Zo ik nu mijn Postcrossing-account aan het bijwerken… Als iemand mijn kaartjes wil zien;
www.postcrossing.com/user/cynthia1987
:dag:
Zo ik nu mijn Postcrossing-account aan het bijwerken… Als iemand mijn kaartjes wil zien;
www.postcrossing.com/user/cynthia1987
:dag:
Toos,gecondoleerd en heel veel sterkte
@Lieve Toos en fam!
Gelukkig heeft ze het kunnen overgeven, en is zonder strijd vertrokken! Heel veel sterkte de komende tijd, alles dat geregeld moet worden, en ik hoop dat het voor haar en jullie een waardige dag zal worden!!
Dikke dikke :kus:!!!
Nou ik ga weer offline! Tot maandag!! :kus: :dag:
Cyn : fijn weekend !!
mogguh dames…
@ toos ik ben opgelucht met dit bericht. alle spanning en onzekerheid weg en oma op een vredige manier heen gegaan. Neemt niet weg dat het een groot verlies zal zijn en ik wens jullie veel sterkte om dit verlies te verwerken. We blijven aan jullie denken :kus:
voor de rest… ben net wakker, dus kan nog ff nix opnemen…
ben niet helemaal mezelf sinds afgelopen week… komt vast wel weer goed…
Toos…gecondoleerd namens mij en veel sterkte,
Hans.
het blijkt dat de buren niet alleen kakkerlakken hebben… maar ook ratten!! hahaha, buurmeisje stond in de hal met 1 van haar 2 tamme ratjes… beestje kan kunstjes en alles en mega tam… hihi…
@Bloem
Mijn buurmeisje heeft ze ook, de ratten he. Ik griezel echt van die beesten maar dat nog liever dan kakkerlakken.
hahhaa ja ach de kakkerlakken zijn inmiddels weg, maar vond het wel grappig…
Die ratjes waren echt wel lief en zoooo tam! leuk hoor
't is hier zeker ook carnaval, iedereen weg:frown:
Het is echt uitgestorven hier … is iedereen aan het carnavallen?
:lol: 2 zielen … 1 gedachte!!
Of niet Raak?
:lol: Ik dacht… iedereen is naar de carnaval, dus ga maar ff wat anders doen.
@Marion: Wat een mooie foto van jou en je vrienden. :dag: :lol:
@Raak: Ook al klaar met de carnaval? :dag:
@Roanna
Ja ik dacht zal eens een foto uit de kast halen, van de tijd dat ik ook nog aan carnaval deed :lol:
Ik kijk alleen wat witjes vergeleken met zijn vrienden he … zal de drank wel doen denk ik.
@Marion: Oh, ik dacht dat het een foto van vandaag was, maar dan nog… hij is erg grappig.
@Raak: Zag bij het journaal nog stukjes carnaval uit jou stad en ik maar kijken of ik je zag. Ha, ha. ![]()
Wij vanmiddag dochter met de kids op bezoek gehad en gezellig even een filmpje met ze gekeken en voordat ze weer naar huis gingen even met z’n allen naar de …
Mac geweest.
@Bloem: Hie… wat een enge beestjes houden je buren er op na. :redface:
Marion : ja he alle twee tegelijk, nu mogen wij een wens doen…![]()
Roanna : nee je kon me niet zien he, was niet te herkennen…grapje, ben vandaag nog niet geweest, gaan morgen met de hele bups.kleindochter uit nieuwegein is al hier, wilde graag logeren
@Raak: Nou, ook gezellig toch zo’n logeetje?
Als ik je dan niet meer spreek, wens ik jullie allen heel veel plezier tijdens de carnaval en pas goed op jezelf he! :biggrin: (Dat je je eigen nog wel herkent) :biggrin:
Ik ga zo hierboven maar even carnavallen. ![]()
Weltrusten iedereen die er nog zijn en die eventueel nog komen. Tot morgen weer.
Roanna welterusten en morgenochtend kom ik misschien nog ff langs hoor.
ff lekker carnavallen met kokkie:biggrin:
hihi ikke lekker crimenight kijken en heb in de reclame tijd iets amazing gedaan…
had altijd het idee dat de OS in 2010 in Vancouver er niet inzatten… tot ik me bedacht dat ik natuurlijk best ff kon kijken wanneer de 1.000m en de 1.500m was… en die zijn op woensdag en zaterdag, achterelkaar… heb dus kaartjes besteld… nu maar afwachten (tot 31 maart) of ik ze krijg… daarna maar verder kijken hoe en wat… iekkkksss