TTT 112 omdat niemand durft haha

HEEEE RAAK!!!
(dan ben ik al weg) Hai wijffie fijn je weer te zien…

Zo meiden, ikke ga naar mn werk. Moet vanaaf de monteurs aansturen, dus ben niet bereikbaar tot een uurtje of 8, en daarna zal ik zien of het me lukt om te komen

Morgen naar de huishoudbeurs…zooo lekker mutserig…

Beps : doe ik toch alvast tussendoor jou ff de groetjes en een fijne werkavond wensen:p

Beps : de huishoudbeurs???:teeth: ik zit hier al de hele dag tussen dat soort onzin, maar het verkoopt wel lekker en dan kunnen we weer op vakantie, toch???:wink:

Middag meiden …
Ik ben bijgelezen en nu maar eens kijken wat er is blijven hangen.
Als 1e …

@Toos
Geen goede berichten vanuit het ziekenhuis. Gaan heel spannende dagen voor jullie worden. En het enige wat je kan is hopen dat het geen gevecht gaat worden voor je schoonmoeder. Denk aan jullie en een dikke kus.

@Roanna
Voelt zich al een beetje beter dan gisteren, gelukkig maar.

@Cyn
Ziek naar bed gegaan gisteren maar toch een beetje gezonder op gestaan vanmorgen.

@TRL
Weer een kl*tedag vandaag dus ook voor jou een dikke kus.

@Crazy
Een onaangename verrassing in Marmaris maar alles weer opgelost. Maar ook een heel mooi bericht van je zoon en schoonzoon, gefeliciteerd met hun voorgenomen huwelijk.

@Beps
Zet de monteurs aan het werk vanmiddag en is niet naar de markt geweest.

@Raak
Doet goede handel vandaag. Mooi zo, heb je weer een reisje verdient hoor.

En toen was ik het kwijt …

@ toos wat een gevecht zeg. arm mensje en erg vervelend allemaal voor jullie. veel sterkte en wijsheid.

@ mar, jeetje wat een verrassing bij ‘thuiskomst’ had niemand het gemerkt dan? en gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk van zoonemans!! leuk een bruiloft!

de rest… sorry ben het een beetje kwijt. ben een beetje van slag door een berichtje van (weer een andere) ‘vriendin’

Goedenmiddag.

@Marion: Goeie update weer. :thumbsup: Voel me zeker alweer een stuk beter, alleen nu wel weer niezen en loopneus. :retard: Gister voelde ik me echt helemaal van de kaart, zeg maar!

@Cynthia: Durf het haast niet te vragen… maarre… weet je al wat meer? Denk het niet he, anders stond het hier wel. :biggrin: Maar ik blijf duimen hoor!

@Toos: Oh, meid toch. Wat anderen ook al zeiden, jullie weten in ieder geval al zo’n beetje hoe het ervoor staat. Ook bij mij roept het herinneringen op. Mijn moeder hebben ze ook zo laten gaan en heeft er 9 uur over gedaan. We hebben het hele proces bij kunnen/mogen bijwonen en dat heeft toendertijd erg veel indruk op me gemaakt. Ik vond het mooi, om zo waardig te mogen gaan. Toos en familie… kan het niet vaak genoeg zeggen… nogmaals heel veel sterkte. :kus:

@Raak: Niet naar de HHbbeurs? Ach welnee toch, ze hebben daar ook alleen maar jus d,orange en geen lekkere cocktails. :biggrin:

@Crazymar: Oh ja, ook namens mij natuurlijk van harte gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk van je zoon en schoonzoon. Lekker een feessie in het voortuizicht is ook nooit weg! Gaaf hoor van die twee, om dat zomaar ff te doen op het station. :thumbsup:

@Bloem: Hopenlijk niets ernstigs met je “andere vriendin”. :wink:

Roanna: neeeeeeeeeeeeeeeee was het maar waar!!! Ben de hele dag al aan het zoeken naar alternatieven… Heb nu 2 mogelijkheden… Of priverondreis… (maar dat is veel duurder) of 6 dagen Bangkok met 3 excursies en daarna 11 dagen strand… (iets duurder)

Pffff wordt gek hierzo!!!

Bloem: :kus:

Crazy: gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk van jullie zoon!!!

:dag:

@Cynthia: Oh wat jammer dan nog he? Kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt. :retard: Persoonlijk zou ik dan voor die 2e optie gaan, maarja… dat is aan jullie. Wanneer weet je zeker dan dat die geplande rondreis NIET doorgaat dan? Is dat al zeker?

Toos : het langverwachte nieuws vandaag toch gekregen, dit is echt niet goed he meissie, heeeeel veel sterkte voor jullie allemaal:kus:
Bloemmie : nog steeds druk met bijwerken van alle blogs en foto’s, nu niet zo’n lekker berichtje gekregen van ‘vriendin’
Viva : ik vind het van jou echt zo ontzettend dapper wat je allemaal voor je vader doet en net wat je zegt de te ondernemen stappen moet je voor jezelf ook met je hart nemen, sterkte ermee:kus:
Marion : heb jij vandaag lekker gewerkt?
Crazy : dat was ff een mindere aankomst he en idd wel een heel leuk bericht voor je zoon en schoonzoon, dat wordt een feestje:biggrin:
Roanna : meissie gisteren helemaal niet lekker geweest, gaat gelukkig nu weer beter he
Cyn : ook weer wat beter en op zoek naar alternatieven.privereis is wel heel stuk duurder maar wij hebben het ook gedaan en was wel de leukste
reis in Thailand.Hangt natuurlijk ook veel van de gids af die je krijgt he.
Trl : nee ik ga nooit naar de hhbeurs.die is voor particulieren. ik ben altijd op de professionele beurzen, de saaie met alleen mannen in zwarte en grijze pakken en…mijn dochters en ik, altijd dikke pret. Jammer dat je weer een kl.tedag hebt. Ga maar lekker veel met je kleine ventje knuffelen. Sterkte:kus:

@Bloem
Laat je niet op de kop zitten door je ‘vriendin’ he!!

@Roanna
Wat zeg je tegen de baas. Dank je wel dat je me ziek gemaakt heb en nu EIS ik een vestje.

@Cyn
We blijven duimen voor je.

@Raak
Ja hoor, ik heb best lekker gewerkt vandaag. Ben nu voor een week of 6-8 op mijn oude werkplek aan het invallen bij P&O, daar kwamen ze om in het werk. Beter dan duimen gaan zitten draaien want daar kan ik echt niet tegen.

Marion : nee he dan duurt de dag zoooo lang. nou gelukkig zit je weer ff goed dan. Ik ga nu naar huis.
Eet smakelijk all en tot laters :dag:

@Raak: Wel thuis en een fijne avond nog. :dag:

@Marion:Tja, kon dat maar. Al het leidinggevende is tegelijk op vakantie momenteel en dat mag en kan dus wel. Maargoed, ik dacht echt gister dat ik de griep zou krijgen, zo beroerd was ik, maar gelukkig met wat molletjes( 6) en rustig aan doen, ben ik er weer een bietje door, op de verkoudheid na dan.

Jij nu de solli-brieven de deur uit? Ik duim ook voor jou hoor! :kus:

Zo, dan nu ook ff eten. Wordt geroepen vanuit de keuken hier. :lol:

Iedereen eet smakelijk zo en Beps… werkse nog ff. :dag:

Roanna: ik weet 3 weken voor vertrek zeker of de reis wel of niet doorgaat… Pfffff nog 14 dagen dus :wink:

Zo ben ik dan eindelijk, ik kom thuis de hele straat open…kabel van de telefoon en dus ook internet kapot dus kon niet online komen…baaalll

Ik ben weg!!

Tot morgen!!!

:dag: :kus:

@Raak
Smakelijk en tot straks.

@Roanna

*Al het leidinggevende is tegelijk op vakantie momenteel en dat mag en kan dus wel. *

Dat kan omdat ze zo’n goed personeel in dienst hebben, runnen de toko gewoon zelfstandig :wink:

@Viva
Balen dat de straat open lag, maar nog veel erger … ook geen internet. Gelukkig is het weer opgelost inmiddels

@Roanna: Cyn moet (helaas) wachten tot de organisatie aangeeft dat het niet doorgaat. Pas dan mag ze kiezen wat ze wel wil! Zo vervelend!!!

Hier zoooo druk pffffff
Maar de rust begint te komen
Nu eerst even eten!!!

@Marion: Nou, dat kun je wel zeggen. En niet alleen hun ( leiding) zijn weg, maar ook best veel collega’s momenteel. Nu is het gelukkig ook niet zo druk, omdat hier de vakantie is deze week. Ik ben weleens met collega’s op zo’n tour de rivium geweest (hoofdkantoor van Sode**) nou, als je dan ziet wat daar staat en rond loopt, vraag je je weleens af, wie betaalt dat en is dat allemaal wel nodig?. Een manager voor dit en een manager voor dat en nog meer van die dure namen. :disgust:

@Beps: Oh, zo ja. Nou, dat is dan ook best spannend zo, maar inderdaad wel een beetje vervelend ja.
Je hebt het er al bijna opzitten voor vandaag toch?