TTT 112 omdat niemand durft haha

Marion, ja snel he!!! Voelt wel een stuk lekkerder hoor!! Waren toch al wel een beetje zenuwachtig… en vooral mijn mams :wink: Die is nu ook blij :smiley:

Mams was natuurlijk bang dat ze haar ritje op de olifant mis zou lopen :wink:

@Marion: Ja, lief is die he? :biggrin: Kan die mooi de koffers dragen. :vak01:Ha, ha.

Hoe is het verder met jou? Zit er al een bietje schot in, zeg maar?

Heel fijn voor jullie hoor Cynthia. :wereld:

http://www.dejongintra.nl/prodpics/pum/GM646402.jpg

Speciaal voor Roanna!!! :smiley: :biggrin:

@ cyn of ff schrikken maar alternatief ookal omgeboekt!! :thumbsup: zoals de anderen al zeiden, er zijn zoveel opties in thailand! je gaat en je gaat genieten… misschien had het zo moeten zijn…

Pfff ik weer terug, ben net binnen…blehhh, maar goed alles is weer schoon bij paps…heb de boel een goede beurt gegeven, ramen/gordijnen/bed/badkamer/keuken/kamer alles is weer spic en span…paps was er niet toen ik kwam, dus had mooi een uurtje alleen, kon ik goed doorgaan.
Paps heeft zich aangemeld bij relatiepl*net…nou hij doet maar…moet ik natuurlijk weer mee helpen, maar dat geeft niet, hij was wel aardig te spreken…bedankte me zowaar…Ja he he dat mag ook wel eens een keertje, heb vanaf kwart voor 9 tot kwart over 4 lopen rennen voor hem.

cynnie originele reis niet, maar wel een goed alternatief…
Roanna waarom doe je het niet via de telefoon de boel betalen, of via internetbankieren, scheelt je een hoop geloop naar de bank.

Zo ik nu hier even weer aan de was…ben wel half verrot maar goed we gaan maar door, heb besloten vanavond niet te koken, maar gewoon lekker brood met vers lekker beleg erop, moet maar een keertje kunnen vinden jullie ook niet…

ik meld me weer…

voor iedereen eetse, en mocht ik vanavond niet nog online komen…voor iedereen een fijne avond en lekker slapen ( of naar de markt, of bijbabbelen) what ever!!!

Bloem: ja ben wel blij met het alternatief!!! :smiley: Dus het is goed zo!!!
Viva: :dag:

Cyn,het aftellen kan nu echt beginnen je weet nu waar jullie aan toe zijn,wel niet de reis die jullie in gedachten hadden,maar een goed alternatief…

Viva,druk geweest bij paps en geholpen met relatiepl*net,nu de reacties maar afwachten…

Toos,hoe gaat het met jullie?Trekken jullie het nog een beetje? STerkte

Beps,lekker naar de hhbeurs.

@Viva: Och maar mijn lieverd…kwam ik over als dat ik naar de bank ging lopen dan? Nee toch? Ik bedoel hiermee naar de bank op het net, om internet te bankieren. Dat doe ik al jaren.

Zo, je hebt je weer lekker uit lopen sloven voor paps. :lol: Kan het er weer ff tegen. Ook nog ff helpen met de relatie op het net… toe maar. Het kan niet op, maar wel leuk dat hij daarnog oren naar heeft. Ik vind het wel grappig. :idea:

@Cynthia: Oh ja… nou bedankt hoor :chin: en dat ziet er toch ook goed uit zo?

Ja absoluut!!! Heb net even zitten googlen… En wat ik dan voor plaatjes tegenkom!!! :wub: WOW!!! Nu wordt het aftellen pas echt leuk :smiley:

http://destinationthailand.org/wp-content/uploads/2008/07/wat-chai-wattanaram.jpg

Meiden ik ben helemaal happy!!!
Ik kreeg net een telefoontje van de manager P&O, van de afdeling waar ik gisteren ingevallen heb, of ik belangstelling had voor tijdelijk meer uren. En of ik belangstelling heb! Hoeveel uren zou je kunnen? Roept u maar, 24-28-32-36, als ik de woensdagmiddag maar vrij heb.
Op 4 maart heb ik een gesprek over het hoe en wat en dan ben ik in ieder geval voor de maand maart onder de pannen.

@Roanna
Uhum … en verder zit er nog niet echt veel schot in de zaak.

@Viva
Tuurlijk kan dat, je hebt al hard genoeg gewerkt vandaag. In ieder geval had je het huis van paps even voor je alleen. Fijn dat ie vandaag in een goed humeur was. En een bedankje mag zeker wel een keer.

@Cyn
De voorpret is begonnen voor jullie. Ziet er prachtig uit op die foto. Gaat weer een superreis worden!!

@Marion: GAAF!!! Gefeliciteerd meis!!!

@Cyn!!! Dit is mijn/onze ‘weergave’ :

T is daar PRACHTIG!!! Zeker ook de optionele excursies!!!
EN… 1 dag in bij de Kwai…TIJGERSSSSS(hahahaha, in de middag he…dan zijn er tijgers, de ochtend kan je over die ‘saaie brug’ haha)

@Beps: Mooie foto Beps. Prachtig!! Echt.

Enneh… hoe wast op de beurs? Hebbie er nog wat aan over gehouden?

@Marion: Mooi zeg! :king: Misschien het begin… van?

@Beps
Thanks … komt vast door al jullie duimen.
Mooie foto zeg, lijkt me echt heel indrukwekkend om te zien.

@Roanna
Ja dat dacht ik ook al, je weet nooit hoe een koe een haas vangt he?
En is het geen begin van … dan ben ik toch even onder de pannen. Wat afleiding, wat extra geld en kan ik alvast aan het werkende leven wennen. Niet dat ik nu stil zit maar het is toch anders he.

@Beps
Oh sorry … helemaal vergeten van de beurs. Hoe was het? Nog nieuwe spectaculaire dingen op huishoudelijk gebied :slight_smile: ?

Het was er prachtig!!! Zo mooi, bijna sereen!!! Ohhh ik kan bijna jaloers zijn op Cyn…zou wel mee willen(geen tijd en dagen enz… en we hebben die reis net gedaan…maar toch!!!)

Was leuk, veel gezien, een hoop gekocht…Nu doodmoe, geen benen meer. EN DRUK!!!
Mn vriendin heeft me over de 9-maandenbeurs gesleept, en elke keer moest ik weer door die dikke-buiken-hal pfffff
Maar het was een leuke dag!!!

Nu House!!!