Meiden ikke is weg…De AVONDONTSPANNING staat te wachten haha
Bloem,een geslaagd weekend en een mooie bos bloemen gekregen,nu wat ziekjes,was je nog vrij vandaag?
Cyn,druk leuk he om alles uit te zoeken.
ja ben vrij vandaag, gelukkig wel
Lekker bijkomen.
@Beps
Heerlijk gelachen met de puber op de Wii, nu gaat ze zweten.
@Cyn’
Is druk, maar dat beter dan dat je niets te doen hebt he, gaat de tijd wat sneller.
@Bloem
Een leuk weekend gehad … helemaal top!! Maar nu ziek en moe en dat is minder. Rust goed uit meis en hoop dat je je snel beter voelt.
@TRL
De kleine man weer helemaal in orde na zijn prik?
:dag: ik ben er weer vandoor!!!
Fijne avond!!!
:kus:
Doegggggggggggggggggg :dag: Jij ook nog een fijne avond.
Ik ook al gegeten, nu aan de koffie en straks nog even strijken…
heb bij wehka*p nog het een en ander besteld in de opruiming ben benieuwd ik ben nooit zo van de postorders maar dit was zo goedkoop, hartstikke leuke truien voor 5 euro, een vest voor 9 euro ga zo maar door…dus ben benieuwd wat het is, lijkt het me niet dan stuur ik het zo weer terug.
Zo, ik de koffie ook al op en moet zo ff een klein uurtje bij de buren oppassen.
@Viva: Oh, dat doe ik regelmatig. Heb laatst in de opruiming bij Neckerding het een en ander gekocht en heb alles gehouden, omdat het me paste en het goed was. Ook bij Woeikamp bestel ik regelmatig wel eens wat. Tot nu toe altijd goed bevallen en het fijne is bij hun… je bestelt het b.v. nu, heb je het morgen al.
goede avond, ik ben er ook weer en tussendoor al bijgelezen,is helaas niet
echt veel blijven hangen. ben erg moe en ga lekker vroeg naar bed vanaaf.
Allereerst : schaam de dood maarre : Marion : jij nog van harte proficiat meisje, had echt helemaal niet gekeken in het lijstje, je hebt een drukke maar toch heerlijke dag gehad he
bloem : heerlijk weekend gehad
Toos : de problemen zijn voor jullie helaas nog steeds dezelfde, dus :sterkte voor jullie allemaal he.Op de koop toe een waterballet gehad
Trl : heb weer een schattige foto voorbij zien komen
Viva : koopjes gescoord en gelukkig die nare maandag weer bijna voorbij
Roanna : heeft contact gehad met een “oude” ww-er, leuk
Cyn : lekker reisjes aan het uitzoeken voor klanten, ik duim nog steeds voor jouw reis hoor
Beps : visite gehad en samen oop de Wii, daarna lekker naar de sauna
Goedenavond.
Zo, ik ook weer thuis van oppassen bij de buurtjes. Ben gelijk weer helemaal bij wat de buurt betreft. :unibrow:
Oh, net was ons kantoor op TV .
@Raak: Weer lekker thuis meid. Hopenlijk heb je nog goede zaken kunnen doen op de beurs en nu dus moe, maar hopenlijk wel voldaan. Ga er dan maar lekker op tijd in. Morgen weer een dag. Ben blij dat je er weer bent hoor! ![]()
Roanna : dank je wel, ja hoor was goeie beurs. jij had niet zo veel bij te lezen he:p ja ik ga er zeker zo in, ben nog echt moe, maarre niet zozeer van het werken hoor :redface:
Niet van het werken, maar wel van…:lol: Ja, ja. Gezelli!!!
Ja, alles is een bietje traag hier de laatste tijd. Ik denk dat we allemaal een bietje aan vakantie toe zijn. :vak01: :lol:
Roanna : ja denk het ook. voel me zooooo moe en als ik dan nog bij de fitste ben :biggrin:
@Raak: Ach welja meid, de oudjes doen het nog goed. :unibrow:
We zullen ze het daar in ADR weleens laten zien. ![]()
Maargoed, voor nu lekker op tijd erin. Straks nog even in bed naar P & W kijken en morgen gezond weer op.
Weltruste voor zo en tot morgen weer.
Ik zal alles maar vast afsluiten hier. :zon:
Trusteeeee ![]()
Hoi allemaal, ik heb jullie weer erg verwaarloosd, sorry daarvoor. Ik heb het megadruk, en ben ook erg moe. Ik heb iets bijgelezen, maar kan niet overal op reageren, sorry, maar speciaal voor Toos, sterkte met alles, hele moeilijke tijd voor jullie.
Even een korte update van mezelf, beetje ego, sorry.
4 weken in Delft gewerkt, had het daar om verschillende redenen helemaal niet naar m’n zin. Heb binnen ons bedrijf iets anders gevonden, waar ik me wel heel erg prettig voel. Werk nu op Schiphol, bij de IND, AC. Moet daar een nieuwe bedrijfsrestaurant opstarten, en dat vind ik erg leuk, en het gaat ook goed. En daarnaast moet ik ook zorgen dat de Asielzoekers dagelijks te eten krijgen. Eigenlijk wel dankbaar werk. Ik voel me er iig prettig bij, en het is een stukje dichter bij huis dan Delft, ook mooi meegenomen. Verder werk ik op zaterdag nog bij, voor de extra’s, zeg maar, anders red ik het niet met de centjes.
Relatie met m’n vriend gaat ook nog steeds goed, en de vakantieplannen zijn nog steeds hetzelfde. (in juli 3 weken naar Adana)Hij moet eerst wat regelen met z’n paspoort, i.v.m. militaire dienst. Als dat geregeld is kunnen we een ticket gaan boeken, hoop ik.
Verder ben ik nog geen oma, maar het schiet wel op, nog een week of 2.
Nou, genoeg ge-ego’d, hoop dat jullie niet boos op me zijn.
XXXX Mar
goooodd morning!!
goh wat ruiken die bloemen lekker… kan ik ze niet meenemen naar mn werk? hahaha
@ miere, boos op jou?!! never!!
en ikke weer te werk… kijk nu al uit naar dit weekend, met lekker nix doen!
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
**En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Ikke ook wakker, maar me nog niet gemeld(al wel bijgelezen)
@Mier: NOOIT!!! Jij bent jij, en er gewoon minder vaak dan ik(of je hebt ook nog een ‘normaal’ leven :lol:)
Ik heb genoten gister, heerlijk bijgekletst, heerlijk gegeten(en het was subliem, echt)
Nu zo de pedicure(pfff niet slim, anders had ik uit kunnen slapen) en dan…ja niets eigenlijk nog even mn bedje in denk ik haha
@Bloemmie werk ze… En je moet maar denken: vanaaf als je thuis komt ruikt het hele huis zo!!
Bloem,werk ze vandaag.
Miere,klinkt leuk je werk.Spannend bijna oma…
Roanna,weer op de hoogte van de buurt roddels.
Raak,sta je niet op de huishoudbeurs?
Hier komen zo de oppaskids weer,heb er niet zoveel zin in dus hoop niet dat ze lastig zijn,ben moe…
Fijne dag allemaal