Marion,wat een sufferd zeg die vrachtwagen chauffeur,maar gelukkig niet al te veel schade of het moet nu bij daglicht beter te zien zijn.
Toos,nieuwe kleur in de haar maar moet nog wel wennen.
Viva,rustig aan he,tijd zat en denk aan jezelf.
Bloem,nog nieuws van Beps?
Sorry rest ff vergeten,maar denk aan jullie hoor.
C gisteren hielprik en hoortest getest gehad,hij kan in ieder geval luisteren.
@marion
Dat was schrikken als je zo een vrachtwagen op je af ziet komen en je kunt geen kant op. Gelukkig is het bij blikschade gebleven.
Spannend om bij een nieuwe school te kijken, ik hoop dat het gevoel goed is.
@toos
Zwart, bruin, ontkleurd en nu weer de juiste kleur hopelijk.
@trl
De oortjes zijn goed maar of hij zal luisteren… dat moet je nog even afwachten
@TRL
Ook bij daglicht is er niet zoveel te zien aan de buitenkant. Hij is met de treeplank tegen het nummerbord geknald. Wel de hele spoiler gebarsten.
De oortjes van C. werken, nu maar hopen dat hij ze ook gaat gebruiken
@MK
Fijn dat je weer dagelijks even op de thee komt!!!
ik weer op kantoor, tot 1 uur en dan weer weekend tot dinsdag.
hier een megaklus voor de boeg
Roanna haartjes lichter maken is niet zo heel veel probleem hoor…gewoon coupe de solei erdoor en lichter ben je zo doe ik het altijd. Ik ben van mezelf heel donker, dus de ene keer verf ik het gewoon helemaal blond, als het dan weer te donker wordt, neem ik daaroverheen een coupe de solei, en klaar is annie.
Toos weer als chocolade, kijk maar uit dadelijk (vr)eten ze je nog op met de kerst…met een toefje slagroom
Marion gelukkig valt de schade mee, laat anders de garage even kijken…soms zit er toch nog schade verborgen (mijn vader ooit iemand achterop. leek allemaal mee te vallen klein deukje in de bumper, maar 3 dagen later de hele uitlaat aan bonken tot en met het spruitstuk aan toe, was toch een hele grote schade achteraf).
Tlr…C. de hielprik te pakken en oortjes werken goed.
dat klopt idd…hier verzinnen ze altijd vanalles op het eind van het jaar, nu moeten we van een jaar lang alles tellen, dus ieder formulier wat we verwerkt hebben, dat houd dus in dat we van een heel jaar lang, alle bestanden moeten openen en moeten opschrijven hoeveel formulieren er in dat bestand zijn verwerkt, en dat vervolgens weer uitsplitsen op docent…je wordt er gallisch van.
Om even zo met de deur in huis te vallen… volgens mijn schoondochter komen de gidsen van O*D in de loop van deze week zei ze, maar als ze er nu nog niet zijn… zal het wel volgende week worden, denk ik zelf.
BE* is ook nog niet online met hun zomerprogamma. Daar wacht ik zoiezo op, want ik heb ook nog een waardebon van hun.
@Viva: Weer op het werk en alweer bijna weekend. Bokkont. :lol: Ja, zoiets zei Beps ook aleens over die coupe soleil, maar bedoel je bij de kapper of zelf doen? Ga het eens proberen denk ik.
Verder iedereen werkse weer. Ik even koffie maken voor ons 2 en dan weer op naar de andere kant. :mad:
Goeiemorgen,
Weinig te melden, gisteren gecrockt, onrustig geslapen en nu aan een bakkie leut. Ga zo even lampjes halen voor de boom, hebben drie snoeren en ze doen het alle 3 niet:( @Trl: C. hielprikje gehad en oortjes getest. En met jezelf gaat het een beetje? @Roanna: B*x kwam pas in januari met de zomerprijzen, zal nu ook wel zo zijn. Volgens mij wachten ze eerst af wat de concurrenten met de prijzen doen. Bij mij is het zwart met color off eruit gehaald, is minder schadelijk voor je haar dan echt bleken. Kostte bij de kapper nog geen 10 euro @Viva: Druk op je werk, zo komt je rug niet echt tot rust he
@Toos: Nou, dat wordt dan nog even geduld hebben wat betreft BE*. Pffff…en ik kan al haast niet meer wachten!!!
En ontkleuren doe ik zoiezo niet, want daar heeft je haar nog meer van te lijden en heb al haast geen haar meer. :lol: Wil het eigenlijk zo geleidelijk aan weer naar de blondere kant hebben. Anders vraag ik het wel ff een keer bij de kapper.
@Viva: Nou, sterkte ermee dan vandaag. K*tklus dus!!!
@Roanna: Ik heb gezien dat op dit moment are de laagste prijs heeft voor ADR, weet niet wat od doet. Maar ga never nooit meer met ar*e, betaal nog liever wat meer
Hallo toos en roanna: ik heb ook gekeken voor ADR en krs is goedkoper van are.
Maar goed nog eventjes wachten wat bex doet!
Groet en succes.
Iedereen een fijna dag!
Roanna coupe de solei doe ik zelf, maar je kunt het ook bij de kapper laten doen, ik heb ook van dat poppenhaar mega dun, en slap…met een coupe de solei wil het nog wel blijven zitten omdat het dan wat stugger wordt.
Allemaal druk aan het kijken wat de prijzen worden, hier heeft het reisbureau 18 december midwinternachtshopping met leuke aanbiedingen altijd, ga even kijken wat er dan te boeken valt voor een leuke prijs, maar jullie weten het he, ik probeer altijd zo goedkoop mogelijk te gaan.