Beps,succes met de koffer,zal wel een heerlijk gevoel geven…
Heerlijk Beps. Dan gaat het pas echt opschieten. :dag:
ola
ikke weer thuis, ff uit werk thee gaan drinken met mams, had haar leuk nieuws te vertellen dus wilde ff persoonlijk delen
heb nu wel honger enzo…
@ marion, een trui voor in de kast?!?! trui is om aan te trekken hoor!!
owh en mn nieuws dus… :retard: vergeet t gewoon bijna… ik krijg vanaf 1 jan een vast contract bij t bedrijf. dus niet meer via t uitzendburo en… wat eigenlijk nog beter is (
) salaris is dan ook meteen hoger (zoooo nodig! ) dus… ben wel blij en tevreden dus
maar nu ga ik eerst wat eten!! hongerrrrrrrrrrrr
Bloem,
GEFELICITEERD!!! daar doe je het allemaal voor,ben blij voor je…
JAJAJAJAJAJA BLoemmie is the best… bloemmie is the best…
Lang zal ze bij die baas leven in de gloriaaaaaaaajaaaaaaa
@ beps nou ja :tssk: dat nou ook liever weer niet ![]()
ga wel meteen kijken wat de mogelijkheden zijn voor onbetaald verlof ofzo…
lekker over 2 jaar ofzo er een half jaartje tussenuit ;-)!! hahaha
@Bloem: Toch nog geweldig nieuws. Gefeliciteerd.
@MK
Pietje eindelijk binnen! De kids helemaal in de wolken nu?
@Beps
Idd wel fijn dat er begrip is, voordeel voor mij dat er meer zijn die hun draai nog niet gevonden hebben en die zitten er fulltime. Toen de cursus ter sprake kwam heb ik wel aangegeven dat ik me bij het uitzendbureau in heb laten schrijven want dat ik toch meer uren wil gaan werken. Afwachten dan of het te combineren is.
@Bloem
GEFELICITEERD!!!
Een vast contract en MEER SALARIS!!!
Maar hij kan niet altijd aan die trui, dan wordt het ook zo saai!
ja okey… maar de intentie van de trui is toch om em te dragen en niet om ergens achterin op de hoogste plank te liggen…? ![]()
Bloemmie : gefeliciteerd meisje:kus:je ziet dat het toch loont he
Zo was weer weg, badkamer uitgepoetst… Het weekend komt er ‘viezewiete’ he… dus het glimmen en schijnen(not!)
Koffer komt zodadelijk, alles al op de strijkplank wat erin moet…
zonnebank afgestoft
…?
Beps : had je beter na het weekend gepoetst:hihi: suc6 met het beginnetje van het inpakken
Hmmmmmmmm… wie deed er toen toch ook haar strijkgoed in de koffer? :crybaby:
@Beps: Fototoestel niet vergeten enzo. Maargoed, je heb nog een paar dagen… dus we helpen je wel herinneren met het een en ander.:biggrin:
Eerst nog een vrolijk weekend zo te zien. :slywink:
Roanna : jou tijd komt ook wel weer hoor :kus:
Oooo ja zonnebank, ja die is wel afgestofd voor de ‘viezewiete’ komt,…wil er zelf morgen ofzo nog onder haha
Beps : laten we hopen dat jij de komende tijd zon genoeg krijgt, dat hebben jullie verdiend hoor
Bloem verdient een zonnebankkuurtje nu, heeft heel hard
gewerkt toch
@bloem
Een vast contract, meer salaris… super nieuws!
@marion
Ja heel blij en een stralend gezichtje als er zomaar een pietje uit de enveloppe tevoorschijn komt.