TTT 107 ... yes we did it together!!

hahahaha Toos, Tia en Maria gaaaaaf…hoe verzin je het, ik dacht dat ik vroeger origineel was met 2 konijnen genaamd knabbel en babbel

Wij niet in december getrouwd, anders konden onze schoonouders er niet bij zijn, ivm de winkel…dus wij zijn in de bouwvak getrouwd toen de winkel dicht was

Tia en Maria. :lol: Waarom geen Toos en Koos?

Nou, ze zullen denk ik nog even moeten wennen, maar bereid je maar vast voor!

@Bloem: Weltrusten en bedankt voor de updates he!!! :kus:

Beps ik zou ook van te voren al een klacht neerleggen bij het reisbureau, en dan er verder niet meer aan denken, anders vergalt het van te voren al je pret…

Toos met mijn rug gaat het wel iets beter, kan me wat meer bewegen en ook beter zitten, dus een hernia is het niet, maar dat gevoel had ik ook niet toen het erin schoot. Dus gewoon rustig aan, zit de hele dag zo’n beetje op de bank te hangen, af en toe even naar de keuken of naar boven en voor de rest niets.
Moet wachten tot comit belt voordat ik naar buiten mag, maar ik ben nooit ziek dus bellen ze niet zo snel, ik kan er helemaal niet tegen om zo binnen te zitten, gevangen in je eigen huis.

Damber ook in de prijzen, die gooit een leeg pakje sigaretten weg in de vuilnisbak bij de supermarkt, bij haar werk, blijft ze hangen met haar duim achter de ijzeren klep, bloeden als een rund, naar de ehbo op haar werk, doorgestuurd, naar de huisarts 1 hechting erin en een tetanusinjectie…en a.s weekend gaat ze nog wel met 3 collega’s naar landal park…de doos.
Zit ze daar met haar hele hand in het verband.

Zo ik zeg welterusten…tot morgen allemaal

@Viva: Gelukkig dat het met je rug wat beter gaat. Hoe kwam het nou, heb ik even gemist.
Wens Damber maar beterschap met haar duim, beter een duim dan een middelvinger, staat zo raar
Nou ehhh, dochter vond Tia en Maria wel op mij van toepassing:confused: en ik vind het ook wel erg leuk klinken

@Viva: Inderdaad, daar ben jij helemaal geen type voor om zo de hele dag niets te doen, maar ben toch blij te lezen, dat het al wat beter gaat en het gelukkig geen hernia is.

En wat een pech ook voor Damber. Nou een dikke :kus: voor haar ook en wens haar ook beterschap en toch nog een heel fijn weekend bij Landa*.

Zo, ik denk dat ik er ook maar in duik. Iedereen weltrusten voor zo en tot morgen weer.

@Toos: Ja, ik maak alles uit! Dont worry. :dag:

:kus: Allemaal.

Nog speciaal even voor Beps:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/10620vakantie9wl.gif

@Roanna: Ben blij dat je er zelf ook aan denkt, nog even een helder moment? Maar zopi nog niet genomen toch, daarna weet je niks meer en zet je in je dromen alles uit :lol:
Ik ga ook zo naar mn mandje, heb het ook wel een beetje gehad voor vandaag. Duss alle tantes en oom, slaap lekker:dag:

Meiden ook ik naar bed…

Het komt allemaal goed.binnen 60 uur…JAJA…

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

**13/12 Turkije lover
**29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr

Tja dan moet ik het maar een poosje overnemen(nou ja poosje, 2 keer nog max en dan draag ik ook het stokje over!!!)

