TTT 107 ... yes we did it together!!

Goedemiddag,

Viva,rustig aan he met je rug.Ooievaar nog niet geweest bij je nicht?
Bloem,ruzie in het ziekenhuis,hoe gaat het nu?
Roanna,kan kloppen dat C ook veel in Frankrijk voorkomt,maar dan spreek je het iets anders uit.
Toos,weer aan de crock geweest.
Deefke,heel veel sterkte.
Hans,druk met de kerstkaarten.Heb ze nog niet verstuurd zal volgende week pas worden…

en hier gaat het goed,alleen me kraamhulp is ziek,dus kreeg ik vanmorgen een ander :hihi:,pff nou geloof dat ze ADHD heeft zeg,maar ja morgen laatste dag dus die overleef ik wel…

Trl : gelukkig meissie dat alles zo lekker gaat op het ADHD-geval na dan:lol:
Al een beetje aan het mama-gevoel gewent?
Rest : sorry dames en heren ik heb echt een bud-dag:(

@raak
:kus:

Zo ik weer thuis, ben gewoon moe…zo maar een pilletje innemen voor de rug, ik dacht het gaat wel goed zonder, maar nu zeurt hij wel weer.
Tlr…nee nog steeds geen ooievaar, verleden week was ze bij de verloskundige die zei, moet ik het een beetje op gang brengen, nou dat wilde ze niet omdat afgelopen zaterdag mijn neef pas terug was. nu weer geweest bij de vk had ze een ander, en die wil niet de boel op gang helpen…dus ze baalt als een stekker. Dus als de ooievaar uitgerust is bij jou op de dakrand, schop hem dan even naar zoetermeer.
O lekker een drukke kraamhulp, nou daar zit je zeker niet op te wachten.
Cynnie een stijve nek…balen zeg
Raak een buddag…kopop meis.
Roanna naar de andere vestiging.
Linda rustig bij jou en dank je voor de kaart.
Roanna jij trouwens ook bedankt voor je kaartje.

Tlr hoe gaat het trouwens met jou, kun je al weer fatsoenlijk zitten, en nog last???

hoihoi weer thuis…

ligt het nu aan mij of…? ik kan niet meer reageren via “snel reageren” maar moet nu op de knop “reageer” drukken en vervolgens moet ik ook nog een beveiligingscode intoetsen? wasda voor ONZIN!!

Viva,ik heb die ooievaar naar Zoetermeer gestuurd hoor,vond dat hij nu lang genoeg uitgerust had…Met mij gaat t wel,kan gelukkig weer beter zitten,elke dag een stukje meer,maar denk dat nu de kraamtranen gaan komen…Had gehoopt dat ik die niet zou krijgen,maar kan me nog inhouden,misschien wel me eigen schuld,heb gister V gesproken…Had ik misschien beter niet kunnen doen.

Bloem,hoe gaat het met je vandaag?

Raak, :kus:

Bloem,ik kan gewoon reageren,niks geen code ofzo

Hier werkt het ook prima.

@ Hans , de dag goed doorgekomen?
@TLR Thanks komt hopelijk wel goed. Wil graag terug.

De rest lees ik zo effe bij :stuck_out_tongue:

Bloem…heb dat ook,die code…nu weer,ik zal de redactie vragen dit weg te halen…hinderlijk.

Dave…11 zaken post/reclame weggewerkt,maar het kerstkaarten-bombarderment moet nog komen

Dames(en heer) Bloem is vandaag mede-moderator geworden,het Turkije team is nu een feit,Bloem gefeliciteerd…

@ Hans … Nou dat is me nogal wat. Nu dus maar afwachten op de kerstkaarten. Ik heb ze al allemaal geschreven pff… wat een werk

@ Bloem : gefeliciteerd!!

Goedenavond all.

Nog niet in een nieuw deel? Nou, dat valt me tegen van jullie. :lol:

Zo, dat was weer een nuttige middag. :frowning: Heb weer veel geleerd over en van mijn collega’s. Maargoed, daar zal ik jullie niet mee vervelen.

@Viva: Graag gedaan hoor. En toch weer last van je rug na het werk? Wel in de gaten houden he?

@TRL: Och jee toch!! Tja, maar dat kun je ook niet van tevoren weten toch dat het je toch weer zou raken. Sterkte ermee en wel blijven genieten van C hoor. :kus: Ja klopt, denk ook dat je het anders uitspreekt dan hier staat. Heb je ook met de naam Ercan, die je zowel met een harde als met een zachte c kunt uitspreken in het Turks.

@Deefke: Ook weer even gezellig op de koffie/thee geweest. Leuk!!

@Hans: Nog niet veel van de drukte te merken momenteel? Komt nog! :lol: Morgen gaan die van mij op de bus.

@Bloem: Gefeliciteerd met je promotie hier op het Turkijeforum. :king: Nee, ook ik hoef niet te coderen.

@Raak: Een buddag. He gats. Heel vervelend is dat. Nou meid, sterkte ermee. :kus:

@Toos: En… zit je haar weer een beetje?

@Marion: :dag: Zou het dan toch weer op “ons” aan komen? :lol:

@MK:Ook nog aanwezig geweest. :dag:

Toen wist ik het niet meer. :idea:

Nou vind het al heel wat :P!!!

dit is echt mega irritant!!! beetje elke keer een 6 cijferige code invullen als ik wil reageren… dan ben ik gauw weg hoor :mad:

@Bloem: Wel vreemd hoor. Zouden jullie als moderator dat alleen dan moeten? Nee, dan lijkt me ook geen pretje, vooral als je nog weleens frequent aanwezig bent en wilt reageren. Ik had begrepen, dat Hans er bij de redactie nog naar zou vragen. Nou, ben er wel benieuwd naar dan.

Ik heb wel steeds, als ik naar dat andere venstertje toe wil om een ander emoticon te plaatsen, dan loopt me de hele boel hier vast en dat is me nu ook al 3 x gebeurt, terwijl ik soms een hele lap tekst hier had neergezet. Dat doe ik nu dus ook maar niet meer.:thumbsdown:

Bloem…weer een code…denk dat het voor de moderators is…heb het intussen aangekaard bij de redaktie…

owhh dit is IRRITANT!!!

@ roanna, eerst kopieren dan? ik reageer dus bijna nooit ergens anders dan in ‘snel reageren’ en dat kan nu niet en weer die stomme code!! kan me niet voorstellen dat moderators dat moeten doen, is niet echt handig voor mensen die juist veel reageren (zoals moderators) en ben toch al heel lang mod voor nepal/tibet forum en daar heb ik er nooit last van… :angry: owh wa wor ik hier chagerijnig van… ben weg…

Daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Maar als je op gewone… reageertoets… drukt, moet je dan ook coderen of alleen op die snelle?

En ja, mocht ik wel andere emoticons willen gebruiken, dan toch maar wat jij zegt, eerst de boel kopieren. :wink:

nee dat is t juist, ik kan niet meer snel reageren… ik moet via uitgebreid reageren kiezen… irritant!!!

@Bloem: Dat is dan inderdaad heel lastig en zekers erg iiri :finger: Nou, kijk het nog even aan, zou ik zeggen. Niet echt weggaan hoor!

@Deefke: Hoe gaat het nu met je? Enneh… ben je al wel weer aan het werk hier, of is dat nog niet aan de orde?