TTT 112 omdat niemand durft haha

uitgestorven…vandaag…hier iedereen aan het rommelen, Damber en hubs nieuwe kasten in elkaar aan het zetten, verhuizen van spullen van de ene verdieping naar de andere, met andere woorden het is hier een grote chaos…

meld me weer…heb ook nog schaatsen aan staan…dus vanalles tegelijk eigenlijk

Ik krijg zo klanten… Dus ga zo offline!!!

:dag:

Marion, van harte met je verjaardag!

http://www.flowers.nl/contents/media/l_valentijn_boeket_94081.jpg

Goedenavond.

Inderdaad Viva. Heel uitgestorven hier. Iedereen de hort op!!! :vak02:

Jij dus thuis aan het knutselen geweest met de familie. Alles klaar nu?

Ik ook een bietje aangerommeld hier thuis en ff wat schapjes gedaan. Tussendoor wel ff hier gekeken, maar er was niemand. Zo’n rust!!!

Ik heb net mijn schoonzus ff gesproken over dat ongeluk van van de week. Die dame had haar ook niet gezien, vanwege ze een capuchon op had voor de regen. Zodoende hebben ze elkaar niet gezien op die kruising. De dame in kwestie was alweer thuis en mijn schoonzus had haar bezocht. Ze heeft wel een wond aan haar hoofd met 2 hechtingen en een gebroken teen, waar ze mee in het gips zit nu. Al met al viel het dus nog wel mee, (nouja?) maar mijn schoonzus zei wel dat ze opgelucht was, nu ze die dame had bezocht, want ze zat er echt mee.

Nou, iedereen een fijne avond nog verder. :idea:

Neuh niet klaar hier nog…boven nog druk aan de klus…

roanna gelukkig maar het had allemaal veel slechter kunnen aflopen…

Zo ik weer verder hier…

Ikke ook weer boven water. lekker dagje saampjes geweest, was erg waardevol(al is het anders gelopen dan je soms verwacht)

Nu even lekker onderuit, met zondige lekkernijen… (jammie iets met garnalen in de frituur jammie…)
Tot morgen(sorry nog niet bijgelezen, btje ego)

Oeps…bijna vergeten

http://noviomagum.web-log.nl/mijn_weblog/images/boeket_voorthea_01_1.jpg

Marion:

Een roos voor je verjaardag!!!
Ik wilde een bos maar kreeg er nog net eenje!!!
:kus:

@Beps: Nou, d’r valt ook weinig bij te lezen hoor, wat het was een super rustige dag vandaag hier.

Mooi dat je een fijne dag met je hubs hebt gehad. Tja, als je beiden ook veel van huis bent voor het werk, dan moet je de momenten koesteren dat je de tijd wel samen kunt doorbrengen. Ik vind het zo nu en dan ook heerlijk om een tijd alleen maar leuke dingen met kokkie te doen, daarom verheug ik me ook nu al zo op de vakantie. :wereld:

Fijne avond nog en voor zo weltrusten (toch) en tot morgen weer.

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Beps,lekker dagje gehad gisteren.

Viva,badkamer in het nieuw,nu alles weer op orde?

Marion,leuke dag gehad gisteren?

Vandaag naar me cluppie voor DE wedstrijd,C gaat naar een vriend van mij.

Fijne dag allemaal

goedemorgen meiden…

niets te melden en niets om bij te lezen…voor iedereen een fijne dag…

Goedemorgen all.

Niks bij te lezen dus, snel klaar! :wink:

@Marion: Leuke dag gehad gister en nog een bietje verwent geweest?

@Viva: Alles op orde nu boven, of vandaag nog even verder?

@TRL: Geniet van je voetbaldaggie en je weet het… geen spreekkoren he… anders mag je nooit meer in het stadion komen.!!! :wink: Lekker genieten hoor meid!

Nou meiden, ik ga ook maar mijn dingetjes doen thuis. Wou ff het bed verschonen en hier een bietje opruimen. Vanavond komt de zoon en vrouw hier een vorkje mee prikken… dus.

Iedereen nog een hele fijne zondag.

Dag hoor!!! :dag:

Goede morgen meiden …
Allemaal bedankt voor de bloemen en de lieve wensen. Was een drukke dag, bezoek gehad van twee uur tot een uur of half twaalf. Maar het zit er weer op.

@TRL
Veel plezier vandaag bij het voetbal!!!

@Viva
Is het mooi geworden in de badkamer?

@Roanna
De boel een beetje op orde brengen, ga ik ook zo doen. Doe ik normaal gesproken meteen maar had er gisteren geen zin meer in. Ook pijn in mijn schouder, vermoed dat ik een slijmbeursontsteking heb, maar dat gaat ook wel weer over voordat ik een jongetje wordt he.
Vanavond eters … gezellig!

Badkamer is klaar hoor, en de zolder ook hoor…dus vandaag ff niets ja schaatsen kijken.

Marion slijmbeursontsteking bah…en dan ook nog de troep van gisteren opruimen.
Roanna vandaag eters…gezellig
Tlr…naar de voetbal…tja ieder zijn meug ik moet er niet aan denken…hihihih

@Viva
Heb je Bloem al gezien?

Zo dames ikke ben bijgelezen:
Viva de badkamer en zolder aangekleed en vandaag klaar en lekker niets kijken op tv…ehh schaatsen kijken
Marion: leuke dag gehad, pijnlijke schouder maar dat gaat over voor ze staand kan plassen
Toos naar het ziekenhuis geweest(Hoe is t daar?) en visite gehad daarna niets meer gehoord
Cyn had klanten
MK kwam langs voor de wensen net als Kaylo
Roanna dr zoon met vrouw komen vorkjes prikken en haar schoonzus voelt zich na bezoek aan slachtoffer beter(en het slachtoffer viel gelukkig ook mee)
Bloemmie met perikelen naar schaatsen, maar…(zo weet ik) ze heeft gister een ‘bloemrijke’ dag gehad!!!
TRL naar Cluppie tegen…010?? Veel plezier

Hier alles in orde, droogmachine draait/droogt met rundvlees(speciaal voor hondjes) en het lijkt een uitkomst!!!
Meld me weer

@Beps
Dus je hondenvoerfabriekje draait op volle toeren vandaag?
Mooi dat Bloem een mooie dag heeft gehad gisteren.

Ja nou Marion: Het voer niet echt haha…al kan je daar ook ‘koekjes’ ed van maken…
Maar je kan voor ‘afvalprijzen’ (zeg rond de 1.50 pkg) vlees kopen dat gewoon goed is(ook event voor menselijke consumptie) maar er neit uit ziet haha… rommelvlees zeg maar… Nou dat is perfect om te drogen… het staat nu 4 uur aan…,.en is bijna klaar!!!(250 watt… dus ook dat is geen groot probleem…) En Aiji kwijlt er zo bij dat ik extra water moet neer zetten hahaha

Goeiemiddag,
Wat een rust hier, hoef niks bij te lezen enne Beps heeft een goeie update gegeven:thumbsup:.
Tja en in het ziekenhuis. Het gaat niet goed. Beademing afbouwen lukt niet, daardoor is ze terug bij af en mogelijk verder dan dat. Ze krabbelt nog niet op uit deze flinke dip. We kunnen niks anders doen dan afwachten