@Raak: Oh ja vast wel weer een keer, maar ik bedoelde eigenlijk Toos. Die had vorig jaar alle strijkgoed in de koffer gedaan. Ook dingen, die ze daar heel niet nodig had. Daar deed het me dus aan denken toen Beps zei, dat haar strijkgoed in de koffer gaat. :lol:
Nee nee… ikke heb al dingen op de strijkplank liggen die mee moeten… geen strijkgoed, maar broeken, shirts ed…shampoo anti-mug ed…
Dat STAAT KLAAR op de strijkplank,…:lol:
Roanna : Dat was dan voor mijn tijd:lol::lol::lol:is wel heeeeeel apart, alle tafelkleden, dekbedovertrekken, werkkleding enz…
Dames, ga ff lekker bankhangen. Fijne avond nog en tot morgen:dag:
ikke ga ook slapen, tot morgen!
Ik ook.
Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag: :kus:
En ik ben weer wakker…:dag:
En ikke ook :dag:
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
**13/12 Turkije lover
**29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
En ik ook weer wakker en alles nog rustig hier,de kleine heeft het nog veel te lekker daar binnen denk ik,is nog steeds goed aan het trappen.
Zou eigenlijk vandaag oppassen op de kids van vriendin,maar had gisteren afgezegd,gelukkig maar,want heb slecht geslapen,van half 3 tot 6 wakker gelegen.
ikke ook weer wakker, snel aankleden en dan weer een lange dag werken
mogguh, ook ik meld me weer
@ trl :kus:
Goede morgen …
@TRL
Dan hebben we elkaar afgelost vannacht. Ik sliep pas na een uur of 2.30.
@Linda
Werk ze, zal druk zijn nu he? Zo deze dagen voor sinterklaas.
@TRL: Irri he, niet slapen, vooral omdat er ook niets te doen is… Pfffff :kus:
goedemorgen meiden…
Beps al spullen op de strijkplank om in de koffer te stoppen
Mk…pietje eindelijk binnen…he he gaat lekker is maandag verstuurd
Bloemmie gefeliciteerd met je vaste contract
Tlr…is het wachten zat…geniet nog maar even van de rust, straks mag je er vol tegenaan
Roanna, collega’s al in de keuken aan het werk
Marion goed gesprek gehad en een nieuwe trui
Raak, nog steeds mega druk
Toos al een paar dagen niet gezien
Cynnie gefeliciteerd met je 10000 posts
Linda weer een lange dag vandaag
en toen wist ik het niet meer.
Hier zijn we allemaal verslaagd aan prisonbreak…het kost zo ondertussen onze nachtrust…
hhahahhahah.
Vandaag geen bijzonderheden op de planning…wil eigenlijk even naar de markt, maar vind het nu eigenlijk niet zo lekker weer daarvoor.
het is altijd weer voor de markt ![]()
Dat denk ik ook want hij staat er elke week :lol:
Beps,idd niks te doen s’nachts en niks op tv dus lig je maar te draaien…
Viva,allemaal verslaafd aan prison break,leuk hoor.Ook wat series/film bewaren voor de kerst vakantie he…
Marion,ja dan hebben we elkaar idd afgelost.
Bloem,vandaag fluitend naar het werk? En kijken naar de mogelijkheden van vrije tijd.
Linda,hoe gaat het nu?
Ook goedemorgen. :dag:
Sluit me nu een keer aan bij het overzicht van Viva.
@Viva: Volgens mij heeft het naar de “markt gaan” ook nog een andere betekenis hier. :lol: Maargoed, moet je hubs ook maar net thuis zijn.
@TRL: Nog lekker rustig alles, ondanks het nachtbraken weer. :kus: Straks anders nog even lekker een dutje doen op de bank.
@Marion: Jij ook al zo laat? En jij bent niet eens zwanger!!! Toch???![]()
@Beps: Jij weer verder vandaag met koffers inpakken? Toffie, toffie. Yeahhhhh!!!
@Bloem: Late dienst, dat je nu even hier aanwezig bent? Werkse zo.
@Linda: Weer een lange dag werken, dus tot vanavond laat.:dag:
Ik ga nu even showeren, dus wie weet … tot laters
hahahah Roanna, nou hubs is niet thuis, en de glazenwasser komt hier niet dus naar de markt gaan is echt naar de markt gaan…ach nou ja ben ook niet van suiker he ik smelt niet van een beetje water.
Ja we houden echt nog wel wat over voor de kerstvakantie hoor Tlr…moet nog 5 seizoenen 24 doorworstelen dus dat komt helemaal goed, en dan heb ik ook nog de serie 4400 dus een dvdtje of 50 nog te gaan…maar we zitten nu in seizoen 3 van prisonbreak, en ik heb ook al 11 afleveringen van seizoen 4 hahahahaha…HEERLIJK…gewoon voetjes op de tafel…iets lekkers erbij en kijken maar…maar je wordt er zooooo lui van.