Lekker toch Bloem, zo nu en dan eens zo’n vette hap. :biggrin:
Op ons werk is vrijdags altijd snackdag en dan komen sommigen aan de kassa met van alles en nog wat op hun blad. Zeggen ze tegen mij… tja… heb ik zin an, of soms zeggen ze… is niet allemaal voor mijzelf hoor. Nou, ik zeg dan altijd tegen hen… wat maakt het uit? Alles is light vandaag. Kijken ze je aan en vragen ze… is dat zo? Dan zeg ik weer met een knipoog…tuurlijk!!! :biggrin: Dan zie je ze lachend en ik dacht ook wel, tevreden weggaan.
heb een beetje hoofdpijn want broer moest natuurlijk weer zo nodig iets opsteken… blegh
heb trouwens vanmiddag 20 minuten voor t spoor gewacht… besloot maar ff een ander cd’tje op te zetten… met turkse muziek… kreeg me toch ineens een ‘knoflook-dorst’ (weet je wel, zo’n dorst na een flink broodje kebab met knoflooksaus??) hahaha
anyways
off to bed! nog 1 dagje werken en dan weeekenddd!!
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
**En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
@Roanna
Nee ik ga niet echt carnavallen. Vanmiddag mogen we een uurtje naar het carnaval op de school van J, daarna drinken de ouders koffie :). Morgenavond breng ik hem naar de coladisco en haal hem weer op. En dat zal het zo ongeveer zijn, misschien nog ergens naar de optocht kijken. N vroeg wel of ik mee ging naar Den Bosch zondagavond maar ik moet er echt niet aan denken. Ben 2 jaar geleden hier naar de kroegentocht geweest, zooo druk … je stond als lucifers in een doosje, werd gek van de dronken en vooral lastige mannen want met een slok op denken ze alles te mogen. Ben er van genezen dus.
@Raak
Dat bedoel ik dus, dat verplicht vrolijk, maar vooral ‘vrije’ gedoe.
@Bloem
De frituurpan van broer getest. En is ie goed gekeurd of moet je nog een keer terug voor de 2e proef?
Ik weer boven water,…gisteravond om 8.30 uur mijn bedje in gegaan tot 8.00 uur vanochtend, helemaal totalloss pfffff, maar goed vandaag weer een nieuwe dag…
HH beurs en parkeertarieven, 2 jaar geleden zijn wij er ook geweest, voorbij de Rai rechtaf geslagen en zo de woonwijk in, geen parkeergeld en 5 minuten lopen.
Hier in den haag weten ze er ook wel raad mee hoor parkeren, het varieert van 3 tot 4.50 per uur…dus reken maar uit wat je hier dan kwijt bent.
Als je bijvoorbeeld naar scheveningen gaat, en je gaat daar naar de bios, kun je daar een kaart kopen op vertoon van je entreekaartje van de film, 4.50 voor de hele avond, kijk dat is leuk, iedereen die naar de film gaat, gaat daarna nog scheveningen in, ga je niet naar de film, maar gewoon even naar de boulevard betaal je de volle mep, en ben je een vermogen kwijt.
Zo het is weer vrijdag he, dat gaan we weer het wekelijkse dansje doen.
Marion fijn hoor meer uurtjes en dan ook nog op je oude lokatie, gefeliciteerd alvast.
@Marion: Nee, nog niets van Toos gehoord, maar miss vandaag nog wel even.
Enneh… wat dat carnaval betreft… dat bedoel ik dus ook. Moet er niet aan denken, terwijl ik toch best wel van een feestje hou, maar dit!!! Aan mijn lijf ook geen pollonaise. Nee, laat het ook maar aan mij voorbij gaan, maarja, zo heeft ieder zijn haar/zijn ding he.:o
@Viva: Heerlijk zo toch bijna ff de klok rond geslapen. Had je het vast nodig. En nu vandaag even op de ietswat lagere versnelling he!!!
Nou, ik ga zo inderdaad maar weer even mijn verplicht nummertje doen. Het is alweer vrijdag.
Ikke ook wakker, was ook moe…
Zo schapjes (brood op zo heb ik een trek!)
@Viva: Ik ben in die ‘woonwijk’ geboren, waar jij geparkeerd hebt, heb er 19 jr gewoond en mn ouders wonen er nog,…maar dat is tegenwoordig ook betaald…EN ik had een hoogzwangere mee, konden we de tassen in de auto kwijt…Maar dat wil niet zeggen dat ik in 2 jaar een verhoging van 12,50 naar 20 toch behoorlijk vind(kosten gaan bij ons in de dag op…maar die verhoging :retard:!)
Vanaaf werken, weekend ook, zal maar eens meteen alle schapjes doen haha
Goeiemorgen,
Even een klein berichtje, zijn gebeld dat we moeten komen. Ze gaan stoppen met de behandelingen,sinds gisteren ligt ze aan de morfine, straks gaat ze van de beademing en de arts verwacht dat het snel gebeurd is