TTT 112 omdat niemand durft haha

Ikke ook weer thuis, gegeten, en nu maar ff nietsen,…

@Viva: Mooi dat het allemaal past toch!

@Bloem
Terug maar toch ook weer niet helemaal’

@Viva
Kleren binnen en gelukkig past het allemaaal, ben je mooi klaar voor een knap prijsje

@TRL
Bezoek weer weg, een echt koffiedagje voor jou he? Maar wel gezellig. En de brief is klaar en we hopen er het beste maar van. Komt allemaal goed zeggen de geleerden dus daar gaan we dan maar van uit.

@Beps
Ook weer uitgesport, de buik weer vol en nu in de ruststand.

@ Viva, beetje als mosterd na de maaltijd, ik ga ook geen adviezen geven, maar wel dikke :kus:
@ Cyn lekker naar IJsland, gaaf hoor. Geweldig om zoveel van de wereld te zien.
@ TRL gaat lekker, ventje lief, gezelli visite…
@ Toos ook druk op zoek naar een leuke baan, het komt op je pad, zo ging het bij mij tenminste, gewoon op het goeie moment de juiste beslissing nemen, maar het komt, dat weet ik zeker.
@ Marion, XXXX, je weet wel waarom, denk aan je.
@ Beps, lekker sporten, afvallen gaat ook goed, zie ik, volhouden, he?
@ Bloem is er wel, maar ook weer niet, komt wel weer uit de winterslaap.
**
Ikke snipverkouden, wor niet goed van mezelf, na het hoesten ben ik nu aan het niezen en proesten. Af en toe een molletje, en doorgaan, vooral doorgaan…
Druk weekend voor de boeg, carnaval…HATSJIEEE…(daar was er weer een)
En zaterdagavond lekker naar Serdar Ortac in Amsterdam.
Gaat er nou echt verder niemand naar toe???
Marjan en ik vinden het toch echt een van de betere Turkse zangers…
Dansöz…, Seytan…???
**
Ik ga ff een bloesje in mekaar prutsen voor m’n a.s. kleinkind, heeft m’n zoon gevraagd. Omdat het een Hvt baby is, moet hij/zij natuurlijk op de foto als het net geboren is met zo’n blauw/wit gestreepte blouse!!!

Wat voor een baby Mier??

ik heb ook geen idee wat voor een baby…

hahahaa handig die code taal

miere heb jij nog winterfoto’s? nieuwe foto-wedstrijd
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=62374

Mag ik dan de naam van de winkel noemen???
Nou, uhhhhh ze hebben blauw/wit gestreepte bloesen, donkerblauwe schorten, met een strikkie om de nek, en het is een supermarktketen…ook veel in den Haag, Viev…

En mijn zoon en schoondochter werken er allebei…

zegt me nog nix… hahahaha

net hints dit
maar tis wel duidelijk waarom je een blousje moet maken hahaha

Hoogvliet-supermarkt. :lol:

daar kom ik nooit…wel bij de super de boerin, jombo, c13nullen, of soper plus…hihihihihi…hoezo hints.

Maar ik heb net besloten dat ik vanavond geen zin heb. De tranen lopen constant over me wangen, maar niet van verdriet, hoor. Jezus, wat kan een mens opeens verkouden zijn, zeg. Nou ja, heb nog een paar weken,en als ik me kwaad maak is het in een avondje gepiept. Dat Hoogvliet bloessie.
En Bloem, ik heb prachtige foto’s van Marmaris in de winter, maar ben ze een soort van even kwijt, staan op m’n gecrashte computer. M’n ex probeert ze te redden, als ik ze terug heb voor de sluitingsdatum zet ik er wel wat op. En touwens, Crazy heeft ze ook, dus ik krijg ze wel terug.

@Roanna: Had je al gemist vandaag. Bedankt voor de foto’s, zijn echt leuk. Hub zei nog dat het wel errug gezelli was daar bij ozzy
@Miere: Verstandig dat je even niks aan je bloesje doet, je kunt beter hier wat meekleppen
Beterschap met je verkoudheid

@Marion: Ga voor je duimen dat je een leuke baan krijgt
@Beps: Spieren weer soepen en calorieen verbrand
@Bloem: Druk met foto’s bezig?

@Toos: Graag gedaan hoor. Ja, was zeker gezelli daar en gaan het gauw weer doen.

Ik was vorige week dus zo snotterig as Miere nu en nu voel ik me de hele dag al een beetje grieperig. Heb wel alles bijgelezen en bijgehouden de hele dag, maar heb zelf even geen zin en puf om te reageren op alles.

Gaat wel weer over. Straks op tijd erin met weer een paar molletjes, dan komt het wel weer goed.

Heb trouwens nu bij het reageren een blauw schermpje.

Dat had ik al, dat blauwe schermpje haha!!

Meiden ikke ben t kwijt…dus ik ga maar naar boven. Heb besloten dat ik te moe ben om over de markt te slenteren…dus Tot morgen
:dag:

Ik haak ook af voor vandaag…welterusten allemaal, beterschap voor de zieken…

truste

@Beps: Het is ook geen weer om naar de markt te gaan, je kunt beter bijbabbelen. Slaap lekker voor straks
@Roanna: Beterschap. Vitamine c knap je van op, dusssss

http://www.degezondeapotheker.nl/img/grimg/sinaasappel_kyomi.jpg

@Viva: Welterusten enne hou je taai he:kus:

Ik heb dat vanavond voor het eerst dat blauwe schempje, maargoed, LB.

Iedereen weltrusten en ik zal ook meeduimen voor iedereen, alwaar het ook weer voor moge zijn. :biggrin:

Weltrusten all.

Toos, doe er een citroentje bij, en een flinke borrel…