TTT 112 omdat niemand durft haha

Mmmmm… lekker Toos… met een scheutje rum erin ofzo. Bedankt. :thumbsup:

http://www.seizoensgroenten.be/files/images/citroen.jpg

http://www.pussers.com/library/images/recipe_grg_lg.jpg

Rumcocktail…

blauw schermpje…?

owh wacht, ff die grote bos bloemen aan de kant schuiven :biggrin: nee… nix blauw, gewoon wit nog.

@ toos, nee foto’s waren vannacht min of meer klaar. nu ff schaatsblogjes schrijven (van de afgelopen 3 weken) en van de week maar es even wat dingetjes bijwerken op oude pagina… wat een werk allemaal!

@Miere
Snotverkouden en dat net voor de carnaval. Laat dat bloesje maar even zitten vandaag en rust maar even uit. De boog kan niet altijd gespannen zijn he. Beterschap!!!
Ennuh … dikke kus terug … je weet wel waarom :slight_smile:

@Toos
Nog nieuws uit het ziekenhuis vandaag,

@Roanna
Arme meid … eerst verkouden en nu grieperig. Ook vroeg het bed in vandaag? Ook jij beterschap.

Ik ga ook zo afsluiten. Morgenochtend weer een gesprek, weten niet goed wat we kunnen verwachten. Volgens de verpleging is het weer spannend, want de beademing wordt alweer afgebouwd en deze keer komt het initiatief voor een gesprek van de arts. We zullen zien.
Beterschap voor de zieken onder ons. Slaap lekker en tot morgen maar weer

Nou, hier is die dus echt blauw, maar wat maakt het uit.

@Bloem:Ik heb vanavond ook nog op je site zitten kijken en moet zeggen… fantastisch weer. :thumbsup:

@Marion: :kus: Komt goed!!!

@Toos: Jullie ook weer heel veel sterkte morgen en hopenlijk komen jullie wat meer te weten.

Groetjes thuus en weltrusten voor zo. :kus:

@Marion: Hub is geweest vanavond, ze reageerde wel maar blijft suf ondanks dat ze geen slaapmiddel meer krijgt. Hartritme is nog steeds niet goed, het beademen wordt toch afgebouwd en het gaat tot vanavond nog zoals ze hopen. Maar zo gaat het iedere keer. Als ze op een punt komt dat ze het voor een groot deel zelf moet doen gaat het mis. Misschien deze keer niet, wie zal het zeggen, hebben zo onze twijfels.

Ik dus ook een blauw schermpje, vind het wel prettig kijken eigenlijk.
@Bloem: Ga zo even kijken naar je foto’s. Je hebt zo wel plezier van je camera. Veel werk, maar vast leuk om te doen

Ik ga naar mn mandje, heb het ook wel gehad voor vandaag. Slaap lekker :kus::dag::slapen:

ja alleen was het dit weekend niet zo best. thialf is toch echt te donker, merk ik nu, nu ik op andere banen ben geweest. en ik vind het moeilijk om de balans te vinden tussen aanmoedigen en foto’s maken. en tis maar een hobbie he? dus moet wel leuk blijven en daarom ga ik nu lekker naar bedje toe

ciao
:dag:

Ikke ben er weer :dag:

EN ik heb toch geen blauw schermpje, alleen de randen haha!!!

@Toos: Sterkte vandaag…

@Bloemmie: Je kan het wel, en het blijft een hobby haha!!! Maar ikke vind ze mooi!

goedemorgen meiden…

Ik geen blauw schermpje, gisteravond met inloggen wel blauw gestreept venster.
Beps de slaap uit???
Toos veel succes vandaag in het ziekenhuis…pff gesprek vanaf de kant van de arts, ik duim voor jullie.
Mierre snotverkouden beterschap
Roanna jij ook al grieperig…toch dat vestje aan moeten houden denk ik…(geintje)
Linda waar zit je???
Mk misschien toch ook de griep, of heel druk
Bloemmie thialff te donker, en keuze maken tussen aanmoedigen of knippen…moeilijk…ik zou het niet beiden kunnen. Ga zo even je blog weer even lezen.
Marion vandaag naar kantoor??
Raak weer druk of heb ik er overheen gelezen dat je weg bent.
En toen was het een zwart gat…ik weer achter mijn bureau laatste ochtendje en dan weer weekend, volgende week alleen maandag werken en dan voorjaarsvakantie…

Goede morgen …

Klopt ik moet naar kantoor vandaag, weer invallen op mijn oude locatie, zie jullie straks weer.

@Viva: Nee niet uit, lag er heerlijk vroeg in…lekker geslapen, maar hubbie moest weer TE vroeg weg. Ik ga zo nog een uurtje, moet om 15 uur werken, tot 22 uur dus … ikke kan wel ff een btje extra gebruiken.

Goedemorgen all.

@Viva: Dan hebben we over hetzelfde schempje. Mijn pagina is niet blauw ( op de tussenranden na) maar als je inlogd en reageerd is het hier en bij sommigen van jullie dus wel degelijk blauw. Zullen de modjes wel weer een ander kleur hebben. :idea:

Viva, miss een bietje late reactie… ( was gister echt niet ff in de mood) maar vind het ook erg voor je wat ik las over jou en je vader en wens jou hierbij ook alle moed en sterkte toe. :kus:

@Marion: Alles nog druk aan het regelen, maar vandaag weer naar kantoor. Ik duim ook voor je hoor!

@Beps: Jij nog ff genieten van je vrije uurtjes die je nog hebt voor dat je naar het werk moet vanmiddag. Hubs al weg, anders kon je miss eerst nog ff naar de “markt” gaan. :king:

Verder… ik denk aan Toos en hubs.

Ik ben nog niet … je van het…, maar niet meer koortsig zoals gister, dus het gaat al weer de goede kant op.

Ga maar ff poedelen, dan ruikt het hier weer wat frisser. :dag:

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

:dag: Goeiemorgen!!!

Zo ik heerlijk geslapen nadat ik gister kostmisselijk om 20.30 uur ben gaan slapen… :smiley:
Dus ben er wel weer een beetje!

Voor iedereen die moet werken : werkse! :kus:
Voor iedereen die ziekjes is: beterschap! :kus:
En voor alle anderen: :kus:

Zo ik ga aan het werk… blijf weer duimen dat ik vandaag misschien wat hoor…

Toos,sterkte vandaag.

Hier alleen de tussenranden blauw,randen aan zijkant oranje.

Zit er een beetje doorheen,voel me weer een K.

Fijne dag allemaal