@Beps: Weltrusten en tot morgen weer. ![]()
( Er is nergens markt hoor! )
@Beps: Weltrusten en tot morgen weer. ![]()
( Er is nergens markt hoor! )
Ik ga ook naar mn mandje, heb het gehad voor vandaag. Slaap lekker en tot morgen maar weer:dag:
En toen was ik weer wakker…
(geen martkt??? Ohhhh nou…)
Goede morgen.
@trl
Wat een schitterende foto’s, echt een heerlijk ventje.
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
**En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Goedemorgen all.
Weer een nieuwe werkweek. Giteravond wat later op de avond heb ik even PB kontakt met Jill gehad en hierbij zet ik een klein stukje uit haar PB terug aan mij.
@ Met mij gaat het steeds slechter,ik bedoel steeds meer pijn die moeilijker te bestrijden is.Maar gelukkig zijn we zoveel mogelijk in Turkije?Ons appartement was klaar in september en we zijn bijna 5 weken daar geweest in oktober en november?Meid het was genieten en ik knapte er goed op.Langer gaan is moeilijk want de kids wonen nog thuis maar de 17 april gaan we weer voor een maand.Ik mis het forum ook wel hoor maar ik kon het allemaal niet meer bijhouden zo snel als het daar gaat was wel altijd heel gezellig he.Wil je iedereen de groetjes doen daar en wie weet tot… #
Ik vond het zo fijn dat ze even wilde reageren en nu weten weer zo ongeveer, hoe het haar vergaat. Ik heb beloofd aan haar, dat ik van de week nog wat meer zal PBen met haar.
Ik ga ff mijn bakkie leegmaken en dan ff poedelen om me weer klaar te maken voor deze week. Pfff. :hihi:
Iederen weer een goeie dag en voor de werkenden… werkse weer.
Oh wat goed om van Jill te horen!!!
Doe haar de groetjes terug en dat we haar missen!!!(maar dat ik het wel begrijp!)
goedemorgen meiden…
Ik al weer op kantoor…bloody monday zoals ze zeggen…blehhh.
Roanna bericht van Jill, fijn dat ze reageert…geef haar een dikke knuffel van mij.
Tlr…wat een plaatje echt de mascotte voor je cluppie…wat een charmeur
Toos…moeilijk hoor voor je schoonmoeder, hoop voor haar en voor jullie dat het allemaal niet eindeloos zal duren. Beter worden kan ze niet, dan maar zo snel mogelijk rust nietwaar. Heel veel sterkte ermee.
Voor de rest niets te melden, hier is het nu rustig maar verwacht het nodige nog vandaag.
Goeiemoggel,
Weinig te melden vandaag, net bloed wezen prikken, had eigenlijk 2 weken geleden moeten gebeuren. Maar ja had andere bezigheden. Eind van de week uitslag of die staalzooi wat gedaan heeft
@Roanna: Fijn dat Jill op je pb gereageert heeft, erg voor haar dat ze zoveel pijn heeft. Mis haar en doe haar de groetjes en een een dikke:kus:
@Toos: :dag:
@Viva: Sterkte vandaag op kantoor…
Zo ikke een kennis geholpen… en nu de vrije dag haha!!!
Vanavond lekker met een vriendin naar de sauna… JAAAA Lekkerrr…
@Beps::dag::dag:
Had toch nog wel iets te vertellen. Hub heeft sinds een poosje een klein aquarium. Kwamen gister thuis blijkt er toch veel water in te zitten. Er was een ruit gebarsten en de vloer stond blank. Gelukkig heb ik een waterzuiger en een stenen vloer, dus het was snel weer weg. Vissen hebben het ook overleeft, spartelden nog in een klein bodempje waterhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vissen/anifish9.gif
De gele gids??? Daar hebben ze glaszetters :lol: hihihihihihi(moest meteen aan die reklame denken in het Aquarium… ohhhhhhhh )
Wat een ramp… zo irri dat het altijd ineens is, en je er helemaal geen zin in hebt…
Moest ook aan die reclame denken:D:D. Hub was 's morgens een poos bezig geweest om die bak schoon te maken, had hij beter kunnen laten:unibrow:. Ach zagen de humor er wel van in
gelukkig een waterzuiger, je moet er toch niet aan denken om op je knietjes met een emmer en een dweil de waterbende op te moeten ruimen…
gelukkig visjes niet dood…
@Toos: Ik zie het voor me. :crybaby: Wij hebben vroeger ook altijd een aquarium gehad en ons is ook bijna weleens gebeurt. Nog net niet gebarsten, maar wel een barst in de ruit, zodat alles gerenoveerd moest worden. En wij hadden niet zo’n kleintje, maar een van meer dan een meter lang. Daarom ook… nooit weer!!! Ha, ha.
Ga trouwens zo ff prachtige (ouderwetse) foto’s naar je opsturen via de luchtpost van de laatste vakantie. Mijn schoondochter die de foto’s ook even had gezien, vroeg of jij veel rookte. :unibrow:
Meiden werse allen.
@Roanna: Is al weer lang geleden he die foto’s. Ik veel roken? Nee hoor, valt ohhhh zo mee
Ohhh meiden praat niet over roken… Ik ruik IN HUIS al dagen rook…En er rookt hier NIEMAND(nooit, mag niet meer van hubbie…)
Hoop maar dat ik niet op alle foto’s met peuk en cocktails sta, je schoondochter zou denken dat ik alcoholist ben en peukenjunk:lol:
Lang geleden? Tja… een half jaar terug. :lol: Nee, heb ook gezegt dat het wel mee viel hoor! Nee, dit keer geen cocktails, maar aan de koffie bij o.a. Ozzy’s bar.
@Beps: Nou hier rookt nog af en toe weleens iemand (visite) en vind het ook nog steeds lekker ruiken hoor.
Nou, ik moet gaan.
:dag:Allemaal :kus:
@Roanna: Werk ze…
Hier rookt niemand meer, gewoon omdat Hubs het slecht verdraagd(niet lichamelijk, maar tussen zn oren :lol:) hij zal nooit iets zeggen…maar verhuist gewoon van plekkie haha!!!
Nougoed… het riekt hier dus…(en ik ben de enige die het ruikt :retard:)