@Cynthia: Waren die studiedagen trouwens leuk die je onlangs had?
Fijne avond nog en ik heb ook 4 kerstdagen hoor. :lol:
:dag:
@Cynthia: Waren die studiedagen trouwens leuk die je onlangs had?
Fijne avond nog en ik heb ook 4 kerstdagen hoor. :lol:
:dag:
@TRL: Oh meid!!! Toch nog niet helemaal de oude? Het zal ook wel echt even zijn tijd nodig hebben. Hoe is het met C.? Was die vandaag wel een beetje lief voor je? :lol: Niet zo huilerig vandaag?
hoihoi
Zo ik kom weer even langs. Heb kort terug gelezen.
verder is iedereen druk met de feestdagen en de vakantie,
Vandaag hebben we de vakantieplanning gedaan en nu kan iedereen boeken!
Ik kon het al want ik zit buiten de de drukte.
Eigenlijk heb ik weinig nieuws te melden.
ik ga denk ik maar eens de kerstboom naar beneden halen.
Groet en iedereen een fijne avond!
O ja baby nummer 7 is geboren. En zij was de laatste collega die moest gaan bevallen.
Dus jullie raden het al ik ga maandag weer op kraambezoek.
Roanna,vandaag overdag is hij heel rustig geweest,maar nu is hij weer huilerig dus ga er mar ff heen…
Cyn en Roanne,4 kerstdagen lekker hoor.
ola
ikke ook weer thuis
ikke druk op het werk, jullie ook druk, dus rustig hier
@trl nee ouders waren niet thuis en ik krijg em toch pas 24dec
tlr…rustig aan meis…en zou toch even een potje plas brengen bij de ha, al was het alleen maar even voor controle…een blaasontsteking daar zit je niet op de wachten, maar als je te lang door loopt heb je zo een nierbekontsteking te pakken en daar zit je helemaal niet op de wachten met een baby…
Cynnie 4 kerstdagen…
ik nog een halve dag werken dit jaar…en dan 2 weken ff niet…
Raak lekker laten verwennen groot gelijk…meissie dan kan je er weer even tegen…en kom je van binnen ook weer even wat tot rust.
Bloemmie heb het misschien niet meegekregen maar paps en mams zijn op vakantie ofzo???
neuh hoor, gewoon aan t werk, ze waren afgelopen weekend naar keulen, zonder hondjes, dus moest ik oppassen
okey dacht al, ik heb wat gemist, maar gewoon aan de oppas dus op de kleine knuffels dus van paps en mams…
Goede avond meiden en heren …
Ik ben er ook weer even, beetje druk gehad met sporten, bezoekjes, telefoontjes en al dat soort dingen.
Even geen update, geloof dat ik er al eentje voorbij heb zien komen … sluit me dus lekker bij iedereen aan.
Voor zover nu bekend krijgt J geen vrij in januari of er moet een dringende reden zijn, en is mijn reden dringend genoeg? Ik weet het niet, morgen even bellen en dan horen we het. En ben me een partij zenuwachtig voor het antwoord.
Lekker ego vandaag he?
Dames en heer…geen updates bijgelezen(waar komt dat woord toch vandaan?)
Lange dagen,daarnaast besteed ik veel tijd s’avonds aan ons forum met zicht naar de toekomst,samen met mijn team,allen zetten zich in voor 100%,of het nu om muziek gaat of nieuws…mag me gellukkig prijzen als beheerder.
Koud vandaag…lang buiten,maaar ga goed gekleed…6 lagen dik,muts op en handschoenen met open vingers(die moeten het ook ontgelden)
Weinig kerstkaarten,meer reguliere post…afwachten dus.
@Marion: Mag hoor, ook een keer ego. Spannend morgen dan.
@Hans: Het was zeker koud vandaag, morgen voorzichtig doen he, ze geven ijzel op
@Roanna: Kreeg een mailtje van bex dat de nieuwe brochure rond de jaarwisseling uitkomt, jij zal hem ook wel gehad hebben
@Toos
Afwachten maar, kan alleen mijn verhaal doen, de beslissing ligt bij hen. Morgen ijzel??? Getver!!! Daar wordt ik niet blij van, ook nog net mijn kantoordagje.
Marion,zal voor jullie duimen dat ze toch toestemming geven.
Hans,niet veel kerstkaarten maar wel druk met de reguliere post.
Bloem,druk met de nieuwe website,vordert het een beetje?
C slaapt overdag goed,maar s’avonds wil hij niet in slaap vallen en als hij dan eindelijk slaap,moet ik hem met een uurtje weer wakker maken voor zijn voeding…Misschien moet hij het dag en nachtritme nog vinden.
@Trl: Zal best wel dat C nog zijn ritme moet vinden, misschien een beetje schuiven met de voedingstijden?
Toos,Hij krijgt nu tussen half 11 en 11 zijn laatste voeding voor de nacht.Maar zal het morgen eens vragen dan komen ze van het consultatieburo hier eens kijken wat hun zeggen.
Vind het allemaal wel zwaar hoor,vooral omdat je niet precies weet hoe en wat,dagen zijn nu zo op C gericht,maar ja voor mij natuurlijk ook wennen,was zo gewend om alles zomaar te kunnen doen,moet nu rekening met C houden,wil natuurlijk wel het beste voor hem.
Marion : zal voor je duimen hoor meis:kus:
Hans : wachten is nog steeds op de grote kerstdrukte, kijk je morgen uit met ijzel
Toos : hoe is ie meisje, ook al aan het zoeken voor de vakantie?
Trl : C als ie net slaapt misschien lekker laten slapen, heeft ie dan harder nodig als eten, hij ziet er een flinkerd uit hoor op de foto’s, zooooo lief:kus:
Trl : lieverd dit gevoel blijf je ff houden tot ze om de 4 uur eten mogen en 's nachts niet meer hoeven. Daarna krijg je meer tijd voor jezelf, geloof me en ik kan het weten : had er 3 in 21 maanden :king:
@Toos: Ja, krijg regelmatig zo’n nieuwsbrief en dan staat er alleen maar sneeuw op. Brrrrrrr… moet er niet aan denken. Nu dus ook die mail, dat het rondom de jaarwisseling zal komen. Duurt nog zo lang he? :lol:
@TRL: Komt me ook heel bekend voor. Overdag slapen en s’nachts lekker wakker. Pfffff…!!! Hij zal inderdaad even moet wennen nog.
De oudste van ons kwam tot haar 3e jaar nog altijd s’nachts (in de ochtenduren) bij ons in bed en de jongste sliep na 6 weken op de wereld te zijn, al helemaal door. Zo verschillend allemaal. Maar begrijp best, dat je er soms moe van wordt hoor! ![]()
@ trl :kus: moet vreselijk moeilijk zijn, er komt geen handleiding bij en al die goedbedoelde adviezen van iedereen zijn soms ook tegenstrijdig!
ikke lekker ff een tv avondje… rustig aan en nu naar bed… morgen lekker uitslapen, wel verdiend, vandaag 10 h gewerkt :S