TTT 112 omdat niemand durft haha

@Roanna: Werk ze vandaag:dag:. Vergat ik nog te zeggen, behalve alcohol en peuken ben ik een koffiejunk:biggrin:

HAHA nog een KJ…Mn vader(en ik ook wel een btje) is de ergste!!!
Volgens Cyn is het vorige ALL-Inn ding waar we geweest zijn failliet gegaan aan ons koffie-drink-gedrag :lol:

Is echt erg, ik probeer wel minder koffie te drinken. Dat is een nadeel van een sinsea, je pakt makkelijk een bakkie en nog een en ga zo maar door.

Ga zo maar eens wat doen. Er komt vandaag geen bal uit mn handen, moet nog steeds die volle http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/huishouden/53.gif wegwerken

Ach weet je Toos, ik heb zo een espresso-app, verse bonen, en nog ‘erger’ dan Senseo… Je hoeft alleen je koppie eronder te zetten…:retard: dus hier gaat het ook zo snel!!!
EN koffie is vet, gewoon vet…

Maar ach…we mogen nog wel wat he(als je er maar genoeg water bij drinkt!)

Ach het zal me een worst zijn hoe slecht het is, als je daarbij stil staat kun je jezelf beter opknopen. Ik neem nog maar een bakkie

Haha de mijne staat ook al voor me te dampen haha

Goeiemorgen!!!

Beps: hahaha ja Iskandil heeft het helaas niet overleefd die koffie-aanslag :wink: hahaha Nee hoor geniet er maar lekker van!
Toos: wat een strijd!!! :kus: sterkte ook voor hubs!!
TRL: WOW C. ziet er super uit in zijn ajax-pakje!!! :wub: En mooi resultaat he gister :smiley:

Vandaag weer te werk…

Nu even wat te drinken scoren en dan maar weer aan de slag :wink: (oh nog 5 weken, hoop dat ik deze week meer weet!!! )

peuken en koffiejunk…hier zit er nog een…geen alcohol, nou misschien 3 glazen per kwartaal ofzo…soms iets meer en soms maanden geen druppel…dus je moet toch iets slechts doen in het leven nietwaar.

Cynnie ik ga voor je duimen…dat je reis doorgaat.

Goede middag inmiddels …

@Roanna
Wat leuk dat je contact hebt gehad met Jill. Vreselijk dat het steeds slechter met haar gaat. Doe haar maar de groetjes als je haar weer ‘spreekt’.

@Viva
Weer een echte maandag op kantoor. Veel werk of zit je nog steeds in je uppie?

@Toos
Bloed geprikt, nu wachten op de uitslagen. Hopelijk hebben de medicijnen geholpen en ziet het er nu beter uit.
Een overstroming in huis door het aquarium, gelukkig hebben jullie een stenen vloer en hebben de vissen het overleefd. De waterstofzuiger doet de rest.

@Beps
Vrij vandaag en gaat vanavond zweten met vriendin. Veel plezier!!

@Cyn
Nog steeds geen zekerheid of de rondreis door gaat. Spannend hoor maar we blijven duimen hier.

tjonge hier stilte voor de storm ofzo, kan hier bijna een kanon afschieten…

Ikkke had de logeerpuber ineens hier. Ff lekker met de Wii…Raving Rabbits 3(werkelijk onzinnig!!) Maar zo een lol saampjes…haha!!!

Zo mn tas pakkenen op naar de sauna haha

Hi, hi, ja ja Viva, je kunt wel merken dat ze allemaal een dagje ouder worden, want het tempo van dat kleine zusje, dat halen wij natuurlijk nooit. ( meer) :unibrow:

@Beps: Nou, dat is toch ook leuk zo spontaan even visite en dan nog spelletjes met je doen ook nog. En dan zo dadelijk weer naar de sauna. Toe maar… het kan niet op, maar gelijk heb je. Lekker genieten.

Ik druk op het werk!!! :ninja:

hallo ikke ben weer terug
ben alleen beetje errug ziek en moe, maar goed, gaat wel weer over.
boven verwachting heb ik een ontzettend leuk weekend gehad, met name vanwege enkele leuke contacten met bepaalde canadezen en een gigantische bos bloemen van Jay (de broer van) die me half thialf achterna moest rennen om ze te geven.

heb nu nog even geen zin om bij te lezen, maar wilde even wat van me laten horen… nu weer verder met de fotos

Hoihoi meis…fijn dat je het zo goed gehad hebt,…En dat het een fijn weekend geweest is…
Ben benieuwd naar de foto’s!!!

@Bloem: Nou, dat is leuk om te lezen zeg. In ieder geval toch nog een geslaagd weekend geworden. Nu ff uitrusten dus en ja ja… natuurlijk de foto’s he!! Veel succes ermee en we gaan weer kijken hoor.

@Cynthia: Is het ineens zo druk met boekingen dan? :dag:

Bloem: goed om te lezen!!! :dag:

Roanna: mwah… Niet met alleen boekingen, maar wel met mensen die wat willen laten uitzoeken… Had net klanten voor Bodrum :wub: