Lijstje geplaatst.Ja het is de nederlandse versie geworden,vond die andere tekst toch wat te serieus,maar die heb ik wel vertaald in het turks en dus op het turkse kaartje gezet.
Marion,nee vind het niet erg dat ik maar halve dag kraamzorg heb,wel lekker eigenlijk s’middags ben ik dan even alleen met C en dat is lekker.Ze heeft er niks van gezegd dat ik niet alleen mag zijn,dus…Vannacht me mams nog bij me geslapen,daar was ik wel blij mee,want kreeg last van stuwingen…
Ik voel me ook met de dag beter worden gelukkig.
Viva,nog niks bij je nicht?
Moet zeggen dat de emoties gelukkig nog mee vallen,dit had ik eigelijk niet verwacht,heb natuurlijk wel een traantje gelaten,maar die huilbuien die ik had,heb ik nog niet gehad,maar wat niet is kan nog komen natuurlijk
@ trl lekker genieten als het goed gaat… gaat het minder, dan heb je de mensen om je heen!! ben je helemaal in love met je kindje? of is het onwennig zo’n klein breekbaar hoopje mens?? hihih…
zo heel eventjes bijgelezen. En het is idd erg rustig hier. Maar goed iedereen is genieten van de zondag.
Ik ook hoor…
Gisteren naar de kerstmarkt geweest in duitsland en wow wat een mensen niet normaal weer.
maar goed ik heb het toch eventjes gezien.
Zo, wij inmiddels ook weer thuis van de stad. Het was er weer gezellig druk.
Gaan even bij de Schoenenre*s naar binnen. Heel veel reklame van 2e paar halve prijs en derde paar gratis, maargoed ik had maar 1 paar laarzen nodig en had er een paar gevonden die 25% waren afgeprijsd op de € 29,95. Dus koopje toch? Vraag het voor de zekerheid nog even aan de verkoopster en ze zei dat er volgens haar, nog meer bij de kassa af zou gaan, omdat ze ook in de folder stonden.
Maar het was er zo druk en maar 1 kassa, dus ik netjes in de rij en moest dus €22,95 betalen. Neem bij de uitgang het foldertje mee en kijk even en ja hoor… mijn laarzen waren die uit de folder voor € 9,50. Ik weer naar binnen en vraag het weer even aan een verkoopster en dat klopte dus.
Zij even naar die jongen aan de kassa en omdat het zo druk was en hij bijna in de stress was, moest ik toch weer even aansluiten in weer een lange rij. Om een lang verhaal kort te maken…:lol: heb ik dus nu mooie laarzen voor € 9,50. :idea: Door de drukte had hij dat even niet gezien en een verkeerde code gebruikt. Ik weer blij.
Oh mooi, dat Beps en Hubs goed zijn aangekomen. Nu op naar de verdere bezienswaardigheden. Mocht je weer smsen… doe even de groetjes van mij, als je wil.
Verder erg rustig hier he? Iedereen op de kersttoer?
wat een rust hier allemaal… iedereen in diepe slaaappzpzzz… ikke moe, dus ga lekker naar bedje toe, was natuurlijk ook veels te vroeg wakker vanochtend!
Goede avond …
Beps en hubs goed aangekomen, een beetje uitgerust, rond gekeken. En morgen naar de tijgers. Krijgen we straks net zo’n mooie foto van Beps te zien als van Bloem?
@Roanna
Een volle dag vandaag. Vanmiddag geshopt en laarzen gescoord voor een spotprijsje. Vanavond zoon en schoondochter op de eet. Gezellig!!
@Bloem
Zat in de herrie vandaag maar gelukkig mocht je er even uit om de honden uit te laten. En … heeft de baklava gesmaakt?
@TRL
Je voelt je met de dag beter … mooi zo!! Ook geen huilbuien meer gehad, en al komen ze nog, iedere dag dat ze wegblijven is er eentje moet je maar denken. Dikke kus voor jou en C.
@Jac
een heel eind gereden voor de drukke kerstmarkt in Duitsland.
@Marion: Jij ook nog een beetje leuke zondag gehad? Nu weet ik nog niet of je een tv voor J. had gekocht. Heb ik er weer over heen gelezen?
En ja hoor, het was weer ff gezelli met de kinders. Kokkie weer lekker nasi met alles erop en aan gemaakt, dus…
@TRL: Ja, vond het ook een positief bericht van je. Hopenlijk mag het zo blijven en anders… gewoon weer hier komen hoor! Wij slepen je er wel weer door heen, voor zover mogelijk natuurlijk… Geniet nu lekker van kleine C. :kus:
Oh ja, morgenochtend gaan we weer even naar het ZH, voor kokkie’s hartcontrole. Hij moet dan echo maken en fietstest doen en daarna weer op gesprek bij de cardio. Weer even spannend.
@Roanna
Ja, ik had nog een tv voor J. gekocht. Het is toch een flatscreen geworden, beetje duurder dan gepland maar het zij zo. Ik wilde een beetje een middenmaat, zodat ie eventueel ook nog in de kamer zou kunnen staan als dat nodig mocht zijn.
Mijn zondag, niets bijzonders. Ik moest nog het een en ander doen voor het bedrijf op de computer. We krijgen morgen controle en dan moet alle aan- en afvoer ingevoerd zijn. Ik liep behoorlijk achter en dat moest ff ingehaald nu. Natuurlijk op het laatste moment want had er echt geen zin in. Maar ja, zo meteen nog heel even en dan ben ik klaar.
@Linda
Hey meissie!! Ook weer even op de thee? Hoe is het nu?
Beps bij de tijgertjes
Marion toch geslaagd voor tv maar duurder dan verwacht
Linda wel aanwezig maar ook weer niet
Ik mijn laatste dagje thuis morgen weer werken…2x een halve dag deze week, en volgende week ook 2x een halve dag. en dan vakantie…
Ik hier aan de was, dat is een strijd die ik altijd verlies, zo is de mand leeg, zo weer boordevol.