Ik heb nu vanavond al zo’n 45 kaarten geschreven (en al 12 op de post he), dus nu even pauze en ff weer hier kieke. :lol:
Moet er nog wel wat, maar doe ik zo wel weer. Schenk me eigen ff zo een wijntje in. Wie nog meer?
Ik heb nu vanavond al zo’n 45 kaarten geschreven (en al 12 op de post he), dus nu even pauze en ff weer hier kieke. :lol:
Moet er nog wel wat, maar doe ik zo wel weer. Schenk me eigen ff zo een wijntje in. Wie nog meer?
@bloem
Helemaal op en nu lekker op 1 oor.
@hans
Drukte voor de boeg, sterkte.
@roanna
Druk met schrijven, pff zijn er wel veel hoor.
Ik zal morgen eens achter kaarten en zegels aan, de adresstickers liggen inmiddels klaar.
@roanna
Ik doe er eentje mee.
Dames…ik dank jullie namens T*T…:mad:
En vooral die postzegelformaat kaartjes…ben ik heel blij mee(vallen uit mijn bundels,maar geeft niks hoor;raap ze wel op van de straat,geen probleem…)
Haaaii allemaal!
Ik ben er weer NAAR lange tijd!!! Veel ellende achter de rug , maar dat moeten we snel vergeten!!!
groetjes,
Dave
@MK: Hier komt tie dan… Proost he! http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/wijn/666.gif
Ja en ik ben er nog niet klaar mee, maar ga zo weer door. Pfff…
@Deefke: Welkom terug hier. Jeetje, is ook wat dan. Wat het ook moge zijn, sterkte ermee en hopenlijk kom je weer eens gezellig meekletsen hier. Woon je nog wel altijd in Turkije? Heb je Filiz al ooit ontmoet daar?
@Hans: Geen dank hoor. We doen het graag. :lol:
Dave…welcom back…problemen lossen we met z’n toch op?
Vertel je verhaal…we luisteren allen toe…
:lol: :lol: :lol: Sorry hoor, maar ik zie het helemaal voor me!!! :lol: Is wel goed voor je conditie.
Roanna…de conditie is er al,qua fysiek en lichamelijk…ben er klaar voor…
Dave…we hebben lang niks gehoord van je…vertel je verhaal,we ziíjn hier allemaal om je te helpen waar we dat kunnen…
Dave…neem je tijd.
Nou goed dan , had eigenlijk eerst besloten het niet te vertellen omdat ik er eigenlijk niet meer teveel aan wil denken.:disgust:
Zoals velen hier al wel wisten heb ik jaren een relatie gehad met een Turkse man.
We woonde lange tijd in Turkije , maar gingen ook regelmatig in Nederland op vakantie.
Het begin verliep goed , zijn moeder accepteerde het enigsinds , zijn vader op het begin helemaal niet , maar naar verloop van tijd ging dit steeds beter en zelfs zijn vader kon er uiteindelijk mee leven. Vele mensen denken vaak homo in Turkije , dat zal ontzettend moeilijk zijn. Dit is me altijd 100% mee gevallen er zijn er veel! meer dan je denkt. Maar goed , daar gaat het nu niet om.
Naar jaren heb ik een punt achter onze relatie moeten zetten , met veel verdriet en pijn.
Ik ben nu weer terug in Nederland , ik vind het VRESELIJK. Ik voel me hier niet thuis en ik kan me hier ook niet thuis voelen op de een of andere manier. Ik wil niet terug naar Side/Manavgat daar heb ik teveel herinneringen. Ik wil op een nieuwe plek in Turkije opnieuw beginnen , opnieuw een leven opbouwen en ik ben er van overtuigd dat me dit MOET lukken.
Het zonnetje moet weer gaan schijnen , het hoofdstuk in bijna afgelopen het liefst zou ik zijn naam NOOIT meer horen , al is dat lastig
!
Het hoofdstuk is bijna afgesloten , alles qua papieren moet inorde gemaakt worden.
