Goede morgen iedereen!
@deefke
Wat een verhaal, ik hoop dat je snel weer beter in je vel komt te zitten en dat je binnenkort weer een fijn plekje vindt in Turkije. Sterkte ermee!
@hans
Ik moet de kaarten nog kopen, ik zal aan het formaat denken.
Jij sterkte met de bergen post die gaan komen.
@roanna
Al bijna klaar met de kaarten.
@toos
Moet de kaarten nog kopen en je weet het hè niet van die kleintjes.
Hoe gaat het nu op je werk, geen conflicten meer gehad?
@bloem
Een goede nacht gemaakt???
En natuurlijk een :kus: voor mar!
**Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris ![]()
*****2009 ***
filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
Goeiemorgen,
Gisteren laat naar mn mandje en weer vroeg eruit. Even gauw een bakkie en straks naar de kapper.
Goeiemoggel!!! :dag:
Ik vandaag vrij… en ja ben best vroeg ja… haha… Ga vandaag aan de kerstkaarten beginnen… (bah) ![]()
:dag:
Goedemorgen all.
Het is net of niet was weggeweest, maar heb toch even geslapen. ![]()
Lekker even aan mijn 1e bakkie, ( nee, zonder peukje) en zo dadelijk even poedelen.
@Toos: Ja goed he van kokkie. Kunnen weer vakantieplannen maken. :idea: Ik had de kaartjes van de zomer al gekocht bij de Acti*n. Lagen toen in zo’n bak wat weg moet, maar ik vond ze best nog aardig om te versturen en… super voordelig!!! Ik weet alleen even niet meer, of die van jou nu van Tia of Maria is. Moet je zelf maar even zien. :lol:
@Marion: Kantoordagje vandaag, of gewoon weer op de boerderie aan het werk? We zijn al bijna weer aan een deel he? Als het vandaag niet gebeurt, zullen wij ons vanavond weer aanbieden om het te doen? :dag:
@MK:OOk weer op kantoor? Jij moet ze dus net als Toos nog kopen? En… inderdaad niet te klein van formaat he!!! :king: Anders moet Hans te vaak bukken en is niet goed voor zijn rug!!!
@Bloem: Ook latere dienst vandaag? Hoe gaat het nu een met je? :kus: Hou je haaks vandaag op het werk he!!!
@Miere: :kus: Hopenlijk komen er voor jou ook beter tijden. We blijven duimen.
Ik vanmiddag weer een vergadering op de andere lokatie. Een soort van evaluatie, van die 2 trainingsdagen van het afgelopen jaar. Blehh…:mad:
@TRL: Mijn zoon zag jou kaartje en zei, dat het een C. een echte franse naam is. Komt daar ook vrijveel voor. Jij ook weer een goede dag met je kleine man. :kus:
Nou iedereen… een fijne dag verder en voor de werkenden… werkse.
@Cynthia: Ach, dat is zo leuk werk. :nod: Veel succes ermee. Ha, ha.
Leuk werk… :finger: ![]()
goedemorgen ik weer op kantoor.
Mk…je blijft goed reageren hoor, heerlijk dat je er weer zovaak bij bent
Toos…je blijft maar aan de crock, je zou toch even een paar dagen de ziektewet in gaan???
Roanna ook al zo’n grote update en druk in de weer met kaartjes.
Dave…sterkte ik kan me zo voorstellen dat het niet makkelijk is, maar ook jij komt er wel weer
Mierre, in roerig vaarwater…denk aan je meis
Cynnie lekker vrij en toch vroeg wakker.
Nou ik al weer druk aan de arbeid, zittend dan he…ga zo even lopen, want een uurtje zitten is al weer lang genoeg voor mijn rug…dus even aan de wandel door het gebouw en onderweg ff een peukie doen…
Hans voorzichtig met je rug…mijn kaarten zijn al op de bus.
tot straks…
Viva: :kus: rustig aan doen hoor met je rug!!!
Goede morgen dames en heren!
@Deefke
Welkom back!
Jeetje Deefke wat een triest verhaal. Niet alleen je relatie is beeindigd maar hierdoor moet je ook nog Turkije verlaten waar je je zo thuis voelt. Ik hoop voor je dat je snel weer een plekje zult vinden daar. We duimen hier voor je en een dikke :kus: voor jou.
@Hans
En dan maar hopen dat het niet zo hard waait als die kleine kaartjes op de grond vallen. Ik zie je al helemaal bepakt en bezakt achter dat spul aan rennen.
@Miere
Nee hoor meis, tuurlijk nemen we je niets kwalijk. Wel top dat je aangenomen bent, dat is in ieder geval weer een zorg minder. Hoop dat je snel weer lekkerder in je vel zit en denk ook aan jou :kus:
@Roanna
Aan het evalueren vandaag. Saaie kost dus, succes!! En we zullen zien vanavond, misschien is het nieuwe deel voor die tijd al geboren. Ik weet niet hoe babbelig de dames vanmiddag zijn.
@Viva
Gaat het wel vooruit met de rug of blijft het stilstaan nu?
@viva
Af en toe verplicht een rondje koffie halen om niet te lang te zitten ![]()
@marion
En is J. nog blij met zijn eigen tv?
Ik ben ff boodschappen doen!! :dag:
Morgen allemaal :dag:
Weer druk aan het werk , pff nou nog 3 dagen en dan is het weer weekend!! :king:
Mogge dames, wat een complete updates, sluit ik me bij aan
Ik ga weer offline… heb last van een stijve nek… en dan is de laptop niet echt lekker!!! :dag:
:kus:
Ik ga ook .
Tot vananvond. :dag:
ach mijn rug gaat op en neer heeft gewoon tijd nodig
goeiemiddag iedereen !
Zo te lezen zal ik ook maar eens aan mijn kaartjes beginnen, zijn er een hele hoop !
Hans: gelukkig komen ze niet bij jou terecht (nou ja, misschien een stuk of 3, maar die kunnen er nog wel bij hé ?)