TTT 107 ... yes we did it together!!

Ik vind het ook raar…maar er staan er dus echt maar 978!!!

Nou goed, ik ben langzaam eea klaar aan het zetten. Heb heerlijk geslapen dus, en kan die laatste nacht ook aan.
Hubbie heeft vandaag een afspraak gemaakt om zn ogen te laten meten…raar idee hoor…hihi!! Morgen dus en dan horen we of hij standaard een bril nodig heeft

Nou van harte hoor, met het nieuwe deel.

ik kom ook maar tot pagina 98…dus al bij mijn instellingen gekeken of daar was mis was…ik snap er ook niets meer van…

Maar toch netjes gedaan hoor meiden…

Mk. pietje zal dan idd morgen moeten komen…
Tja hier de dvd idd op prisonbreak he seizoen 3, en dan nog seizoen 4 - 11 delen…en dan nog de serie 4400 en dan nog de serie 24 5 seizoenen, en sissy…hahahahahah. als ik het hier zo opschrijven lijk ik wel niet wijs…maar o zo heerlijk…

@Viva: ZALIG!!! Ik ken het… EN het is er tijd voor, donker en koud, en lekker op de bank, bakkie en heerlijk genietn!!!

@Viva: Geeft niet hoor!!! Het houd je toch ook van de straat. :lol: En als jullie en vooral jij hier er plezier aan beleven… wie zijn wij dan?

@Beps:Ja, hier staat het nu ook 978, maar ik weet zeker dat we over de 1000 geeindigd zijn. Heel vreemd dan!!!:frowning:

Werkse weer vannacht.

(Kan je hubs je alleen nog maar beter zien met bril) :lol:

Dames en heer… ik zeg hierbij ook alvast weltrusten en tot morgen weer.

:slapen: :dag:

Hey … het spookt op het forum. We zijn echt tot de 1002 geweest!!! Maar goed, deel 13 hebben we ook overgeslagen, dan maken die paar posts het ook niet uit.

@Viva
Aan het genieten van prison break!

@Beps
De slaap uit en helemaal klaar voor de laatste nacht. Hubs morgen een oogmeting. Strak plan want hij moet al dat moois in Thailand, en zijn bovenste beste vrouw, wel haarscherp kunnen bekijken he?

so meiden
ik wilde vroeg naar bed, maar toen kwam ik enkele wikipedia’s tegen zonder foto
kan natuurlijk niet he?!

maar goed… ikke ga nu echt echt echt slapen… ciaoooo

Truste Bloem, trouwens hoe was het vandaag? Nog steeds zoveel last?

Zo dames ik ben er bijna weer klaar voor… Dus ik groet jullie
morgen een paar uurtjes slapen, want dan zitten ze er weer op! En dan nog 6 diensten…(en 10 daagjes :hihi:)

Gefeliciteerd met het nieuwe deel!

Dames…denk mijn schuld…heb een pagina verwijderd in mijn profiel qua berichten maar als beheerder wist die het ook op ttt,maar snap het dan niet want had er het slot had al erop gegooid…

Ga kijken of ik het terug kan draaien…

Weinig bijgelezen…

TRL…Ooievaar zit nog steeds vastgevroren met pootjes in de dakgoot.

Beps…maak je niet druk over Thailand…als jullie vertrekken zijn al die toestanden achter de rug,gewoon gaan…in elk land is wel wat,of je nu naar Turkije gaant(PKK)Spanje,Egypte…

Drukke dag vandaag…3x huis aan huis en veel post…daarna op www veel pbs beantwoord en ga me nu richten op wonen en werken op callcenters…gisteren was dat op het 6 uur journaal en voorzie een ‘‘invasie’’ van illegale centra,dus daar krijg ik nog een dobber aan…

P en W kijken en dan naar bed…alvast trust aan jullie…

Jij ook lekker slapen Hans.

sjjjjjiiiitttt
ik kom maar niet naar bed…
projectje was blij met de video… en we zitten nog ff te chatten :eek: ik ga niet eens ontkennen dat ik het mega leuk vind! ha!

@ marion bedankt dat je het vraagt, maar nee, t gaat niet beter, heb vannacht wel goed geslapen (met trainingsbroek aan) en loop nu thuis met een fleece deken over mn knieeen… scheelt een beetje… maar het is niet iets dat echt ‘over’ gaat, dus jullie hoeven er echt niet telkens naar te vragen… jullie weten het nu… maar heb liever dat jullie dit een beetje negeren if you know what i mean :wink:

Ik kom nog even aanwippen, moest vanavond aan de crock, dus kon niet helpen met bevallen. Maar jullie konden het prima af hoor zonder mij. In ieder geval weer gefeliciteerd met het nieuwe deel.
@Marion en Roanna: Jullie hebben prima een deel volgeklept, wat een onzin kunnen jullie uitkramen:lol:
Over kramen gesproken, de ooievaar heeft er blijkbaar nog even geen zin in, Trl, sleur hem uit de dakgoot, werk aan de winkel
@Bloem: Je vroeg vanmiddag hoe het zat met wie wat zou betalen aan onze vergoeding. Tui en Arkevlaai gaan het grootste deel betalen, reisverzekering had in februari al 2 dagen vergoed en de rechtsbijstand neemt het laatste beetje voor hun rekening omdat ze wel begrepen hadden dat ik anders door zou gaan. Dus alles bij elkaar is het een mooi bedrag geworden.
@Beps: Was iets met de luchthaven in thailand, weet even niet wat, maar het valt allemaal mee begreep ik
@Hans: Zal wel koud geweest zijn vandaag. O ja, de rozen zijn langzaam het loodje aan het leggen:tear:

Toos…hebben ze het nog lang uitgehouden…

Dat vind ik ook Hans, zeker nu het wat warmer is in huis

Ik ga mn

http://www.allroundshop.nl/media/rieten_hondenmand.jpg

opzoeken. Slaap lekker en tot morgen maar weer:kus: :dag::dag:

Ik op mn werk, iedereen naar zn mandje…dus ik ga werken(filmpje kijken en slapen haha!!)
Tot straks/morgen

@Bloem
Negeren we het voortaan :kus:

@Toos
De mand in …

En dat ga ik ook doen! Kantoordag … dus vroeger er uit!!!

GA JE BED DAN IN ;)!!! Hihi!!!

Wij gaan filmpje aan zetten

Doe ik ook …nu ;)!!!