zo en nu aan de was…
@viva
Die instelling moet je ook hebben want anders wordt je gek.
Maar leuk is het natuurlijk niet!
Hallo Dames,
Hier niet veel te melden en ben beetje druk dus sluit me aan bij update Roanna.sta wel in meeleesstand hoor :dag:
Raak: :dag:
Zo ik ook weer wakker, schoon en fris…zo de haartjes föhnen en dan de kleurtjes op en naar de vergadering…
ik zie net dat ik al over de 10.000 ben!!! JOEPIE!! Eindelijk ![]()
Cyn : wow proficiat hoor, zal bij mij nog wel ff duren:lol:
Raak: het komt vanzelf ![]()
Cyn,gefeliciteerd met je 10.000 ste post
Hey meiden!!!
Ik ben er ook weer. Mijn dagje kantoren zit er weer op. Ik had ook het evaluatiegesprek vandaag en dat liep goed, de manager kon mijn gevoel begrijpen en krijg alle tijd om op mijn plekje te vinden daar. Wat betreft mijn taken, het is de bedoeling dat ik het roosteren over ga nemen voor onze divisie. Dus mag een cursus gaan volgen. Afijn, we zien het wel.
J. had een kinderfeestje dus ik hoefde nergens voor naar huis. En wat kan je dan beter doen dan even het winkelcentrum in, en natuurlijk blijft er wat plakken dan, weer een trui meer in de kast. Alleen deze keer eentje met een vrolijk kleurtje.
Vrij rustig geweest hier trouwens maar zag een mooie update, geloof van Roanna. Sluit me er voor de verandering ook maar eens bij aan want ga aan het eten beginnen.
TOT STRAKS!!!
TRL: dankje!! Hoe voel je je?
Marion:
evaluatiegesprek, en weer een nieuwe trui gescoord!!
Ik zo naar huis (eindelijk) en dan morgen VRIJ!!! WOEHOEEEee
Zo vrije avond is begonnen, hubbie krijgt een leesbril(nu ja 2 eigenlijk voor de prijs van 1…) is voor gewoon kijken niet nodig!!
Nu ‘zijn eten’ Zuurkool
Maar ach hij mag ook verwend!!!
Tot laters(al gaan we Aiji in bad doen, was vouwen/strijken en boven opruimen…koffer klaar zetten ed…)![]()
Cyn,qua zwangerschap wel goed nog geen klachten,maar wachten duurt lang ben het zat.Zit er af en toe ook wel doorheen,schieten ook steeds flitsen van de afgelopen 4 jaar door me heen…Morgen weer naar de verloskundige
Beps,lekker badderen met Aiji
Marion,lekker dat je de tijd krijgt om je plekje te vinden daar,en nog een cursus erbij is nooit weg.
@Allemaal: Nou nieuws uit Turkije viel mee. Iemand uit Turkije wil iemand in NL verrassen en vroeg om mij hulp.
Dus ik ben druk alles aan het uitzoeken.
Iedereen een fijne avond want ik moet weer verder.
Groet
Goedenavond.
Meld me ook even. Weet alleen momenteel niets te vertellen. ![]()
@TRL: Jij nog steeds in de wachtstand en zo te lezen nog niet veel aan de hand. Hij/zij zal wel denken… nog ff wachten… lekker warm hier.
@Beps: Nou, dat is weer een meevaller dan voor je hubs. Alleen maar een leesbrilleke nodig en dan ook nog 2 voor de prijs van 1. Kan die de batties beter zien en tellen.
@Marion: Zo, dat zijn betere berichten wat betreft je werk. Nu maar hopen, dat het ook zo is.
Bij ons zijn sommigen al terug gezet voor een paar uur per dag naar de afwaskeuken, maarja… is wel het hart van ons restaurant en keihard werken.
Zo, verder niet veel hoeven bijlezen. Erg rustig geweest vandaag. Was gister wel anders he Marion? :lol:
@Cyn
Morgen vrij! Ga je luieren of heb je iets in de planning?
@Beps
Valt gelukkig mee met de oogjes van hubs.
@TRL
Dikke knuffel:kus: voor jou!
@Jac
Druk aan het speuren voor de verrassing!
En wat zie ik daar opeens op tv … mijn geboortedorp, nou ja … de binnenkant van de privekliniek.
@Roanna
Gisteren was het toch ook niet zo druk? Geloof dat er maar 2 overaktief bezig waren :lol:
Maarrrrrrrrrrr…die waren er dan ook. :lol: :lol: :lol:
@viva
Leespietje is binnen hoor en zo mooi verpakt!
M. had helemaal een kadootje om uit te pakken.
@marion
Goed gesprek gehad, cursus volgen en een taak erbij.
@Marion: Mooi dat je de tijd krijgt!!!
Ik ben er klaar voor, ff spelletje en dan hond in het bad, opruimen ed… Op richting koffer klaar zetten haha