Bloemmie een heerlijk geurend huis.
Roanna gisteren op de hoogte gebracht van alle wel en wee in de buurt
Beps genoten nu naar de pedi.
Mierre op schiphol werken lijkt me giga leuk maar wel heel druk, en bijna oma
Raak vermoeiende dagen achter de rug.
Tlr…vandaag oppaskids…jij past wel op kinderen, kunnen hun niet bijspringen als je weer gaat werken, je hebt altijd opgepast…voor wat hoort wat toch???Al was het maar 1 dag om je ouders te ontlasten.
Toos nog nieuws van de schoonmoeder hoe gaat het nu met haar?
Marion ook stilletjes, loopt het allemaal een beetje bij jou?
Linda in love volgens mij, en is ons zo ondertussen een beetje vergeten, geeft niets hoor…
Mk ook nog niet gezien van de week maar die zal het wel druk hebben met werken/kids…en knapt je verkoudheid al een beetje op.
Cynnie gisteren drukke dag gehad, met vragende mensen, maar niet veel boekingen…ik duim vandaag weer verder voor je, dat je thailand reis door kan gaan.
crazy zit lekker in turkije, hoop dat het daar een beetje droger is dan hier…want hier komt het met bakken uit de hemel.
zo ik hoop dat ik niemand vergeten ben…ik dacht laat ik nu maar weer eens een hele update geven…ben een beetje lui geweest daarin …dus hoop dat ik het nu weer een beetje goed heb gemaakt.
@Raak
Moe van de beurs, vandaag nog maar rustig aan als dat kan tenminste.
@Miere
Nee hoor, natuurlijk zijn we niet boos op je. Snappen het wel dat je druk bent.
@Beps
Een fijne avond gehad met je vriendin en nu zijn de voeten aan de beurt.
@Bloem
Weer aan het werk vandaag en het ruikt lekker naar bloemen in huis.
@TRL
Moe en dan komen de oppaskids … he toch. Hoop dat ze rustig zijn, filmpje misschien?
@Viva
Een kanjer van een update … toppie!!!
Gaat hier wel hoor, de ene dag beter dan de andere maar dat is overal zo he. Nu druk met afspraken. Gisteren het arbeidsbureau en zo meteen op het werk voor die opleidingen waar ik pas over vertelde.
Beps met Viva gaat het wel goed hoor, heb zelf een beetje in een dipje gezeten…(verwerking denk ik van mijn moeder, en het zwaard van Damocles hangt wat betreft mijn vader zwaar boven mijn hoofd, en af en toe heb ik het gevoel dat hij naar beneden komt), vooral als ik bij mijn vader ben geweest, daar ene grote bende aantref en mijn vader op alles en iedereen (vooral tegen mij) aan het schoppen is. Hij wil niets, kan niets, op alles en iedereen commentaar, maar vergeet even zichzelf, nu is de band met mijn vader toch al niet wat het eigenlijk zou moeten zijn, en dat komt omdat de laatste jaren de band tussen mijn moeder en vader niet goed was (ik heb de nodige keren mijn mond opengetrokken tegen mijn vader om mijn moeder te beschermen). En dat is er wat bij mij “broeit” om het zo maar te zeggen, alleen kan ik dit niet doorbreken, of van me af zetten, wat het is iedere week hetzelfde, met lood in mijn schoenen weer naar mijn vader toe…
en ik baal vreselijk van dit weer…wil naar de zon…lekker met hubs op het strand liggen…en ff niet moeten en hoeven…maar helaas dat duurt nog 103 dagen en dat is lang…
Goeiemorgen, @Miere: Is toch geen punt als je af en toe even laat weten hoe het gaat. Ben blij voor je dat je het nu wel naar je zin hebt met je nieuwe baan. Nog even voor je oma wordt, spannend. @Cyn: Slecht geslapen. Weet je al iets over thailand? Heb inmiddels eelt op mn duimen, maar ga gewoon door hoor @Marion:Druk met afspraken, nu nog iets leuks vinden. Duim voor je dat het lukt. Suces vandaag @Beps: Weer nieuwe voeten vandaag @Bloem: Beterschap @Viva: Wat een vreselijke situatie voor jou en moeilijk om mee om te gaan. Kan je vader nog wel zelfstandig blijven wonen? En kan je niet meer hulp inschakelen zodat het voor jou minder belastend wordt? Is dagbehandeling niks voor hem? Pffff het is wat als dit je leven gaat beheersen. Dikke :kus:
@Trl: Gedragen de oppaskids zich een beetje?
Met schoonmoeders blijft het een beetje hetzelfde, ze zijn de beademing met hele kleine stapjes weer aan het afbouwen. De arts wil morgen een gesprek met ons, volgens de verpleging niet het gesprek, maar wisten niet waarover dan wel.
Toos,ja ze gedragen zich wel,als ze met z’n 2en zijn,zijn ze wel druk hoor,maar nu bassie&adriaan opstaan en ze zijn een ketting aan het maken met kralen.
Morgen weer een een gesprek,maar waarover weten ze niet,hoop dat jullie duidelijkheid krijgen.
De laatste keer dat ik het navroeg… (4 weken terug ofzo) stonden er 11 op… Hebben er 18 nodig… Maar 2 weken terug kreeg ik alleen het antwoord dat de reis de goede kant opgaat en er iets meer dan de helft geboekt heeft… (ik verwacht nog steeds 11)