@Cynthia: R. werkt nu nog zo’n 3 weken bij dat reisbureau en gaat dan fulltime hier in A’doorn bij dat reklamebureau werken. Gaat mss nog wel helpen op de VB.
Roanna…klinkt positief…
Tja,wat betreft die kerstkaarten minder voor mij…
Woensdagochtend overleg hoe we het gaan aanpakken komende weken qua kerstdrukte,zelf verwacht ik nog meer kaarten dan vorig jaar;mede omdat we de afgelopen weken het al enorm druk hadden qua reguliere post/reclame…de weg vrij maken,zeg maar…
@Cynthia: Ja, zij nog altijd bij de O*D en zal daar voorlopig ook wel blijven. Ja en R. nu meer in de evementen, zeg maar. Vond hij ook altijd al leuk vroeger op school, dus…
@Hans: Ja, jij heel veel sterkte de komende tijd met de zware tassen met post, door weer en wind. Ik doe het je niet na. Ik wil je ook wel een kaartje sturen, maar heb geen adres. :lol:
ola ikke weer thuis
ff wat eten en dan languit gestrekt op de bank
ziekenhuis was een drama, ruzie gehad, nie goed, maar tis niet anders…
licht gaat uit hiero bij mij
@Bloem
Ruzie in het ziekenhuis? Hoe kwam het? Bij jou het licht uit nu. Dan kan ik je de hand geven, bij mij is het licht ook net uitgegaan. Een dikke :kus: voor jou.
@Hans
Een zware maand voor de boeg en de 1e kaarten beginnen al te komen. We denken hier aan je.
@Cyn
Ook druk deze maand, de nieuwe gidsen komen en een hele bult administratie of niet?
@Roanna
Is Hans werk aan het bezorgen, of ja … zijn collega’s waarschijnlijk. Met kokkie gelukkig ook alles in orde, op de suikerwaarde na dan.
@TRL
J zei er niet zo heel veel van dat Huntelaar weg gaat. Geloof iets in de trant van … ik vind hem toch minder spelen als eerst. Maar ondanks dat bleef hij toch wel zijn fan. In voor en tegenspoed he!
Hoe is het vandaag met jullie? Doet C het nog steeds super allemaal? Al druk met visite of houd je het nog rustig de 1e tijd?
@Bloem::kus::kus::kus: en een dikke knuffel @Roanna: druk met de kerstkaarten! @hans: sterkte de komende periode!!!
Verder ik heb net ook mijn kerstkaartjes op de bus gedaan maar ik heb een stuk minder dan roanna!
net op kraambezoek bij collega nummer 5.
Baby collega nummer 6 geboren maar alleen nog maar een kaartje gestuurd.
Morgen naar collega nummer 7 zij ligt in het ziekenhuis en daar gaat het niet zo goed mee.
@Marion: Oh, gelukkig dan maar weer he!!!Je hebt dus weer goed je best gedaan en hebt wel weer een weekje Turkije voor volgend jaar verdiend dan. :idea: