TTT 107 ... yes we did it together!!

:finger: :finger: :finger: :finger:

hahahahaha

@Beps
Ik hoop dat Usnel iets hoort van het reisbureau :lol:

@Cyn
Ik zag dat
UWE HOOGHEID
druk bezig was met de hotels in Side :lol:

@cyn
Je bent nog wel ff bezig met knippen en plakken van alle info.
Ik zie dat nu Side Star aan de beurt is, welke wordt nu bedoeld
Side Star Beach of Side Star Park?

Marion inderdaad druk bezig… maar is echt een megaaaaklus!! Niet normaal haha

MK: ehm ik begin onderaan zeg maar… Dus ben nog niet bij Side Star… Maar ik zal beide erin gaan zetten!! :dag:

@cyn
Dom, als jij ze hebt gedaan, staat ze automatisch boven. Even niet bij nagedacht.
De 1e daaronder is Side Star.

Ik zag het ja :wink: Ben nu pas bij de A… Ben circa 10 minuten bezig met 1 hotel invullen pffff :tongue:

Het sneeuwt hier, het blijft alleen niet liggen.
Wij wonen tegenover de basisschool en vanmorgen kwam de Sint met 2 Pieten op bezoek.
We stond voor het raam in de slaapkamer van M. we konden alles prima zien.
En nu ben ik met naald en draad de pietenbroek van M. aan het maken, te krap op het naadje genaaid en nu dus een scheur erin. Hij was niet duur, maar de kwaliteit is er ook naar. En morgen moet ze die broek natuurlijk wel aan naar het KDV.

@beps
Gefeliciteerd met je ouders!
Antwoord binnen 8 uur, ben heel nieuwsgierig of er iets uitkomt. Ik hoop het natuurlijk van harte voor jullie.

Mk: hier sneeuwt het ook, maar blijft gelukkig ook niet liggen… Ik net lekker de kachel hoog gezet… :smiley:

Ohjee… het blijft nu wel liggen… :frowning:

Viva : geef Damber kus en wens ze prettig weekend
denk dat jij aan het werk bent
Roanna : aan het poetsen geweest vanmorgen, kon ook niet langskomen
Toos : mooie vogels !! nu aan de wasmand begonnen
Beps : de vakantiestress nu echt toegeslagen, proficiat met je ouders, groot gelijk dat je probeert wat geld terug te krijgen. ze komen het vast niet bij je brengen
Bloem : aan het werk vandaag, verder niet veel nieuws
Marion ; op zoek naar tv(tje) voor J
Cyn : vandaag vrij en gaat lekker koken
MK : ocharme, M met scheur in broek naar KDV

Hier ook gesneeuwd, maar nu weer overgegaan in regen
bezoek uit Duitsland weer weg, heeft plaatsgemaakt voor bezoek uit
Frankrijk, zit ik weer tot morgenmiddag mee opgescheept:thumbsdown:

Hier ook sneeuw, net dikke vlokken, nu natte sneeuw.

@MK
Het is me wat, zit je daar de scheur in de pietenbroek te naaien. Want natuurlijk moet dat wel aan morgen naar het KDV.

@Raak
Valt van het ene bezoek in het andere. Je bent wel internationaal bezig deze week he?

Raak: :dag:

Koppijn krijg ik ervan:biggrin:

Hier ook sneeuw…MAAR T KAN ME NIET SCHELEN!!!
IKKE GA NAAR DE ZONNNNNNN

Goedenmiddag.

Hier ook groete vlokken sneeuw, maar denk ook dat het niet blijft liggen. Bah, wat heb ik hier een hekel aan.

@Beps: Natuurlijk ook namens mij , van harte gefeliciteerd met je ouders trouwdag. Bijna evenveel als wij. :lol:
Ik hoorde trouwens dat het in Thailand ook sneeuwde, maar daar blijft het liggen. :cool: :arrow:

Zo en ook nog samen met Cynthia bevorderd. Daarom kon ik er vanmorgen niet bij. Ze waren jullie aan het up-graden.

@Marion: Moet het een gewoon tvtje zijn en of een platte. Bij Blokke* hebben ze best leuke staan met inbouwDVD, voor een leuk prijsje. En anders als het een gewone mag/moet zijn, bij de MM hebben ze ook al een mooie, voor nog geen €100. Anders ff op MP kijken en dan bij jouw in de buurt.

@MK: Wat een spannende tijden weer voor de kids he? Vond het zelf ook altijd de leukste tijd van het jaar met die Klaas. Vooral als ze er nog in geloven en dat doen die van jou nog wel, denk ik.

@Raak: Is wel goed voor algemene taalontwikkeling , steeds die buitenlanders op je bureau. :lol:

Ik ga zo achter de pannen… Nou ja het in de oven gooien… en vanavond nog even naar de stad geloof ik :frowning:

Hier ook alles in de oven, klaar en op naar t koken!!

Koffers bijna klaar, huis bijna aan kant…morgen de laatst schapjes kapper, kliederen vanaaf en de nageltjes nog in perfecte staat en dan…dan kan ik er weer tegen!!!

Tot vanaaf

hoi ikke weer thuis
druk druk druk op t werk :retard: zie er echt letterlijk scheel van! wat zal ik blij zijn met het weekend!! whoohheeee

@ beps, snap d’r nix van, een berichtje was leuk geweest, maar zie ook de kaartjes, beetje raar want was al beheerder van het nepal en tibet forum en had dat nooit
en gefeliciteerd met het 51-jarige trouwen van je ouders… had ik dat geweten,had ik ff een kaartje kunnen sturen

ennnnnn best leuk nieuws…
in mn handtekening staat mn turkije website. ooit een keer gemaakt en laten lopen… en nu!! kreeg ik bericht dat ik er ook echt geld mee verdiend heb. elke keer als je op een advertentie klikt, krijg ik centjes, maar als je ook boekt, dan krijg ik dus tientallen euro’s!! vandaag dus bericht dat de 1e sale was geweest, en ging vanavond kijken, en ook de 2e is al geweest!! :smiley: hieperdepiep hoera!!! $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ heb de site er nu alwel uit (wilde em eigenlijk wegdoen, maar ja, moet ik nu nog maar es een x overnadenken :smiley: )