@Raak: Heten die doekjes in het engels dan whaterloo’s? ![]()
@Raak: zijn ze ook overal te koop of kun je ook een pakketje opsturen? Vna die glasvezeldoekjes bedoel ik
Ook dat vind ik dan dus ook heel knap van je Toos, dat je toch zo op die manier even je gedachten kunt verzetten.
@Raak
En straks poetst heel WW met jou doekjes.
@Toos
Niks leukers dan shoppen om je ff goed te voelen. En dat poetsen dat wisselt bij mij als ik een dip heb. Het ene moment komt er niets uit mijn handen en het andere moment lijk ik de witte tornado wel.
Ach als ik niet bezig blijf ga ik malen en ik wordt helemaal geschuffelt van mensen die bellen. Lief bedoelt hoor, maar iedere keer hetzelfde verhaal.
Hmmm Toos… heel herkenbaar.
Roanna : nee zo heten ze niet maar ik vond het wel leuk gevonden van je hoor!! Merk is Aqu.line. ha ha, strakkies wordt Hans boos op mij:frown:
Toos : wij zijn fabrikant van viscose dweilen en doekjes, zoals het gele d.bro doekje.wat jij bedoelt is microvezel en dat verkopen wij wel maar importeren dat. zal je wel wat opsturen dan kun je je hart weer ophalen met poetsen he:)
@Raak: Maak je me helemaal blij mee, vooral de vezeldoekjes. Je moet maar zeggen wat ze kosten
Ik ga er eens op letten als ik ze koop.
Ik ga mn mandje opzoeken, heb het helemaal gehad voor vandaag. Slaap lekker voor straks en tot morgen maar weer:kus::dag:
Ik ga er ook weer van tussen. Zie jullie morgen weer.
Iedereen weltrusten voor zo. Ga ff P & W verder afkijken in bed en dan :slapen:
:kus::dag:
Goedenmorgen allen
Ik was pas om 23 uur thuis en ben meteen mn bedje in gedoken!!! Pfff was gaar!!
Niets nieuws van mijn kant, dus ff de andere dingen
@Toos: Meis denk aan jullie zelf. Ik vind het voor je hubs en kinderen(en jou natuurlijk) zo vreselijk. Je bent machteloos, wilt zoveel meer of anders ‘beter’ zeg maar. Iig niet dit lange lijden… Sterkte meis(en ook voor derest van het gezin!)
@Viva: Jij ook sterkte vandaag. Het is ‘paps-dag’ en kost veel energie!!! :idea: :idea: :idea: zo een btje extra energie voor jou…hopelijk helpt het je :idea: :idea: :idea:
Of Bloemmie en ik(t is op t randje ;))
Zo ik kom nog even langs voor ik naar ‘de vrouwenbeurs’ (hhb) ga.
goedemorgen kom nog even aanwaaien voor dat ik vertrek
Beps gisteren helemaal afgedraaid
Toos een mega update (heel herkenbaar hoor stress hebben en dan maar aan de gang blijven)…meissie heel veel sterkte daar voor jullie.
Beps en Bloem niet boos op Raak die heeft het netjes neergezet geen reklame dus.Vandaag dus weer een grijze pakken dag voor jou Raak.
Roanna hopelijk weer een beetje beter na de rum/cola en vitaminetjes…anders voor jou beterschap.
En de spullen van Raak zijn geweldig ik kan het weten, doe er alles mee ( I love it).
Zo ik meld me weer ergens vanmiddag…iedereen werkse en veel plezier op de HHB
Goede morgen … ik ben ook weer uit de veren.
@Beps
Naar de beurs vandaag … op zoek naar de nieuwste huishoudelijk snufjes. veel plezier!!
@Viva
Een knuffel:kus: voordat je naar paps gaat.
mogguh
ik sluit me even helemaal bij de rest aan en wens iedereen sterkte met de mindere kanten van het leven.
doeii
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
**En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Fijne dag allemaal
:dag: hola!! Ik weer te werk!!
Sluit me gemakshalve ook even bij de updates aan!!
Toos: :kus:
Ciao!!! :dag:
Beps: veel plezier op de HHB!!
En ik ga weg doeggie tot vanaaf allen