TTT 112 omdat niemand durft haha

Hier staat voetballen op:unibrow:
Viva : da’s mooi balen dan he als je zo thuiskomt
Beps : weer bijna klaar met werken
Roanna : ben je weer van je snotverkoudheid af ?
Marion : thuis nu nog druk bezig?

@Beps
Wordt goed bezig gehouden vanavond.

@Roanna
En hoe meer er lopen met dure namen des te meer er vergaderd wordt.

@Raak
Vandaag alleen de boekhouding gedaan voor de toko. Werk normaal gesproken niet thuis op mijn kantoordag dus heb mijn ‘plicht’ wel weer gedaan voor vandaag.

@Raak: Ik was er vanaf ,maar had gister ff een day off zeg maar en nu heb ik het weer. Maar niet meer zo erg als eerst hoor. Het loopt er in ieder geval niet meer zo uit. :rolleyes:

@Viva: Alle lijnen weer open daar? Was toch ook wat he!!! :hihi:

Marion : groot gelijk hoor meissie, nu lekker relaxen en tijd voor jezelf

Precies. :idea:

zo ik stop ermee voor vandaag, meld me morgen ergens wel weer, moet eerst naar paps.

truste allemaal

@Viva: Weltrusten en sterkte er weer mee morgen meid. :kus:

Viva : fijne avond verder en voor morgen :kus:

Roanna : meissie wat verveveld nou, maar gelukkig al weer minder erg
we moeten denk ik allemaal maar eens dringend op vakantie;)

@Raak: Poe hee, zeg dat wel. Ik heb trouwens even een tip toegevoegd op het ‘tiptopic’. :biggrin:

Roanna : ben benieuwd, gaan we zeker ff checken he

Goeieavond,
Kom nog even buurten hierzo. Bedankt voor alle lieve berichten vandaag, het doet ons goed:chin:. Vanavond even geweest en ze is gewoon uitgeput, had weer koorts en wordt weer bijna volledig beademd. Verder weinig nieuws, denk dat ze morgen weer verder gaan met afbouwen van de beademing. Je wordt ook niet vrolijk op zo’n afdeling, vanavond weer een verdrietige familie.
@Cyn: Duim nog steeds dat je reis doorgaat
@Marion: Duim ook voor jou dat je positief bericht op je brief krijgt
@Raak: Ook weer in town, alleen maar saaie zwarte pakken beurzen. Je moet wat over hebben om een vakantie te verdienen. Wat voor merk doekjes heb je trouwens? Kun je die ook zo kopen?
@Beps: Aan het werk, hou het rustig he of was je al klaar
@Roanna: Snotterig maar met molletjes gaat het wel. Beterschap en niet te hard tegen het beeldscherm niezen he
@Viva: Hoop voor je dat paps morgen in een opperbeste stemming is. Sterkte er weer mee meissie
@Trl: Een k*tdag vandaag, getver, komt wel weer goed. Wil je mn schouder even lenen, mag hoor, heb ook nog wel een doos tissues
@Bloem: Als ik het even goed heb onthouden een naar e-mailbericht gekregen en nu van slag. :kus:
@Linda:Te druk met de :wub:, even geen tijd voor ww
@Kaylo: Even langs geweest en weer terug aan het werk
Toen gingen mn grijze cellen in staking, ben het even kwijt

@Toos: Nou, vind het weer knap van je hoor! :wink:

Ze ligt dus op zo’n afdeling je? Bah, naar word ik ervan.

@Viva
Morgen weer naar paps, hopen maar dat hij in een zonnige bui is :kus:

@Toos
Dikke :kus: voor jullie en geef die cellen vanavond maar even rust want die zullen wel overuren draaien nu.

Goeie update he, schud het zomaar uit mn mouw

Toos : vind dit zo erg voor jullie allemaal.voel ook precies wat jullie nu weer meemaken.
mag hier geen reclame maken voor mijn doekjes he, maar in Nederland liggen de meeste doekjes onder private label, dat wil zeggen met de eigen naam van de klant er op. mijn merk heet waterlijn ha ha maar klinkt in het engels wel veel beter hoor, kleuren zijn geel/blauw

Het is een dijk van een update … helemaal toppie!!!

@Toos: Nou, ik doe het je momenteel niet na. Trouwens die rum/cola en die extra vitamientjes van gister van jou, hebben mij ook goed gedaan. Het heeft echt geholpen. :biggrin:

@Raak: Oh, dan ga ik er op mijn werk ook eens op letten. Daar werken we ook met die gekleurde doekjes.

@Marion: Ben ook wel doodversleten., ga meestal fanatiek poetsen om niet teveel na te hoeven denken. Dussss vandaag de ramen aan de buitenkant gezeemt, vloer gedweilt. Ben ook een stressshopper, dus vanmiddag een leuke trui, vest en sjaal gekocht. Morgenochtend naar de kapper en aan de crock, is die dag ook weer gevuld