TTT 107 ... yes we did it together!!

@Roanna: Denk dat iedereen onder de indruk is van het goeie nieuws vandaag

Eg wel Toos. :biggrin:

@toos
Van harte met je trouwdag en de nieuwe aanwinst.
Mijn zus heeft er ook 2 gehad, mijn zwager werd alleen zo gek van het geluid dat die beestjes produceren dat ze later weer terug naar de dierenwinkel zijn gebracht.

Ohhh Toos…helemaal vergeten…:kus:

Ik nog 30 min!!!

Zo boosheid zakt iets… maar dat ze een klacht krijgen dat zeker!!!
Kom op, dat we nu niet op bangkok vliegen heeft met de calamiteit te maken… en niet met het feit dat het zo leuk is om om te vliegen…
Dus… misbruik maken van de nood van de mensen noem ik dit…

Pfffffff ik wil NAAR HUIS !!! !!! !!! !!! !!!

@Beps + MK: Onze trouwdag is de 11de, dus Beps niks vergeten. Alhoewel volgende week ben je er niet.
@Beps: Wanneer is jouw trouwdag? Toch ook ergens volgende week?

Van mij ook deze maand. :lol: En dan heb ik alweer pffff… opzitten. :confused:

@Beps: Ik kan me er wat bij voorstellen hoor! :finger: Maargoed… jullie gaan.

Ik vind inderdaad dat ze voor een passende oplossing hadden moeten zoeken en dan niet weet ik veel hoe lang in een bus hobbelen. Het zou zoals je al zegt 2 dagen reizen kosten. Ik had compensatie op de extra kosten niet meer dan normaal gevonden, zou nu al een klacht indienen en niet achteraf

Zo, net thuis van werk, ik denk ff kijken hoe het met de ooievaar is, en ja hoor, eindelijk!!!

TRL, Van Harte Gefeliciteerd :kus:met je kleine jongen :wub:,en ik hoop dat jullie samen een geweldige tijd tegemoet gaan!! :zon:

En voor Beps, heerlijk dat het nu geregeld is!!!
**
:kus:

ik denk al… waarom feliciteerd iedereen Toos met dr huwelijk :retard: waarom gingen jullie allemaal in dec trouwen

??

sms van TRL, zal ff updateje plaasten op d’r topicje

@Toos: Ik een dag erna!!!

Nou dat zal ik je vertellen, ik was in november voor mn opleiding geslaagd en we hadden een huisje gekocht. Hub woonde al in zeeland en ik in rotterdam, ik kon niet in het huis blijven waar ik mn opleiding had gedaan en in de zusterflat blijven ook niet. Samenwonen was in die tijd nog een schande tenminste in de ogen van mn schoonouders. Dus daarom in december getrouwd en deden het ook voor de belasting, volgens mij kreeg je dan een behoorlijk bedrag terug.

Van ons was het een “moetje”. :redface: En precies ook wat Toos al zei, vroeger deed men het ook voor de belasting. Als je aan het eind van het jaar trouwde, kreeg je beide een behoorlijk bedrag terug van de belasting.

En inderdaad Toos… samen wonen, was toen nog uit den boze. Je had verkering, ging verloven en dan trouwen met huisje, boompje, beestje…

vakantie!!!
Yeahhhhh

Ja ook wij kregen net nog een behoorlijk bedrag terug, en zijn daar ook van getrouwd…
Zoals ik vanaaf al tegen Roanna zei, in PB, mn reis nu is gewoon 6 keer duurder dan mn trouwen koste hahahaha

ja ach… onze reis was ook 12x duurder dan de “bruiloft” hahaha…

@ toos, de beestjes zijn er weer :smiley: erectussen

ja maar moest er wel om lachen dus haha

ikke ga slapen, ben te moe…
zou eigenlijk mn beestjes nog moeten doen, maar geen puf meer voor… zzzzzz

Na lang denken hebben de erectussen een naam gekregen, Tia en Maria:D, ik heb volgens mij opgezette vogels, ze doen hun snavel niet open:tongue:

Zo ben ik ook nog even…

zag op Tlr. haar hyves de naam van de baby…jammer dat ze terug moest naar het ziekenhuis, hopelijk gaat alles goed de naam is Cedric. Leuke naam moet ik zeggen.