@Beps: Dat dacht ik al dat het er druk zou zijn. Nou, neem je rust nu. :slywink:
@Marion: Zo is dat. Enneh… ik blijf gewoon door duimen hoor! ![]()
@Beps: Dat dacht ik al dat het er druk zou zijn. Nou, neem je rust nu. :slywink:
@Marion: Zo is dat. Enneh… ik blijf gewoon door duimen hoor! ![]()
Och ja, de dikke buikenhal, als ik daar aan denk. Was 1 keer op de huishoudbeurs met een vriendin. Had zo’n heuptasje onder mijn trui en werd daar door een mevrouw meegesleurd naar haar kraam. Want … het werd voor mij hoog tijd om geboortekaartjes uit te zoeken. Nee hoor, ik heb nog tijd genoeg daarvoor. Nou, een beetje buik begint er al te komen hoor en voor je het weet is het zover. Mevrouw ik ben niet zwanger. En mevrouw maar praten, er was geen speld tussen te krijgen. Werd er zo’n boek in mijn handen geduwd, vriendin stond ondertussen krom van het lachen, mevrouw keek vreemd op en toen kreeg ik de kans om te zeggen dat ik haar al de hele tijd aan het uitleggen was dat ik NIET zwanger was en deed ondertussen mijn trui een beetje omhoog zodat ze het heuptasje kon zien. Deed het bijna in mijn broek toen ik haar gezicht zag.
@Marion: :lol:
Mijn ene schoonzuster loopt ook altijd met zo’n buideltasje op haar buik. Ooit op vakantie in Nice is ze bijna overvallen. Hij wou dat tasje van haar lichaam rukken, maar dat lukte mooi niet, omdat ze het ook nog met een veiligheidspeld vast had.
@Roanna
Had en heb eigenlijk nooit zo’n ding om maar dacht dat is wel makkelijk daar in de drukte.
Beps,en waren en nog bijzondere nieuwe dingen op de hh beurs te vinden ?
Marion,duim voor je…
Geen echte nieuwe dingen gezien… Maar wel een vermogen uitgegeven
We gaan altijd met de auto. Dan kunnen we tussentijds de tassen in de auto zetten…
:retard: TWINTIG EURO!!! Parkeergeld… :retard:!!!
Dat was wel nieuw ja haha
Beps : leuke dag gehad op de hhbeurs
Marion : iig voorlopig meer uren you go girl !!!
Viva : paps gelukkig goeie bui en zelfs dankbaar
Cyn : helemaal happy nu
Roanna : nu helemaal uitgesnotterd??
Trl : hoe is ie meis?
Bloem : nog altijd druk met blogs en foto’s denk ik, ga zo ff kijken
Toos : vandaag nog niet gezien???
Ikke ga :slapen:
Tot morgen :dag:
@Beps
Geen leuk nieuwtje, is een hele smak geld om je auto kwijt te kunnen.
@Raak
Drukke dag geweest vandaag?
Ga je ook carnavallen het weekend of laat je het ook allemaal aan je neus voorbij gaan?
@Beps: Weltrusten. :zon:
@Raak: Ja hoor!! Heb zo nu en dan nog wel een zakdoekje nodig, maar ik denk dat ik het ergste wel gehad heb. ( hoop ik) Trouwens Toos moest na dat gesprek in het ZH weer werken, dus zal vandaag denk ik niet meer komen.
Wat een geld om een dagje te parkeren. Alhoewel ze hier in A’doorn er ook wel raad mee weten. Laatst met mijn verjaardag hadden we de auto in de parkeergarage gezet en voor die paar uurtjes moesten we ook al €9 betalen. Schandalig!!! :so:
Beps,20 eurooooo das ook niet normaal zeg.
Raak,nog niet veel beter dan gister,heb C gister bij me ouders gebracht en laten slapen daar.Ik weet niet wat het is,heb een rot gevoel…Maar gaat wel weer over…
Roanna,ik was een keer 1.5 uur in jouw stadje en auto geparkeerd in de ornjrie moest gewoon €6,00 betalen pffff,dacht dat mijn dorpje duur was…
@Marion: Gaan jullie/jij wel carnavallen dan? Jullie ( het zuiden) krijgen morgen vakantie he?
@TRL: Hoe is het vandaag met je gegaan? Weer een beetje opgeklaard of toch nog in die dip? :kus:
ga weer ff naar me cluppie kijken.
Fijne avond allemaal
Roanna,nog wel een klein dipje hoor,weet niet wat het is,wordt denk tijd dat ik weer ga werken.
@TRL: Oh, ik zie dat je al geantwoord had op ook mijn vraag.
Die van ons stond ook in de Oranjer** en voor ongeveer 3 uurtjes betaalden we dus €9. Ik weet trouwens hier in de stad ook best nog wel gratis parkeren plaatsen, maar dat was die avond net iets tever om te lopen, omdat het regende.
Dat denk ik ook. :kus:
Succes nog met je clubje. Gaat niet vlot vanavond he? ![]()
ikke lekker film kijken met matthew mcconaughey… jammieee :drool:
hahahaa
dus… druk!! hahaha
en bij broer dvd gekeken en vette hap gegeten, zn ‘frituurpan’ inwijden…
Bloem : eerst lekkere vette hap bij broer, moet kunnen en nu wegkwijlen bij de film:hihi:
Trl : denk ook dat werken weer goed zal zijn voor je enne dippe gaat echt wel over hoor
Beps : de hoofdprijs betaald voor parkeren, ja he goeie melkkoe altijd die auto
Roanna : bij jou in dorp ook al flinke tarieven voor parkeren
Marion : ga altijd alleen op zondag naar de “opstoet”, schobbelaertjes
drinken en een uurtje of 2 de zaal met bandjes in en dansen en hossen, je kent dat wel, daarna eten en dan heb ik het alweer gehad voor een jaar. Doe dat voor de kleinkids. Van mij hoeft dat verplicht vrolijke niet zo.
Roanna : heb ik iets gemist dan van Toos, had ze vandaag gesprek in ZH??