg je het niet al te druk, of juist wel? . Werkse hoor!

@TRL: :kus:

@Viva: Ook weer een goedemorgen. Is ook wat op dat CB* he? Dat is toch waar Damber werkt? Maargoed, ik denk altijd maar, waar mensen werken, worden fouten gemaakt, alleen is het natuurlijk niet leuk als je er zelf het slactoffer van bent.

Zo, ga ff de kranten verder lezen en laat de site maar even op ML-stand staan.

Iedereen in ieder geval een fijne zaterdag weer. :dag:

@Cynthia: Leuke bezigheid. :wink: :dag:

Cyn : lekker al voorbereidingen aan het treffen voor DE reis
Roanna : haha die lijkt eigenlijk wel het meeste op mij hoor op die leeftijd dan he, ze is natuurlijk nu ook alweer 38
Ben ook nog steeds met de krant bezig en een beetje rommelen in huis, de carnavalstassen weer tevoorschijn gehaald om alvast een beetje in de sfeer te komen voor morgen he.merk er hier echt helemaal nix van en we noemen ons de komende dagen nog wel kruikenzeikers:p

Raak: jaaaa het gaat nu tenminste wat meer leven :smiley: :wub:

Cyn : lekker gevoel he en voor je mams natuurlijk ook

:biggrin: ja zeker hoor!!! Het duurt nog wel 4weekjes, maar dat is vast zo om :wink:

Goeiemorgen,
Lieve meiden bedankt voor alle medeleven en smsjes, een hele dikke :kus: voor jullie.
Gisteren toen we allemaal waren hebben hub en ik een gesprek met de arts gehad, hij heeft uitgelegd wat er ging gebeuren en wat we konden verwachten. Ze heeft eerst een extra dosis morfine gehad en een 3 kwartier later zijn alle infusen eruit gegaan en is de beademing afgekoppelt, 10 minuten later om half 2 is ze overleden. Ben blij voor haar ,ze wist dat we er waren en heeft geen strijd hoeven leveren.

@Toos: Zeg heel eerlijk dat ik eigenlijk al op dit bericht zat te wachten.

Meid en natuurlijk de familie… gecondoleerd met het verlies van moeder/schoonmoeder en oma. Ik ben voor iedereen blij, dat ze toch nog waardig heeft mogen heen gaan. Jullie heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. :kus:

Meiden… ik ga er ook van tussen. Ga ff poedelen en dan vanmiddag ff met mijn dochter en de kids op stap. Kreeg net smje, dat ze hier willen komen, dus… maar even leuke dingen gaan doen.

Latersssssssssssssssssssss :dag: :dag:

Toos: ook ik had dat bericht vandaag al een beetje verwacht… Ben blij dat de strijd voor dat arme mensje nu afgelopen is en dat ze nu kan gaan rusten!! Gecondoleerd en sterkte voor jou en de familie!! :kus:

Toos : namens ons gecondoleerd voor jullie allemaal en veel sterkte de komende tijd. Gelukkig heeft ze een waardig afscheid mogen nemen, dat is voor allemaal en grote troost:kus:

@ Toos, ook van mij gecondoleerd, en heel veel sterkte de komende tijd.
**
Verder iedereen een fijn weekend, hier en bietje druk.
Zit nog steeds bij te komen van gisteravond, dat carnavallen is nie goed voor een mens!
Toch straks naar de optocht kijken, en dan vanavond naar Amsterdam, naar Serdar Ortac.
Verkoudheid is wonderbaarlijk snel verdwenen, misschien toch door de Thaise wonderpil van mijn collega?
En morgen komt askim weer, gezellig. Misschien kan ik hem nog ffkes meenemen naar 't dorp, kan hij ook de carnavalssfeer proeven. Haha, zie het al voor me, A in een boerenkiel!!!
XXXjes,Mar

Miere : veeeeeeel leut bij het carnavallen !!!

Goede middag …

@Toos
Ook namens mij gecondoleerd en wens jou, hubs en de meiden veel sterkte toe voor de komende tijd :kus:
Net zoals de anderen had ik ook dit bericht verwacht. Gelukkig geen strijd voor je schoonmoeder en is ze rustig ingeslapen, wetende dat jullie haar bijstonden.

@Raak
Prachtige foto van je zeg!
Ook bezig met de carnavalskleren. Hier hetzelfde verhaal, even kijken wat de mannen gaan dragen deze dagen.

@Cyn
De mp3 aan het vullen voor de lange vliegreis.

@Miere-Crazy
Veel plezier vanavond bij Serdar!!!

@Roanna
Een leuke aanbieding gezien voor Thailand. Jammer dat je die datum niet kon. Maar jou tijd komt nog wel hoor. Ook jij gaat vast een keertje olifant rijden daar.

En toen wist ze het even niet meer. Te veel gelezen misschien.

Roanna: dat was zeker een mooie aanbieding!! :smiley:

Toos, ook namens ons voor iedereen gecondoleerd met het grote verlies, gelukkig dat het al met al niet zo lang heeft hoeven duren.

Ik lekker achter de pc, en hubs een film op…we vermaken ons wel…ik meld me weer.

VIVA : hallo jullie ook een lekker relax daagje