Goedenmorgen allen.
Nu ineens alles rond is moeten wij nog een poosje rennen dus want:

Hubbie vandaag naar de tandarts en zn leesbrillen halen
Naar t reisbureau alles in orde maken omdat we anders vliegen dan de E-Tickets nu vermelden
en het ticket ophalen om verder te vliegen naar Bangkok

DE KOFFER INPAKKEN(nog niets gedaan, staat nog niet eens in de slaapkamer!!!)
Huis opruimen
De was moet nog gedaan(ach dat schiet er ook bij in als je in de stress schiet)
Laatste dingen kopen
Naar mn ouders( vandaag 51 jaar getrouwd)
En dan dus zaterdag Aiji “klaar zetten” om uit logeren te gaan
EN WEG(rond 9 uur)

dus VIVA: JE WERKBIJ ALSJEBLIEFTTTT(Ik heb er de kracht niet meer voor)

hahhhaaa vakantie stress slaat toe!!!
zzzzzzzzmmmmeeeoooeemmmmmmm… bijtje is onderweg

good morning all! ikke heb geslapen, nix nieuws te melden dus ga snel weer weg en richting t werk

Goede morgen …

@Beps
In de stress want er moet nog een hoop gebeuren voor de 6e!!
Bloem heeft het bijtje al gestuurd, dan krijg je van mij wat kracht

http://www.helisports.nl/images/onlinefitnessimg/kracht_big.jpg

En hoe zou het vandaag zijn met mams en haar kleine man? Kus voor jullie :kus::kus:

@de rest
Ook allemaal eentje :kus:

Goeiemorgen!!!

Beps: ben blij dat jullie nu meer zekerheid hebben… Kunnen jullie niks terugclaimen via het calamiteitenfonds?? Ik zou even contact met hun opnemen… De touroperator kan hier namelijk zelf ook niks aan doen… en in het geval van calamiteiten worden deze vergoed door het Calamiteitenfonds…

[FONT=verdana,geneva]Heeft u een vraag, mail deze dan naar [EMAIL=“info@calamiteitenfonds.nl”]info@calamiteitenfonds.nl.[/FONT]
[FONT=verdana,geneva]Telefoon: 010 414 68 45 (vanuit het buitenland +31 10 414 68 45)[/FONT]

TRL: terug naar het ziekenhuis :kus:
Toos: vogeltjes in huis… Maar zijn nogal stil hihi…
Roanna: kaarten voor de vakantiebeurs gescoord… Moet ik ook nog ff doen! Jammer vroeger kon je als “vakbezoeker” gratis naar binnen… nu alleen nog op dinsdag… Maar ja… dan kunnen mijn ouders niet mee :frowning:
Verder… ehm…?? DDD!!!

Ik gister met mams geshopped… Voor mijn broer+schoonzus een Tmtm gekocht voor de kerst… en ik heb nieuwe schoenen gehad!! :smiley: Verder niet veel gescoord…

Nu weer vrij… ga zo even boodschappen doen… ik kook vandaag… dus moet ik ook boodschappen doen :slight_smile: :wink:

:dag:

Goedemorgen all.

Jee, dat was raar. Wil je bij je eerste kopje koffie ff hier bijlezen… krijg je de melding dat ze aan het upgraden zijn en vanmiddag pas weer in de lucht zouden zijn. Ik dacht nog… dat trek ik nooit zolang, niets van mijn “vriendinnen” horen. :lol: Nu, na het badderen weer geprobeerd en voila… ze zijn er weer.

Maargoed, ik ga nu ook even hier thuis wat doen, want het gaat niet allemaal vanzelf.

Speciaal weer ff voor Beps een oproep:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/huishouden/106.gif

Misschien dat het helpt Beps, maar denk van nie! :lol: :kus:

Roanna: succes in huis!! :dag:

Ik de boodschappen in huis… brrrr wat is het koud vandaag!!!

Goeiemorgen,
Heb eigenlijk niks te melden.
@Beps: heb even in het werkbijen bestand gekeken en alleen deze zijn nog vrij vandaag

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bijen/045.gifhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bijen/49.gif

Zo ziet mijn wasmand er ook uit, ga ik straks even wat aan doenhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/huishouden/53.gif