TTT 107 ... yes we did it together!!

Jac+Toos: Krs is een onderdeel van Tui… grote kans dat je vliegt met Arevlaaaaaai… :finger:

de meeste alweer druk met vakanties bekijken en vergelijken,denk dat het voor ons een last minute wordt,of we moeten tegen een leuke aanbieding aanlopen.Kan altijd ook nog meegaan met de vrienden die gaan naar kroatie…

Toos,met mij gaat het prima hoor,voel me goed geen klachten meer.Emoties worden ook wat minder maar ja dat verschilt natuurlijk van dag tot dag.

Ik moet ook nodig naar de kapper is veel te lang en een lekkere uitgroei,misschien vrijdag maar eens gaan.

Kraamhulp weg dus vanaf nu,mag ik het helemaal zelf doen,tot nu toe had mams bij me geslapen,maar ook dat ga ik vanavond alleen doen,moet toch een keer gebeuren.C zit vandaag weer op zijn geboortegewicht dus we mogen naar buiten.

TRL: klinkt goed meid!! Nu begint het echte werk!! Heb je foto’s op hyves gezien… wat een lief manneke!!! :wub:

Ik wordt ook een beetje gek van die beveiligingscode :(:finger:

gosh wat is het hier stil zeg…

ga zo naar het dorp, Damber moet hechtingen uit haar duim laten halen ze is gebeten door de vuilnisbak bij de supermarkt…halve duim doormidden gescheurd. (het is nog steeds 2008) ik meld me weer. Ze kreeg wel een fles rose van de manager, en de vuilnisbak is verwijderd, maar toch…

Viva,het zit jullie echt niet mee he,gelukkig is dit jaar bijna om.

Cyn,dank je.Hoe gaat het nog steeds goed tussen je oma en jouw?

Ja gaat wel ok… Merk wel dat ze enorm achteruit gaat… maar ze doet normaal tegen me… En dat vind ik wel erg belangrijk. Inmiddels krijgt ze ook medicijnen en hulp van het Dok-team(ofzo??) Verder is er aangeboden dat ze een paar keer per week kan eten in een zorghuis of thuiszorg kan krijgen maar dat wil ze niet… Ze snapt ook zelf niet dat ze dement wordt/is. Dus ja wordt nog wel een moeilijke tijd denk ik…

Goedenmiddag.

Nog niet in een nieuw deel? :drugged:

Jeetje wat zijn jullie traag vandaag. Hi, hi.

@TRL: Fijn dat het tot nu toe allemaal zo gaat als het moet gaan. Lekker naar buiten met de kleine jongen. Trotse mama achter de kinderwagen. Hopenlijk gaat het je nu alleen ook goed af, maar dat gaat vast wel lukken en anders heb je nog genoeg mensen om je heen, denk ik. Veel succes in ieder geval ermee.

@Cynthia: Zat net ff bij Kra* te kijken en vind het daar ook nog aardig prijzig en inderdaad ga je dan met de vlaai vliegen. Vind eigenlijk dat ze momenteel ook geen brandstoftoeslag hoeven te rekenen, maarja die prijzen hebben ze natuurlijk al een paar maanden geleden vastgesteld. Kan nu makkelijk wat van af, vind ik.

@Viva: Ik zal het eens proberen wat je zegt met het haar. Miss voor de kerst wel even doen. Sterkte weer voor Damber.

goeiemiddag !!

Wat een rotweer hier, stopt nu al 2 dagen niet met regenen ! Jakkes en dan moet ik nog buiten roken ook …

TRL : hoe is het met je kleine lieverd ? Geef hem een :kus: op zijn neusje van mij !

Bloem : al wat beter ?

Ikke straks terug naar de arts, verzekeringspapieren waren niet volledig ingevuld (hij was de diagnose vergeten invullen !!!).

WAT ZAL IK BLIJ ZIJN ZIJN OM TERUG TE MOGEN WERKEN !!! 5 december (hopenlijk), JOEPIE !!!

En dan al meteen Nieuwjaarsreceptie. Moeten we gewoon naar Brussel, :kus: uitwisselen, glaasje drinken en terug naar huis. Denk dat ik dan toch wel eens lekker naar de solden ga !!!

@Kaylo: Al 2 dagen regen? Gelukkig hier niets van dat alles. Wel lekker koud.

Ik denk dat je 5 Januari bedoelt, anders moet je nog bijna een jaar thuis blijven. :biggrin: In ieder geval alsnog heel veel beterschap weer.

Zo, ik ga even achter het fornuisje, dus zie jullie wel vast wel weer in het nieuwe deel. Nog niet? :biggrin: Nouja… :crybaby:

Roanna: Tui heeft de brandstofprijzen inderdaad vastgelegd… Bij boekingen gemaakt voor 28/2 krijg je de brandstofgarantie… Er kan dan tot vertrek 31/10 geen brandstoftoeslagen meer worden doorberekend, slim… maar nu de brandstofprijzen omlaag gaan krijg je dus ook niks terug :drugged::confused:

Ik heb trouwens een mail gestuurd over mijn thailand reis. Zitten nu op exact de helft qua personen… :slapen: Dus er moeten er nog 9 worden geboekt!!!

Goede middag!!!
Ik ben nog net op tijd voor de bevalling zie ik. Ben alleen thuis dus ik heb er de tijd voor.
Bijgelezen maar er blijft niet veel hangen op het moment, behoorlijk DDD.
Coupe soleil, ADR, brandstoftoeslagen …

@TRL
Vanaf vandaag alleen met de kleine C. Geen ADHD-ers meer om je heen maar lekker rust voor jou en de kleine.

@Viva
Damber ook weer verlost van haar hechtingen, is het mooi genezen?

@Cyn
Oma gaat hard achteruit, gaat steeds moeilijker worden. Super dat jullie het nog steeds goed kunnen vinden.

En verder komen we niet …

@Cyn: dat klopt maar ze vliegen ook met trans***a en dan zijn ze nog goedkoper!
Maar goed ieder moet hetzelf weten wat ze doen. ik vind het best jammer dat interairlines failliet is.

groet

Jac; de luchtvaartmaatschappij is geen garantie… Helaas…

marion: :dag:

Tussen het bakken door. Is Inter Airlines failliet? Wist ik niet.

Marion :dag:

:dag: gaan we zwaaiend het nieuwe deel in?

Las het pas al dat ze failliet waren, jammer want we hebben er altijd prettig mee gevlogen.

Wie gaat het nieuwe deel openen nu? Ik heb deze gedaan dus nu de volgende graag.

Zal voor de show nog een keer puffen … pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Want een bevalling zonder weeën is ook niets :wink:

En toen deed ik het … zomaar in mijn uppie :biggrin: