TTT 112 omdat niemand durft haha

Goedemorgen all.

@Toos: Sterkte weer vandaag voor jou en de familie. :kus:

@Viva: Jij ook weer sterkte bij Paps. Hopenlijk gaat het je goed af vandaag en is hij wat meegaander vandaag. :kus:

@Beps: Heel veel plezier op de HHbeurs. Hopenlijk kom je door het gedrang heen. :wink:

@TRL: :kus:

De rest ook allemal een fijne dag weer. Waar je ook bent, of moet doen, werkse weer.

Ik ga er ook weer vandoor. Moet showeren.

:dag:

Roanna: :dag:

Wat zijn we allemaal ā€˜aansluitend’ vandaag he :teeth:

goede morgen, kan nog net:p
doe ook maar ā€œaansluitendā€ zijn nu

Ik zojuist mail voor Thailand… Ze gaan morgen de beslissing nemen maar ze geven al aan dat de kans klein is dat het doorgaat… Ze hebben wel al alternatieven doorgestuurd welke voor mij ook een mogelijkheid zijn :smiley:

Dus komt wel goed denk ik :wink:

@Cyn
Blijven wij nog ff duimen voor!
Zo te lezen zijn hun alternatieven ook niet echt verkeerd.

Marion: ik had het al een klein beetje verwacht, maar je blijft toch hopen he :wink: Maar het alternatief is een 16daagse rondreis… en dan plak ik er nog 2 nachtjes aan… :wink: En anders 11 dagen rondreis… en dan plak ik er 8 dagen aan :wink: En als dat ook alle 2 niet lukt… dan gaan we gewoon Bangkok en daarna strand… Komt goed! We gaan, hoe dan ook!!

Tuurlijk blijf je hopen, want al is het alternatief niet verkeerd, je hebt die ene reis niet voor niets uitgezocht he.
Maar jullie gaan en dat is wat telt he!!!

We hebben eigenlijk die 19daagse uitgezocht puur omdat we iets langer wilden dan 2 weken… :wink:

Kogel is door de kerk… Reis gaat niet door!!! Nu alternatief aan het regelen!! :dag:

Cyn : komt best goed hoor meissie, zijn gelukkig altijd zat alternatieven in Thailand.Veel voorplezier bij het uitzoeken enne pak er alvast een lekkere curry bij om in de mood te komen of een Mai Tai ofzo:p

Raak: het alternatief ligt al klaar… Ben al aan het bellen om het om te boeken… Gaan nu dan 15 dagen rondreizen en daarna 4 dagen nog in Bangkok :smiley: en met 5 pax erbij gaat die wel door!!! :biggrin:

Cyn : goed zo !!! enne 4 dagen Bangkok, daar amusser je je wel hoor
ben er al wel 10 x een hele week geweest, i love it:p
Nou nu heb je iig zeker iets om naar af te tellen, vanaf nu alleen nog maar genieten en geen gestress meer he:vak01:

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!! Het is geregeld!!! En de rondreis gaat definitief door!!! :smiley:

Goedenmiddag.

@Cynthia: Nou, toch fijn dat je alsnog iets hebt kunnen vinden wat ook aan jullie verwachtingen voldoet. Oke, niet wat je had geboekt, maar dit alternatief lijkt mij ook niet verkeerd. Goed hoor! :vak02: Veel voorpret alvast.

@Raak: :dag: Zo, al zo’n 10 x in Bangkok geweest. Toe maar! Kom ik aan mijn weekje Turkije. :lol: Zo te lezen, moet ik nog heel wat gaan zien, want dit zijn allemaal dromen voor mij. Heerlijk lijkt me dat, maar wie weet, ooit!!!

Cynthia: Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffffffffff. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Oh, het sneeuwt hier mega grote vlokken. :disgust:

Roanna : toen de kids afgestudeerd waren zijn wij gaan reizen.Dat is nu zo’n 15 jaar geleden en we gaan meestal 2x kort en 1x lang op verlof. kort in europa (turkije!!!) of caribbean.Lang in het verre oosten, waarbij Thailand veel meer als de rest omdat ik een Thaise schoondochter en dus familie daar heb.Is altijd een extra reden he.Bij mij is Turkije echt favoriet en Thailand een goeie tweede, bij Hubs andersom:p

@Raak: Oh, zo ja. Heerlijk hoor!

Kokkie heeft ook nog wel familie in Indonesie wonen, maar krijg hem echt niet mee naar zijn geboorteland. Wel staat Maleisie hoog op ons verlanglijstje en dat gaat echt ook nog wel een keer gebeuren, denk ik. Daar wil hij wel een keer naar toe en Thailand ook wel.

Nu maakt het hem niet zoveel uit waar we heen gaan. Turkije of Spanje, hij vind het beide leuk en laat het meestal dan ook maar aan mij over. Hij gaat wel mee, zegt hij altijd. :wink:

Maargoed ik ga ff naar de bank. Ik had van de week een paar cd-tjes bij Bil.com besteld en gekregen en ga die maar eens ff betalen. Kreeg ook al de eerste rekening van eigen risico ziekenfonds, dus dat gaat weer lekker hier! :disgust: :so:

@Cyn
En dan zo opeens is alles geregeld en heb je eindelijk zekerheid waar je naar toe gaat in Thailand. Goed gevoel of niet?

@Raak
One night in Bangkok? Jij hebt er al zo’n 70 gehad :wink:

@Roanna
Makkelijke man he … die kokkie van je? Gaat lekker met jou overal heen op vakantie.