TTT 107 ... yes we did it together!!

Mogge all, zit ook weer achter mijn bureau, rustig daagje, nix gepland

O lekker Raak even niet het heilige moeten zeg maar met alle bezoekers.

@raak
Geen buitenlandse gasten vandaag?

@viva
Nog maar een paar halve dagen werken en dan vakantie.
En dan de eewige strijd met de was… die strijd verlies je altijd :frowning:
Hoe gaat het met je rug?

@bloem
Beps houdt je goed op de hoogte, leuk om te horen wat ze doen en beleven.

@roanna
Super goedkope laarsen, alleen 2x voor in de rij moeten staan.

Mijn rug gaat wel, af en toe speelt hij weer even goed op, en ik kan niet te lang lopen, of zitten dat voelt het of er een plek van ongeveer de groote van een schoteltje gekneusd is precies op de grens van onderrug en bil zit.
Maar ach het zal wel overgaan voordat ik een jongetje ben nietwaar.

@viva
Ik hoop het :wink:
En het hele huis in kerstsfeer brengen heeft er vast ook geen goed aan gedaan.

Mk, hubs heeft het meeste gedaan hoor…ik was zeg maar de dirigent…hihihihi

zo nu weer aan de was…meld me straks nog even.

MK : nee vandaag eens lekker geen bezoek, althans dat hoop ik:lol:
Viva : wel rustig aan met je rug he meis
Bloem : mooi verslag steeds:king:

Goede morgen … even een bakkie en dan snel in de toko aan de gang. Weinig kunnen doen sinds vrijdag en het moet er wel een beetje toonbaar uitzien als straks dat volk komt.

@Bloem
Aan het werk! En al bericht gehad van Beps

@Beps
Heeft al gekroeld met de tijgers, die zijn een slag groter dan Aiji.

@Viva
Bijna vakantie en komt ook niet door de was heen. De rug al een stukje beter maar nog niet helemaal in orde. Pas goed op jezelf he!!

@MK
Ook rustig bij jullie op kantoor nu?

@Raak
Voor de afwisseling even rustig nou. Hoop dat het zo blijft en dat er geen bezoek komt vandaag. Voorzichtig met de suiker he :wink:

@marion
Ik heb wel genoeg werk, af en toe ff snel kijken.

ppfpf de mist wil maar niet weg in mn hoofd… is echt een groot fluffy bouncy castle… gaat echt het ene oor in en het andere uit… alles in slowmotion :retard: ook traanoogjies enzo… mag ik al naar bed…?

@bloem
Ik vrees dat het nog even duurt voordat je je bed weer ziet :frowning:
sterkte de rest van de middag :kus:

Bloemmie : gaat ie wel goed ???:slapen:

goeiemiddag iedereen !

Heb even wat bijgelezen, maar zelf eigenlijk niet veel te melden.
Behalve dat het tijd wordt dat ik terug mag gaan werken, en dat is voorlopig pas op 5 januari. Pfff…

Bloemmie : gaat niet zo goed met je zie ik ? Verzorg je wel hé meid !

Viva ook niet op haar best

@MK
Moet kunnen he … zo tussendoor ff bijlezen.

@Bloem
Niet helemaal fit vandaag. Misschien even met de baas overleggen of je al naar bed mag :wink:

@Kaylo
Jij begint je thuis ook te vervelen of niet? Ik had hub allang voor de keuze gezet … of je zet je pc beneden neer of je koopt een klepdoos voor mij. Kan je je in ieder geval je eigen hier nog vermaken. Vraag is alleen of ie naar je luistert :frowning:

Goedenmiddag.

@Marion: Volk nog nie geweest? Toch een LCD-tv geworden. Tja, je ziet ook haast niet meer anders he? En inderdaad, je kunt 'm altijd nog als “reserve” houden.

Verder iedeeen zich al zo’n beetje gemeld vandaag. Alleen TRL nog niet, maarja die heeft het nu druk met C. Nu heeft zij even de rituelen van in badje doen en weer voeden en dan weer verschonen. :lol: :kus:

Viva’s rug alweer een beetje beter, maar binnenkort toch vakantie, dus kan je weer lekker uitrusten.

MK wel druk op het werk, maar toch steeds even de tijd maken om hier mee te gluren en beppen. Goed zo!!!

Linda naar de fysio. Zal mij benieuwen wat hij/zij zegt.

Raak vandaag eens niet op de buitenlandse toer? Alles lekker op z’n Hollands, danwel Bels. :lol:

Bloem ook even tussendoor wezen gluren hier en wilde alweer dat ze naar bed kon. Nog effies Bloem. :slapen:

Kaylo ook nog even langs geweest. Gaat zo te lezen ook wel weer de goede kant op. Stap voor stap he Kaylo!!!

Wij vanmorgen dus voor de APK-keuring ( echo en fietstest) voor kokkie naar het ZH geweest en alles zag er goed uit. Bloeddruk en waardes en funtie’s, alles in orde, op de suikerwaarde na. Die was toch nog een beetje aan de hoge kant, maar daar gaat zij verder niet over , maar dat wisten we wel. Hij hoeft nu pas over een maand of 8 terug te komen.

@roanna
Goed niets over het hart!
Nu het suiker nog…

Roanna : gelukkig alles weer ok bij de cotrole, is toch altijd ff afwachten he. Nee, vandaag echt eens geen bezoek gehad, heeeeerlijk rustig

@ roanna, goed bericht door, het hart is goedgekeurd!

ikke idd te moe… pff baas is er niet, en moet uit t werk naar t ziekenhuis, dus eerder weggaan heeft geen zin… zucht en moet nog afwassen… gisteren geen afwasmiddel in huis… :frowning:

Het lijstje wat later dan normaal,maar heb s’morgens de kraamhulp dus geen tijd op achter de pc te kruipen

:turkey:Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris :turkey:

***2009 ***

filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna