@Roanna: Was met een vriendin naar de sauna, en vertelde haar van ‘onze voorpret’ voor juni!! En over ‘de markt’… NOU!!! Die sloeg in,… kreeg na thuiskomst al een sms: Niet naar ‘de markt’ vanaaf…hij slaapt
Hahahaha…
En over slapen gesproken… Ben er weer over een uurtje of 2-3…ik ga een tukkie doen!!
:dag:
pfff ik van alles aan het bedenken voor Thailand… Heb nu een eventuele mogelijkheid tot prive-rondreis maar dan moeten we best wel veel geld gaan bijleggen… €1400.- moeten we dan bijleggen… en dat is eigenlijk wel heel veel !!!
Nou ja… hoop gewoon ECHT dat onze reis gewoon door kan gaan!!
Goeiemorgen,
Zijn net terug uit het zh en het was geen goed nieuws gesprek. Ze gaat de laatste dagen alleen maar achteruit. In de komende dagen wordt er verder geprobeerd om de beademing verder af te bouwen en haar los te leggen. De vooruitzichten zijn slecht, als ze niet van de beademing kan of als ze los ligt en het gaat niet dan wordt ze niet er terug aan gelegd. De uitkomst is in beide gevallen hetzelfde, gaat ze aan de morfine en is het wachten op het einde. We worden gebeld als het apparaat eraf gaat en wachten ze tot we er zijn, gaat het mis met afbouwen dan gaan ze ook niet verder en krijgen we ook een telefoontje. Ze weten nog niet wanneer ze haar gaan losleggen, hangt van de waardes af, we denken eind van de week.
Ja, er is nu duidelijkheid. De verpleging heeft opdracht om tegen ons ook eerlijk te zijn in wat ze vertellen en ons goed op de hoogte te houden. Er komt ook geen gesprek meer met de arts, dat verwacht hij in ieder geval niet of er moet een wonder gebeuren.
Jeetje Toos, wat heftig zeg, maar aan de andere kant denk ik voor jullie geen verrassing. Ik hoop dat het snel over mag zijn, en dat ze rustig in mag slapen. Dat is voor haar en voor jullie het beste. Meis een hele dikke knuffel en sterkte voor jullie.
Maar gaat ze nu gelijk aan de morfine of niet??, Want als dat zo is dan is het een dag of 3.
Even een snelle update…
vorige week maandag aangekomen bij ons appartement in Marmaris, ik ren naar boven en wat denk je? Het halve plafond in de slaakamer naar beneden gestort…een giga ravage dus! HELLUP…
hulp ingeroepen, die beste man heeft dus echt gewoon alles geregeld, en ondertussen is ons hele dak vernieuwd en binnen zijn ze vandaag bezig om het weer netjes te maken.
En ook nog leuk nieuws, afgelopen zondag heeft onze schoonzoon onze zoon ten huwelijk gevraagd op het station Utrecht. Stond hun foto levensgroot midden in de hal en schoonzoon op de knieen om zoonlief te vragen! Hij heeft JA gezegd en nu hebben we eind juli dus een bruiloft! Echt heel leuk.
De rest en alle details vertel ik jullie tijdens de meeting!
Het beste allemaal.
@Toos: Pfff oke het langverwachte bericht… Sterkte de komende tijd!!! Ik hoop dat het geen ‘groot gevecht’ gaat worden. Dat gun je het menssie niet!!!
Dikke :kus:
@Crazy: Gefeliciteerd en een feestje in het vooruitzicht. Leuk om naar uit te kijken. Gelukkig dat het dak inmiddels gerepareert is, je zal wel geschrokken zijn @Viva: Ze ligt nog niet aan de morfine, zover is het nog niet. Gaan ze pas doen als ze op een punt komt dat het afbouwen met beademen niet meer lukt en ze in de problemen komt of als ze losgelegd wordt en het gaat niet
Kan wel in 1 dag gedaan zijn hoor Viva…Als ze zwak zijn. Mn oma was binnen 8 uur weg, mn schoonvader mn oudtante heeft er minder dan 24 uur over gedaan, mn schoonmoeder daar in tegen deed er ruim 5 dagen over :drugged:
@Toos ik hoop dat het waardevol gaat. Het is zo verschrikkelijk voor hubs om aan te zien als ze erdoor moet ‘vechten’!!! Pff brengt weer beelden boven…