Ja ben alweer druk fulltime aan het werk. Opzich heel leuk , maar Nederland is Turkije niet. Nu heb ik zojuist telefonisch contact gehad met Annie , ze is al lange tijd permanent in Marmaris en ze gaat me helpen met een woning. Ze wist wel een aantal appartementen.
@Deefke: Oh, mooi man. Dat is een mooi bericht. Ik hoop voor je dat het ook daadwerkelijk wat wordt. Ik ga voor je duimen hoor!
Good evening … ik ben er ook nog even.
Drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen eerst een gesprek op de school van J, over het voortgezet onderwijs. Twijfel bij de juffen of hij emotioneel klaar is voor het voortgezet onderwijs. Dat hij een grote achterstand heeft was al bekend, dus wat nu? Er is een MLK-school niet ver uit de buurt met een overgangsklas voor dit soort kinderen. Een ideale school volgens de orthopedagoog en momenteel is daar nog een plekje vrij. Binnenkort ga ik met de juf en J kijken en hebben wij er een goed gevoel bij dan gaat hij volgend jaar naar de overgangsklas. Is er geen plek meer vrij dan blijft ie nog een jaar op de lagere school.
Daarna even bij N op bezoek, bijgekletst en onderweg naar huis staat een vrachtwagen stil in een smalle eenrichtingstraat. Ik rustig wachten, komt ie ineens achteruit. Ik seinen, toeteren en zo snel mogelijk ook achteruit. Maar overal geparkeerde auto’s waardoor ik niet zo snel was dus toen … boem!! Dacht de hele voorkant ligt aan gort maar dat viel gelukkig mee, vrij weinig te zien aan de buitenkant en ik kon nog rijden, de verzekering doet de rest. Ikke gelukkig niets en dat is het voornaamste.
Tja en verder … heb bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen. Ben een beetje ego vandaag.
Dave…dat is de kracht van dit forum…je kunt terecht bij de mede-moderators,Franka6 in dit geval,die hebben de juiste contacten;die staan klaar wanneer het nodig is…
Dames…wil even 1 ding rechtzetten…jullie inbreng telt net zo hard mee om dit forum groot te maken;buiten het team om;jullie stonden mede aan de wieg wat het tot een succes maakte.
Heb altijd al gezegd…we zijn allemaal moderators…alleen een groep nu officieel.
en die vrachtwagenchauffeur ook zeg!! wat een ei*el!! sjjeees…
gelukkig kon je gewoon nog rijden en had je nix, maar je moet er niet aandenken als… dan… wel… ![]()
ik word gek van die code, ik ga slapen, ciaooooo
Bloem…zie het diskussie forum qua forumbeheerders…zet er ook een reactie op.
Gaat nl.alleen op voor ons moderators hier…Judith op haar forum als moderator heeft het nl.niet…
Jeetje, wat een gedoe dan, om steeds te moeten coderen om een berichtje te plaatsen. Heel vreemd hoor! Nou, dan maar geen moderator hier!
Ha , ha.
@Marion: Poe hee. Dat was zeker ff schrikken zeg. Gelukkig mankeert jou verder niets. En dat met die scholen zoeken… pffff… ik weet er een beetje wat van. Wij hadden dat vroeger al met onze dochter. Zij is slechthorend en om dan de juiste opleiding en school te vinden… valt niet altijd mee. Succes bij het zoeken naar de juiste school en als het kan ook in de buurt.
Och, Toos is er ook nog ff. :dag: Toos.
Tjee Marion, nou gelukkig zelf niets, en een auto is en blijft maar gewoon een stuk blik, maar kan me voorstellen dat je een paar rubberen knieen kreeg.
Tlr…gelukkig gaat het allemaal beter, en logisch dat toen je V. had gesproken emotioneel zou worden…kop op meis…concentreer je op je zoon die is veeeeeeeeeeeeeel belangrijker.
Bloemmie coderen gatver, daar heb ik zo’n hekel aan soms zijn die dingen ook nog bijna niet te lezen.
Dave met een kruiwagen kom je verder, fijn dat ze je kunnen helpen hierzo.
Marion gelukkig kun je van te voren gaan kijken op de school voor J.
Roanna hoe was het op de andere vestiging…
zo ik weer naar bedje toe lekker slapen…voor iedereen welterusten.
@Roanna::dag:. Ik ga even bijlezen, volgens mij is het weer errug rustig geweest
@Viva: We hadden die vergadering vandaag op de andere lokatie en morgen moet ik daar weer heen en… volgende week de hele week ook daar heen. Het is erg druk momenteel op het werk bij ons, vooral met de banqeting, dus hebben ze overal mensen nodig met deze dagen.
Weltrusten voor zo. :slapen: :dag: enneh :kus: voor je rug.
@Toos: Ja, dat kun je wel zeggen. Zo’n rust hier he!!! :lol: Enneh… hebbie de haartjes weer in model?
@Roanna: Goeie update ergens twee blz terug. Bedankt voor je kaart, je moet nog even geduld hebben maar de mijne komt er aan
@Marion: Een sukkel van een vrachtwagenchaffeur, je hebt zelf gelukkig niks maar het is altijd een hoop rompslomp. Herken dat ook wel, het zoeken van een nieuwe school. Een van de meiden zat op speciaal onderwijs en had daardoor een stempel. Op reguliere voorgezet onderwijs wilden ze haar niet, uiteindelijk mocht ze naar een school die ook twee jaar leerwegondersteunend onderwijs gaf. Het is alleen om dyscalculie geweest, niet kunnen rekenen. De weg is langer maar ze is nu met een niveau 4 opleiding bezig en doet het goed ook. Ben apetrots hoor
@Trl: Kraamtranen horen er gewoon bij, misschien als je V niet gesproken hebt was het ook gebeurd. Denk aan jezelf en aan je kindje, dat is op dit moment zo vreselijk veel belangrijker:kus:
@Viva: Te snel begonnen denk ik, je moet ook aan jezelf denken meissie. Ook een dikke :kus: voor jou
@Roanna: Ben weer helemaal happy met mn kleur. Had er van de zomer donkerbruin in, was dus zwart, daarna middenbruin, maar punten nog steeds zwart. Wilde chocoladekleur, duss is de hele boel een eind ontkleurd, was ff schrikken, ben nog net geen dakduif. Maar kleur is nu weer mooi en ook weer in model
Ik heb op het moment niet zoveel kleur in mn gezicht, dus het donkerbruine maakte het een beetje hard
@Toos: Ook voor jou… graag gedaan.
Dus weer mooi in de kleurtjes. Bij mij komt de kapster op 22 december nog ff aan om te knippen, dus voordien er zelf weer even een kleurtje ingooien. Vind mezelf dat donkere niet zo staan, maar velen vinden juist van wel, maar vind het wel een hele toer om het weer lichter te krijgen hoor!
Maargoed, het nieuwe deel halen we niet meer vandaag. Althans niet met mij erbij, want ik ga nokken nu.
Ben een bietje moe. P en W verder afkijken in bed en… ja ja… komt goed!
Iedereen weltrusten voor nu en tot morgen weer.
@Toos: Groetjes aan JP he :dag:
:slapen: :dag: :kus: Doegggggggggggg
Ik ga ook naar mn mandje, dus dames en heer, welterusten
Nog even snel … updates genoeg en ben gemakkelijk uitgevallen vandaag.
Voor iedereen een goede nacht en tot morgen … dikke :kus: van mij!!
**Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris ![]()
**2009
filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber