TTT 107 ... yes we did it together!!

Toos: succes!!!

@Cyn: Bedankt:D, wat staat er op het menu vandaag?

@beps…voordat k het vergeet of te laat ben…wil jou en je hub heeeel veel plezier wensen met DE reis.!!

xx

Toos: Mousaka… :smiley:

Ik ga er zo vandoor en wens jullie allemaal een fijne dag verder. :dag:

Tot latersssss.

Ik heb mn tickets nu compleet… dus… nog wel io via reisbureau met anvr en reisorganisatie of het klopt dat wij die kosten krijgen

Nu ffies rust en dan GAAN MET DIE BANAAN…
heb van Marion de Kracht, van Bloemmie de bij…dus moet goedkomen

toedels tot straks

Roanna: :dag: :dag: :dag:

ff ego:

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

@Beps
Gefeliciteerd met je ouders!! Helemaal vergeten en dat kan niet met ZO’N jublileum, 51 jaar … dat is een hele tijd.

@Cyn
Geshopt voor de sint gisteren en verwend met schoenen. Ook broer een mooi kado, die verdwaald tenminste niet meer. En dan straks kokkerellen. Op de griekse toer vandaag.

@Roanna
Het bakkie smaakte minder vandaag zonder WW. Hebben ze vast geweten daar en er een beetje vaart achter gezet voor je.

@Toos
Ook volle manden was, zal overal hetzelfde zijn, dat vermenigvuldigd hier tenminste nog sneller dan konijnen.

En ik ga zo meteen even op pad in opdracht van de sint. J. had gisteren van zijn spaargeld (en sinterklaas geld van opa en oma) een Wii gekocht, en aangezien ik liever heb dat hij uit het zicht gaat staan springen ga ik maar eens kijken of ik een tv kan vinden voor op zijn slaapkamer. Als ik er tenminste 1 kan vinden die een beetje redelijk in prijs is. Moet tenslotte wel een beetje lollig blijven he.

Marion lief hoor kijken voor een tv voor Huntelaar :hihi:

@Cyn
Hij had er gisteren zelf al eentje uitgezocht, een joekel van een flatscreen, ga ik dus echt niet intrappen he, ik ben sinterklaas niet :wink:

(:hihi:) kan Huntelaar na zo een transfer niet zelf zn tv betalen :slight_smile:

Meiden, ik heb besloten het toch niet helemaal bij te laten zitten. Dus… na aanraden van Onze Cyn, toch gebeld met calamiteitenfonds…maar omdat het geen calamiteit meer is, verwezen zij naar ANVR en de voorwaarden. Daar kun jij als consument niet terecht, dus moet het reisbureau het uitzoeken daar. Zij hebben gebeld en nu is er een mail onderweg. Zij vinden het ook niet helemaal correct, want jij als reiziger zou niet de dupe moeten worden hierin…
Normaal binnen 8 uur antwoord…we wachten af…(t is toch geld zeg maar…)

http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/ww3/infraction.gif Weten jullie waar dit nu weer voor is?? Staat bij de anderen onder hun naam… soort van weet ik veeltje denk ik

Ik denk dat ik je een rode kaart kan geven… wegens slecht gedrag… staat er volgens mij al een tijdje hoor!!

Marion haha ja ik zou ook de grootste uitzoeken haha

Hahahaha jij bent moderator…mag jou niets eens een waarschuwing geven hahahaha(BELACHELIJK…al weet ik er wel een paar uit te delen :unibrow:)

Ik denk dat de moderator-toekenning er is… en dat ik daardoor dit nu kan zien en doen

Kijk maar onderaan bij de index … ikke is gezelli moderator geworden

Dames… Graag U tegenwoordig :slywink::lol::lol::slywink:

Haha dacht je dat :finger: JIJ JIJ JIJ JIJ JIJ JE JE JE JE JOUW JOUW JOUW :P:tongue:

:lol: :lol:

Ik ben forumbeheerder EN moderator :wink: Dus dan ben ik “hoogheid” haha