Zo ik ook even hier, kerstboom staat, een drukte bij het tuincentrum, en die krengen zijn nog duur ook. Nou ja hier alles dus ook in de kerstsfeer.
Hubs nu buiten bezig, maar we kunnen nog niet alles ophangen ect, want van de week komen ze eerst alles nog verfen buiten dus dat moet een weekje wachten. Nou ja niets aan te doen.
Neef uit Darfur vandaag ook geland, na een reis van 4 dagen, 29 december moet hij weer terug, netjes gepland, nichtje is vandaag uitgerekend, (krijgt haar 3e dochter) maar de baby zit nog hoog en droog, maar nu kan ze haar stress laten varen…paps is weer thuis
@Roanna
Jammer … je bent er niet. Je zit op de verjaardag … veel plezier!
@Raak
Was Remy vanmiddag, das vervelend!! Net nu jij tijd hebt om te beppen is er niemand hier.
@Bloem
Krijgt paps op bezoek, hij had wormen in zijn pc. En is zelf al helemaal in de kerststemming. Dat waren ze vanmiddag hier ook in het winkelcentrum. De kerstman liep er al rond, echt niet normaal. Sinterklaas heeft zijn kont nog niet gekeerd of hij loopt al rond.
@Crazy
Gaat op sjiek vanavond en mag haar mooie jurk aan. Ook jullie veel plezier.
@Viva
Ook al in de kerststemming en heeft de boom al staan.
Neef ook veilig thuis gekomen uit Darfur. Wat zal zijn vrouw happy zijn. Kan me voorstellen dat ze liep te stressen, voor hetzelfde geld komt die kleine voor de uitgerekende datum. Maar nu is er rust in de tent, paps is in de buurt, en kan ze zich voor gaan bereiden op de komst van het kleintje.
Viva,nu de kerstboom al staan jij bent er vroeg bij.En je nichtje kan nu lekker bevallen,nu haar man terug is.
Roanna,fijne verjaardag.
Bloem,lekker uitgeslapen,vandaag en daarna paps op visite gehad.
Hier alles zijn gangetje,heb 5 uurtjes per dag kraamzorg,omdat het erg druk,maar vindt dat wel lekker,heb ik de middag lekker voor mezelf.C doet het super.
@TRL
Hey dat is een verrassing!! Het lijstje weer geplaatst door TRL!!!
Mooi dat C het zo goed doet, en hoe is het met mams? Voel jij je ook goed? Druk in de kraamzorg dus minder hulp, je zei van te voren al dat je dat niet zo erg zou vinden. Mag je trouwens wel alleen blijven? Meen met te herinneren dat een kraamvrouw de 1e week niet lang alleen mocht blijven. Maar dat kan inmiddels ook al wel veranderd zijn.
Och … voor het het vergeet te zeggen, je hebt een heeeeel mooi geboortekaartje!!!
Marion : ja zielig he en heb idd vandaag wel tijd want hou een rustig weekendje :hihi:
Trl : goed hoor mams dat je alweer op de thee komt, went snel he mammie zijn? alsof het nooit anders geweest is. Wel rustig aan doen hoor en je een weekje lang lekker laten verwennen ook al voel je je alweer helemaal de oude:kus:
Daar ben ik weer. Eerst even Najib gekeken en dat was weer ff heerlijk lachen en genieten.
Niet veel gebeurd vandaag hier, dus ook weinig bij te lezen.
Bloem en Viva al helemaal in de kerststemming.
Nou, ik zeg eerlijk, sinds mijn ouders niet meer leven, heb ik niets meer met kerst. Doe natuurlijk wel een klein (pyramide) boompje zetten, die ik vorig jaar toch nog maar gekocht had, maar dat is het wel zo’n beetje. Hang er wat balletjes aan. Lampjes zitten er al in dus… Oh ja, en een iets voor het keukenraam en dat is het wel.
Vind het trouwens wel prachtig om te zien, hoe sommigen de boel erbij hebben staan hoor. Ik zie het zelfs nu al hier en daar. Zowel binnen als buiten. Mooi hoor!
Ik zie trouwens Linda ook al een paar daagjes niet. :idea:
ik ben ook maar ff naar de brievenbus gerend!! mooi kaartje TRL!!
Ik zie dat je toch voor de Nl-se versie bent gegaan? Ik vind de 2e naam ook erg mooi en ik vind het ook leuk dat de voornaam bij de jouwe past. allebei een beetje een frans tintje
@ roanna, naar die show van Najib waren broer en ik toen ook in juni geweest. in t echt was ie leuker!!
ikke heb ook ff foto’s gemaakt, zal zo eens kijken of ik ze online zet…
Goede morgen …
Bakkie, broodje filet americain en niets zinnigs te melden vanaf hier.
Alleen … Beps en hubs inmiddels aangekomen, die lopen nu te smilen in de zon