TTT 112 omdat niemand durft haha

Wat een drama Toos :kus:

Jemmig Toos… En hoe voelt Hubs zich??
Ikke snap het niet meer zeg maar :tear:

@Beps: Hub vind het moeilijk en heel dubbel. Aan de ene kant is het zn moeder en wil hij haar niet kwijt en aan de andere kant mag het vandaag nog gebeuren. Ze was vanmiddag erg verdrietig, gaf aan niet beter te willen worden, ze wil gewoon naar huis. Dit is echt triest

Goedenmiddag.

@Beps: Prachtige update. Niets aan toe te voegen. :biggrin:

@Toos: Dit is zeker diep triest. Helemaal als ze het dan ook nog eens zelf beseft, hoe de zaken er nu voor staan. Krijg het er koud van!!! Toos… we leven allemaal met jullie mee en wachten dit ook maar af. :kus:

@Toos: Dat vind ik het moeilijkst, als ze zelf aangeven: Tot hier en niet verder…
Ik vind nog steeds dat we daar mee rekening ‘dienen’ te houden… Tenslotte heeft het geen zin om ‘te blijven knutselen’ als het lichaam de wil verloren is…
Arm arm menssie!!!

Precies Beps. Zo denk ik daar ook over. Wat een lijdensweg zo.

Wij weer thuis,en 3 punten meegenomen…

Toos,:kus:

verder niet veel gebeurt hier

Fijne avond allemaal

@TRL: Ik had het gezien. Ben je niet voor niks gegaan. En een leuke middag en ook nog de punten binnen. Goed hoor! :thumbsup: Jij ook nog een fijne avond verder.

Kijk…ze kunnen het wel die jongens van 020 hahaha!!! Als ze maar 010 tegenover zich hebben…oude strijd he… tegen die 010-ers…

Dat is ook zo, dat is moeilijk. Bij mijn vader gaf de verpleging aan dat het op was. Hij gaf zelf aan dat het genoeg was en dat is ook gerespecteerd door de arts. En eigenlijk hoort het zo. Blijkbaar hebben de artsen hier nog hoop op herstel, wij denken dat de uitkomst hetzelfde blijft. Hub is er nu naar toe, zal straks wel horen hoe het is

@Trl: Je cluppie gewonnen, kon ook haast niet anders he. Rotterdam presteert ook helemaal niks dit seizoen. Ik weet niks van voetbal, maar hoor hub er wel eens over en die is voor uhhhh, je weet wel de ploeg met een F :redface:

@Toos
Wat een trieste situatie zeg. Gelukkig kan ze nu zelf, wss ook naar de artsen toe, aangeven zo niet verder te willen, bespaart hubs een moeilijke beslissing. Maar hoe verschrikkelijk om daar te liggen en te weten dat je niet zonder de beademing kan :kus:

@TRL
Ze hebben gewonnen!! Je hebt vast een supermiddag gehad.

Heb een hele goede middag gehad,winnen tegen de fc havenslaven is altijd lekker toch,zijn toch wedstrijden op zich.Oma heeft voor C een AJAX petje gekocht en een bal,kan niet vroeg genoeg beginnen he

@trl: gave foto!

@TRL
Och kijk hem toch lachen. Wat is het toch een schatje he?

@TRL: Ohhhhh… wat lief en wat staat 'm dat goed. :wink:

Wat een kereltje!!!

@Trl: Wat een lekker ventje:wub:

Dank jullie wel,ik wordt ook steeds verliefder hoor op dit mannetje:wub:.

@TRL: Nou, kan me dat voorstellen. So cute. :thumbsup: Geniet er maar van. Ze zijn zo groot. Maar gelukkig hebben ze het in alle maten.

Ik kan me nog herinneren dat mijn zoon altijd met spullen van FC Barcelona rond liep. Iedere vakantie dat we toen naar Spanje gingen, werd er wat af gekocht hoor en wij natuurlijk ook best trots.

@TRL: Zie je wel, hij kan HEEEL LIEFFFF lachen ;)!!

Meiden ikke is te bed…zo moeeee!!!
:slapen: lekker!!!