jeetje wat een veranderingen allemaal zeg… raaaar lettertype, maar dat blauw vind ik wel aangenaam…
lekker gegeten bij pa en ma, ff mn hart gelucht… af en toe ff nodig!
jeetje wat een veranderingen allemaal zeg… raaaar lettertype, maar dat blauw vind ik wel aangenaam…
lekker gegeten bij pa en ma, ff mn hart gelucht… af en toe ff nodig!
Marion : :dag: hoe is tie? ook nog geen alaafgevoel?
Bloem : lekker wezen eten en heerlijk ff met mams en paps gekletst, is toch fijn he als dat kan
ja zeker wel… kwamen er alleen achter dat ze volgend week een weekendje sndm geboekt hadden in Nijmegen in de veronderstelling dat het schaatsen voorbij was en ik wel op de hondjes kon passen… maar ja, was eigenlijk van plan om naar groningen te gaan… nog ff aankijken dus.
Joehoe… ben d’r ook wel. :idea:
Had een handgeschreven brief van mijn schoonzus uit Haaksbergen, met het verzoekje erbij of ik dit even wilde mailen naar familie in Indonesie. ( ja, ja, er zijn nog steeds mensen zonder computer) :nod: Nou, om haar handschrift al te ontcijferen is al een klus en om het dan ook nog in het Maleis te doen… Pffff ben er zowat de halve avond mee bezig geweest. Maar … het is nu verzonden.
@Bloem: Een dilemma dus. Tja… broer miss een keer de hondjes uitlaten, of is dat geen optie?
@ Marion: Nog lekker rustig thuis en niks aan de carnaval. Ook aan jou lijf geen pollenaise of schijf je polonese
he? Hi, hi.
@Raak: Alles goed daar? Voor jou dus ook geen opening van het carnaval vanavond?
Roanna : nou dat was weer een lekker klusje dan he, was jij ook weer ff van de straat :lol:
Bloem : dat is idd een beetje lastig, zal wel op te lossen zijn toch?
Dames zocht foto’s voor wedstrijd en kwam heeeeeele oude foto’s tegen. dat is echt lachen man. vond een foto lijk ik, vind ik zelf, wel een turkse. Moet je kijken
Ikke thuis…moe nu ff nietsen…
@Raak hahahah een paar jaar, een paar kilo geleden(zeggen wij altijd) ik heb er nog 1 van toen ik 16 was(pffff hihi)
Tot laterssss
(moet zo aan Toos en fam denken)
@ roanna, ja ach, broer werkt fulltime en werkt nu ook op zaterdag extra om wat extra centjes te verdienen en werkt dan ook, bovendien moet hij dan ook za en zo (zn enige vrije dag) aan de bak enzo…
nou ja, we komen er wel uit… was toch nog niet 100% zeker om naar groningen te gaan
en meiden, er kan gestemd worden op de foto
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=62713
ga alvast maar zoeken, van het thema van de maand maart is: turks eten en drinken (denk aan waterpijp, theeservies, kruiden op de markt …etc…)
@Bloem: Tja, dat is dan ook geen doen. Ach, je komt er vast wel uit.
@Beps: Bij mij ook. De hele dag zit ze in mijn in het hoofd. Ik hoop toch zo voor hun allen, dat het snel afgelopen mag zijn.
@Raak: Och meid toch!!! Wat een prachtige foto nog van je zelf. Je lijkt wel een filmster. :lol: Mooi hoor! Mag er zijn!
Beps : ja deze is denk ik wel 35 jaar geleden
Roanna : dank je :lol:
Bloem : ik ga wel weer op zoek, maar moet altijd een foto zonder mensen zijn he, zet niet zo graag anderen zomaar op internet
Ik ben in gedachten ook de hele tijd bij Toos en familie, is zooooo moeilijk he
Dames… ik nok ermee. Ga naar boven, om… juist!! ![]()
Weltrusten allen en tot morgen weer. :dag:
Hier is alles dicht, de markt, de kamer, en straks mn oogjes…
Tot morgen(al moet ik wel werken grrrr)
Ik ga ook, zelfde doen als Roanna …P&W kijken ha ha
:slapen: en tot morgen
nou mensen, na de afgelopen 35 pagina’s doorgespit te hebben van ons reiscafe staan alle oude TTT (keurig netjes op volgorde!!) in het archief. Deel 111 tot en met deel 1! Alleen deel 13 is zoek ![]()
Ook de topics e-store en goede reis, welkom thuis staan er bij.
Kwam topics tegen uit 2006 waarvan ik nog precies wist waarover het ging… hahaha echt lachen!!
en ikke ga ook lekker slaapie doen
heb alweer veeeels te veel gedaan voor vandaag ![]()
BLOEMMIE!!! Jij bent goed bezig geweest!!!
Ikke naar mn werk
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
**En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Bloem,druk geweest met archiveren .
Beps,alweer aan het werk.
Raak,leuke foto hahaha
Moet steeds aan Toos denken,hoe zal het zijn?
Fijne dag allemaal
goedemorgen meiden.
Raak leuke foto, turkse zou kunnen, maar iets van uit het midden oosten ook hoor. hahahha leuk hoor.
Bloemmie in het archief aan het spitten geweest.
Beps al naar het werk
Toos sterkte meis…