Allemaal onzettend veel werk , maar het gaat goed komen. Ik wil een nieuwe start maken maar WEL in Turkije , het land waar ik zo ontzettend van hou. Ik ben opzoek naar een leuke huurwoning , en eigenlijk ook nog opzoek naar een geschikte plaats om te wonen.
Dus mocht je iets weten dan hoor ik het graag ![]()
Nou , nu weten jullie een klein beetje hoe of wat ![]()
@Deefke: Dat is een behoorlijk heftig verhaal. Ik hoop voor je, dat alles snel geregeld kan en mag zijn en dat je dan zo snel mogelijk weer naar je geliefde land mag terug keren. Waar dan ook. Ik kan me er iets bij voorstellen. Het is ook niet niks, als je al zo’n tijd en in zo’n situatie daar gewoont en geleefd hebt. Heel veel sterkte ermee en misschien is er hier wel iemand die iets voor je kan betekenen, qua weer wonen in Turkije. Good luck.
Groetjes Roanna.
Zo jongens en meiden. Kom even weltrusten zeggen. Heb zo tussen de bedrijven door ff zo’n 50 kaartjes weggeschreven en net nog zo’n 12 hier bij de buren in de bus gedaan. Ik vind het wel weer mooi voor vandaag.
Weltrusten allen en tot morgen weer. :dag: :slapen:
Beste Dave,
Hoofdstukken zijn nooit gesloten zodra het definief dicht is…
Homoseksualiteit komt in alle culturen voor,ook in de Turkse.schaam je daarom nooit voor je seksualiteit en kom daar voor uit,ligt er ook naar waar je woont…Antalya en Istanbul zijn wat dat betreft’'vrijer""
Maar snap wel dat je tegen een 'een muur 'aanloopt…
Dames…trust voor straks…Bond,James bij P en W…
Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. Ben net thuis van een avond crocken. Heb alles weer bijgelezen, maar het is nogal rustig geweest hier.
@Trl: Ben blij voor je dat het goed gaat, dat moet maar zo blijven hoor. Vind het trouwens een mooie naam
@Bloem: Ruzie in het ZH, wordt je niet vrolijk van
@Deefke: Welkom terug, heftig verhaal hoor. Hoop dat je je leven toch weer gauw een beetje op de rails krijgt
@Hans: Druk met bezorgen van de kerstkaarten, zal aan je denken als ik ze in de bus stop
@Roanna: Ook druk met kerstkaarten schrijven en goed nieuws kokkie goed door de APK gekomen. Over kerstkaarten gesproken, heb ze nog niet eens gekocht. Was van plan om dat woensdag te doen en ze dan ook te schrijven
Lieverds, even een egootje,
Vandaag bezoek van askim gehad, een hele fijne dag gehad, maar een toekomst voor ons samen blijft een groot vraagteken, en daar heb ik het best wel moeilijk mee, soms.
Verder (wel samen) een kerstboom gehaald, alhoewel die hele kerst me eigenlijk gestolen kan worden. Zou het liefst gewoon werken met die dagen, maar ja. Zie eigenlijk erg tegen die dagen op, kerst, en oud en nieuw erbij.
*O ja, over dat bijbaantje van mij, ik heb al weer een andere gelukkig, in het restaurant schuin aan de overkant van m’n “oude” werk. Gelukkig maar, want ik heb het nodig. *
Erg veel veranderingen in m’n leven, soms moeilijk te bevatten wat er allemaal gebeurd.
Sorry schatten, ik ben erg veel met mezelf bezig de laatste tijd, geestelijk dan, he, lees wel alles van jullie, en leef ook wel met jullie mee, maar heb niet de energie om op alles te reageren, ik hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen.
Ik doe m’n best, kom er wel, uiteindelijk…:kus:
@Miere: Geen probleem toch, een egootje. Gelukkig toch een bijbaantje kunnen vinden. Dat is in ieder geval positief nieuws. Wens je sterkte met alles en hoop dat alles weer een beetje op zn pootjes tercht zal komen:kus:
@Hans: Succes met de kaarten vandaag.
Ik ga mn mandje opzoeken, duss slaap lekker!!