TTT 107 ... yes we did it together!!

Trusten

Zo allen, bijna 7 uur, nog geen rijen telefoontjes(dat is meestal wel rond deze tijd)
We wachten af. 2 Films gekeken, btje gesoesseld…
Zo nog even slapen, vanmiddag kijken of ik energie genoeg heb voor de vergadering en daarna met hubbie naar de opticien…haha!!!

Iedereen een fijne dag dan maar(ik kom nog wel langs)

mogguh
met pijn en moeite weer uit bed gekrabbelt… eeuwige dilemma voor de klerenkast… binnenkort toch maar weer es richting winkels ofzo…? dit ga ik namelijk niet tot maart volhouden…

weinig gebeurd verder…rustig dagje?

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

**13/12 Turkije lover
**29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr

En weer een nieuw deel,gefeliciteerd allemaal…

Bloem,wil gaan shoppen hier hebben de meeste winkels al opruiming dus niet te lang wachten anders is het meeste weg…Heb een mooie winterjas gezien,maar ja,moet geduld hebben en hopen dat die er over een paar weken nog hangt…

Beps,filmpjes gekeken op het werk,nu lekker slapen?Zag net op het nieuws dat het vliegveld van Bangkok helemaal dicht zit,maar jullie gaan pas over 10 dagen dus dan is het wel weer opgelost.

Toos,gisteravond lekker gecrockt.

Heb Brennie en Kaylo ook een tijdje niet meer gezien hier…

fijne dag allemaal

Goede morgen …

@Beps
De nachten zitten erop, voorlopig, als er tenminste niet weer een beroep op je gedaan wordt. Nu slapen en vanmiddag ook weer druk.

@Bloem
Speurtocht in de klerenkast vanmorgen. Het is me wat met ons vrouwen he. Een kast vol en nog weten we niet wat we aan moeten.

@TRL
Hoe is het met jullie vandaag? Kussssssssssssssss

Zo ik ben weer thuis!
Nu ff rustig zitten, en dan uurtje slapen denk ik… niet te lang anders slaap ik vannacht niet!
En er mogen gerust nog 2-3 nachtjes komen hoor, vind ik niets erg haha!!!

@TRL: :kus:

@Bloemmie: Ohhh klerenkasten… pfffff

Goeiemorgen…

Weer een nieuw deel!! Gefeliciteerd :kus:

Thailand, zoals Beps inderdaad al zegt is het nog 10 dagen, en zijn er dus nog geen grote zorgen… Het is al een langere tijd onrustig daar, maar geen negatief reisadvies. Mijn mams is wel al in de stress… (en wij gaan pas over 4 maanden) en die was al naar een alternatief aan het zoeken vanmorgen… :tongue: mafkees!!

Verder heb ik wel bijgelezen, maar niet echt heel veel boeiende verhalen… Dus ik ga maar ff thee zetten ofzo!!

:dag:

Goedemorgen all.

@Toos: Was zeker heel herkenbaar voor jou he? :lol:

@Hans: Oh, dus jij was de boosdoener? En wij maar denken, dat ons DDD erger aan het worden was.:drugged:

@TRL: :kus:

@Marion: Jij zo naar kantoor. Werkse weer hoor. :dag:

@Beps: Jij zo lekker op 1 oor en dan vanmiddag nog wat plannen uitvoeren.

@Cynthia: Ook weer in beeld, zag ik net. :dag: Goed van Marifran he?

@Linda: Lekker je vrije dag. Ga je nog wat leuks doen, of wordt het toch weer poetsen thuis?

Verder nu ook niet veel te melden. Ga zo even badderen en dan weer een dag als alle andere dagen, denk ik.

Laterssssssss :dag:

Het is er al onrustig vanaf juli ofzo… En volgende week vrijdag is De Koning jarig, dat is echt een reden om te zorgen dat het er dan rustig is, want hij is een soort van Held daar…is ook een nationale feestdag!
Dus ik verwacht het ook voor die tijd opgelost…

@Roanna: Nee nog ff niet. Ben nogal wakker zeg maar… Nog een uurtje en dan naar bed…

Roanna: zeker goed van haar!!! Maar goed zij heeft ook wel erg veel gezien van de wereld!!! :smiley:

Beps: zij willen dat de premier aftreedt en zolang dat niet gebeurd blijft het denk ik wel onrustig… Wellicht (vrijwel zeker) dat ze het op de 5e rustig houden, maar het blijft afwachten… Zolang het vliegveld dan maar weer open is… verder zullen jullie er neem ik aan geen tot weinig last van hebben…

Wat heb ik gemist van Marifran???

Dat ze de foto goed heeft

Goedemorgen meiden…

Ik net wakker, heerlijk geslapen…terwijl ik eigenlijk niet zo lekker naar bed ging (out of the blue, ineens stront chagerijnig) nou ja out of the blue weer geouwhoer op het werk, maar goed ik leg het naast me neer.
Voor de rest hier lekker rustig geweest.
Ik zie wel wat ik vandaag ga doen, eerst maar eens aan de was, ben gisteren al naar paps geweest dus er ligt weer genoeg om weg te werken zeg maar.

Viva: :kus: laat je niet gek maken!

No Way Cynnie dat ik me gek laat maken, we doen ons werk…en dat is alles…niet meer en niet minder…onze manager gaat weer weg, krijgen we weer een nieuwe, wordt van ons verwacht dat we eigenlijk ons eigen brood binnen het bedrijf moeten gaan verdienen…
er is steeds weer wat anders en daar worden we zo ondertussen gek van.
Afspraken die gemaakt zijn tijdens functionerings gesprekken worden niet nagekomen ect.
Afspraken die met een andere manager gemaakt zijn worden van tafel geveegd, met de mededeling tja dat heb ik niet toegezegt maar de oude manager, dus ik kan daar niet aan voldoen ect.
Daar krijg ik zo ondertussen een sik van.
Dus vanuit dat standpunt gaan we nu ook maar werken, zoiets van dat heeft de oude manager met ons afgesproken, maar met jou hebben we dat niet, dit zijn oude afspraken, wij houden ons er nu niet meer aan, dat doe jullie ook niet.

Pff wat een gedoe daar zeg!! En jullie hebben gelijk hoor!!! :kus:

@viva
Wat een gezeur iedere keer weer :kus:

Mk. nou daar wordt je niet vrolijk van hoor, maar goed zoals gezegd ik maak me er niet meer druk om…die tijd heb ik gehad.